Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN+] Sedan, LZ5K


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kojarzyłem, że z a8 coś podobnego było. Ładnie to siadło z tym gwintem :thumbup1:

Opublikowano

16 cali z daleka to i mi się podoba ale z bliska nie jest tak fajnie bo się strasznie chowają ?

Opublikowano

Pierwsze przymiarki felg już za mną, lecz jeszcze na nich nie jeżdżę bo potrzebuje dystansów na tył , haczy opona o sprężynę ;) Dystanse dziś przyszły lecz śruby niestety przyszły za "grube" :facepalm: i muszę czekać znowu do weekendu i dopiero jak dokupię śruby to pochwalę się zdjęciami :) 

Opublikowano

Mamy lato !  :D Tył idzie zdecydowanie w dół ale muszę dokupić odboje na tył bo trochę za miękko i boje się że jak obniżę to będzie przycierać na dołkach :)  Na przód też wpadnie dystans ale najpierw trzeba będzie zrolować nadkola :)
 

Za jakiś czas wleci bardziej profesjonalna sesja zrobiona przez fotografa :)

 

IMG_20200328_145835.jpg

IMG_20200328_145816.jpg

IMG_20200328_145940.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
58 minut temu, Zgasio napisał:

Mamy lato !  :D Tył idzie zdecydowanie w dół ale muszę dokupić odboje na tył bo trochę za miękko i boje się że jak obniżę to będzie przycierać na dołkach :) 

Czyli te które były w zestawie są za niskie?

Opublikowano

No można tak powiedzieć, teraz nie narzekam ale jak opuszczę to na 100% będzie obcierać, zamówiłem już takie klipsy z poliuretanu 

 

Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie, mały up date:
- wpadła dokładka od cupry
- wpadły nowe tarcze Rotingera + klocki Textara na tył
- wpadł także dystans na przód  (w końcu mieści się dekielek z felg)
- nowa uszczelka pod deklem + separator oleju
- klipsy na amortyzator z poliuretanu na tył

Ogólnie samochód ma się dobrze, cieszy oko :) W następnym weekendzie jadę na mapę, dałem sobie spokój ze zmianą turbo itp (koszta..) A takie 140km wystarczy mi na spokojnie, samochód jest obniżony więc szybko po naszych drogach się nie da.. Szukam teraz zderzaka na tył z dokładką pdc najlepiej w kolorze LZ5K jak ktoś ma niech daje znać. Pozdrawiam

IMG_20200809_123444.jpg

IMG_20200809_123650.jpg

IMG_20200802_172231.jpg

IMG_20200801_101501.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

A więc, byłem na hamowni wynik jak dla mnie bardzo dobry bo wyszło 105km i 247nm gdyby nie felgi myślę że by spokojnie było 110km jak dała fabryka :lol:Zrobilem także logi dynamiczne wyszło że wszystko jest w porządku co bardzo mnie to cieszy i daje kopa na dalsze modzenie :grin: Teraz aby się umówić na chipsa prawdopodobnie będę robił w Poniatowej (jeżeli jeszcze robi chiptuningi) Udało mi się ogarnąć zderzak z dokładką pdc zespawany w całość ? niestety nie w kolorze ale to się ogarnie ? Wleciała także wlepa na przednią szybę mi się podoba jestem ciekaw Waszej opinii. Poniżej parę spontanicznych fotek z myjni a także spotu w Lublinie :dance:

 

Snapchat-934820723.jpg

IMG_20200829_214832.jpg

IMG_20200829_220549.jpg

PSX_20200830_131458.jpg

IMG_20200830_171711.jpg

IMG_20200830_171645.jpg

Edytowane przez Zgasio
Dodanie zdjęć
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie, motywacja wróciła do dalszego robienia autka :D

A więc ostatnio zauważyłem olej na posadzce w garażu szybkie ustawienie się do znajomego mechanika i ogarnianie co się stało okazało się, że padły uszczelniacze na wale :facepalm: Mało tego został także znaleziony drugi wyciek tym razem ropy, a dokładnie lało się z nastawnika, także była ustawiona zła dawka paliwa była zaniżona niż powinna być oryginalnie, po wszystkim silnik został umyty bo był cały w oleju.

Co z lepszych wiadomości:
- Zostały zrobione kierunkowskazy świecące jak w usa :D
- Zderzak na tył jest już w trakcie malowania
- Został zamówiony centralny
fmic (140) :grin:
- Jestem w trakcie oklejania dekorów w carbon 5d
- W następnym miesiącu wlatują wtryski 216 i jak już wszystko będę miał skompletowane, składamy wszytko i jedziemy na strojenie, jako że biłem się z myślami czy robić samego chipa czy jednak dać mu trochę więcej koksu zdecydowałem się że jednak zakładam turbo co już z rok leży na półce a mowa o gtc1549vz :D

Parę fotek z jesiennej sesji:

 

IMG_20201101_130129.jpg

IMG_20201101_124950.jpg

IMG_20201101_130102.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuję ?

Opublikowano

Fajna, znaczek dalbym w chrom badz czarny mat ;)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.01.2021 o 18:57, max00004 napisał:

To są takie klipsy na amortyzator

ALLEGRO.PL

Kup teraz z Kraków - Poliuretanowy odbój, na Allegro.pl, za 16,99 zł w kategorii {Tuning mechaniczny} - {Układ zawieszenia}. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę id: 9823375228? Radość zakupów i...

 

 

Edytowane przez Zgasio
Opublikowano
W dniu 11.01.2021 o 19:10, Zgasio napisał:

 

A co z przodem zrobiłeś że masz tak nisko ja mam też tak nisko i  zahacza  mi o nadkola

Opublikowano
14 godzin temu, max00004 napisał:

A co z przodem zrobiłeś że masz tak nisko ja mam też tak nisko i  zahacza  mi o nadkola

Zroluj nadkola i po problemie ;) U mnie jeszcze nie jest aż tak nisko

Opublikowano

Witam serdecznie po dłuuugiej przerwie,

A zatem co się działo z autem? Miesiąc temu zostały założone:

- Turbo od AWX-a

- Wtryski 216 

- Kompletne sprzęgło z AWX-a

- Map sensor 3bar 

- Centralny intercooler

-  Nowe wężyki podciśnienia 

-  Brak katalizatora (wspawana prosta rurka)

- Wywalony EGR 

- Skrzynia biegów uszczelniona gdzie tylko się dało, nowy olej 

- Wymieniona uszczelka pod miską olejową

- Wymienione wszystkie filtry i wymieniony olej 

Całość wystrojona przez spanky, wynik mało zadowalający bo tylko 152km i 337nm. Na więcej nie pozwoliła pompa, jest już w złym stanie... 

Na samym początku zaczęcia dłubania w silniku została włożona turbinka GTC1549vz, po duużej rzeźbie turbo zostało założone, wszystko zostało złożone w całość, turbo chodziło i dość dobrze wstawało, okej prowadzę samochód do strojenia, po diagnostyce okazało się że turbo przeładowuje i nie idzie jej wyregulować... Szybki telefon do chłopaków z Audi Elements, zabrali samochód na lawecie do siebie, posprawdzali wszystko i niestety turbina poszła do kosza.. a więc założyli turbo od AWX-a porobili logi i wyszło że wszystko jest sprawne, znowu zawieźli na lawecie do Otwocka, po czym samochód finalnie został wystrojony... Kupa pieniądzy poszła a efekt mało zadowalający... z czasem wpadnie pompa 11 i zobaczymy co uda się jeszcze ugrać. 

Niedługo czeka wymiana dwumasy.. i sprawdzenie turbo bo zaczęło od czasu do czasu odcinać przy wyższych prędkościach. 

Został także założony zderzak tylni z dokładką pdc zespawany w całość, chciałbym jeszcze ogarnąć w tym roku polerke lakieru i wyciągnięcie wgniotek. Ostatnio na parkingu ktoś musiał uderzyć hakiem prosto w przednią rejestracje ?‍♂️ Przy czym trochę porysował zderzak.. (Chociaż i tak przydał by się nowy, swoje już przeszedł)

Na chwilę obecną cieszę się z tego co udało mi się osiągnąć, ale to jeszcze nie koniec przygody ?

 

IMG_20210711_123759.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W AFNie pompa wtryskowa to podstawa, szukaj 11ki albo buduj hybryde pompy. Jak turbo przeładowuje to polecam przeczyscić je na 4 biegu kilkakrotnie po 4,2tys na obwodnicy gdzieś, noi monitorować to logami.

Opublikowano

Geometria była czyszczona podobno z tego co chłopaki z Audi Elements mówili, na początku odebrania auta było git, dopiero po miesiącu zaczęła się wyłączać, a samochodem jeździłem dosyć dynamicznie. Probówałem na czwórce przelecieć, ale nie dam rady bo ponad 3tyś i odcina turbo, po mieście jeździć można i się nie wyłącza nawet jak na tej dwójce dam do 4 tyś i się nie wyłączy, gorzej na trasie jechać te 140 dać gazu i turbo już odcina 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...