andrzejchylek90 Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Witam Posiadam problem z ładowaniem alternatora zawsze wszystko było oki ładowanie 14,3v a od wczoraj gdy odpalę auto jest 14,3 a później spada na 12,5 v. Proszę o pomoc gdzie co mam szukać czy to wina alternatora czy przewodów bądź akumulatora?? Z góry dziękuję za podpowiedź.
piotrsob1 Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Jak napięcie na aku spadnie na te 12,5V to zmierz napięcie bezpośrednio na zaciskach altka ( pomiędzy B+ i aluminiową obudową altka ), jak będzie podobne do tego na aku to altek do roboty, a jak będzie w okolicach 14V to szukaj problemu na grubych kabelkach lub umasieniu silnika PS Zakładam że nie ma problemu z napędem alternatora . Edytowane 2 Września 2018 przez piotrsob1
wyzyk83 Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 na początek sprawdź wszystkie przewody przy alternatorze czy łączą
andrzejchylek90 Opublikowano 2 Września 2018 Autor Opublikowano 2 Września 2018 Pasek już swoje ma widać jak przy napinaczu lekko skacze ale tragedii nie ma ale to też by była przyczyna do spadania ładowania?
KINIAM Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 Prawdopodobnie regulator napięcia do wymiany.
darek181289 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Opublikowano 2 Grudnia 2018 podepnę się pod temat Jak mogę sprawdzić nr regulatora napięcia bez rozbierania alternatora? Etka pokazuje trzy numery regulatorów, mój alternator Valeo 150A 06D 903 016.
Emejcz Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Numery regulatorów są różne, ale realnie typy są chyba tylko dwa. Mogę ci sprzedać pasujący za 30zł z nowymi szczotkami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się