inhosik Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 39 minut temu, resiak82 napisał: Kolego, jak możesz to wrzuć tu jakieś fotki tego imbusika mam słabe foty, poniżej foto imbusa i wałka zregenerowanego z gwarancja na 3 lata
resiak82 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 1 minutę temu, inhosik napisał: mam słabe foty, poniżej foto imbusa i wałka zregenerowanego z gwarancja na 3 lata z imbusika prawie się zrobił wałek, masakra. Ale nawet przy tak złym stanie pompa Ci nie stanęła, a więc nie panikujmy za bardzo
inhosik Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) dużo nie brakowało, myślę że kilka tysięcy i stop, po silniku. roboty w a4 b8 jest w ch... przy wymianie, ciężko miskę zdjąć. Trzeba sanki odkręcić, poduszki silnika, wszystko podlewarować w górę, cały dzięń we dwóch robiliśmy no ale sukces teraz na zbieżność muszę jechać i po robocie 7 minut temu, resiak82 napisał: tak złym stanie pompa Ci nie stanęła, a więc nie panikujmy za bardzo widzisz mi nie stanęła przy 310 tys ale mało brakowało, kumplowi w caha przy 180 stanęła i turbo z panewkami do wymiany - jednym słowem loteria Edytowane 9 Lutego 2017 przez inhosik
resiak82 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 2 minuty temu, inhosik napisał: dużo nie brakowało, myślę że kilka tysięcy i stop, po silniku. roboty w a4 b8 jest w ch... przy wymianie, ciężko miskę zdjąć. Trzeba sanki odkręcić, poduszki silnika, wszystko podlewarować w górę, cały dzięń we dwóch robiliśmy no ale sukces teraz na zbieżność muszę jechać i po robocie Wiem kolego ile jest roboty. Przerabiałem to, ale mój imbusik przy 180 wyglądał całkiem dobrze, a więc skończyło się tylko na wymianie jego
inhosik Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 1 minutę temu, resiak82 napisał: a więc skończyło się tylko na wymianie jego powiem ci szczerze że te gniazdo też się wyrabia w wałku i sama wymiana imbusa nie daje 100% pewności że za jakiś czas nnie sypnie się, jak już rozebrane lepiej zrobić raz i porządnie, ten wałek zregenerowany wygląda bardzo porządnie, zero luzów, imbus wchodzi dwa razy głębiej i bardzo sztywno niż u mnie w ori, nawet jak wkładałem imbus w wałek to czuć było że powietrze nie ma gdzie uciec tak szczelnie zrobione, jest 3 lata Gwarancji więc mogę spać spokojnie.
quadral20004 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 nie rozumiem czemu na zbieznosc kolega chce jechac? przeciez zawieszenia nie ruszales
resiak82 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 10 godzin temu, audikrk_ napisał: Ruszał U mnie też było ruszane zawieszenie, ale było tak samo wstawione w te same miejsce. Obawiałem się, że też trzeba ustawić zbieżność i pojechałem, ale po podłączeniu wszystkiego gościu powiedział mi że jest wszystko OK i nie ma co ruszać.
quadral20004 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 dlatego mnie to dziwilo bo u siebie kiedys tez cos pod tym katem robilem i wsyztsko jest ok
FUTURUM Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Dnia 9.02.2017 o 23:06, inhosik napisał: powiem ci szczerze że te gniazdo też się wyrabia w wałku i sama wymiana imbusa nie daje 100% pewności że za jakiś czas nnie sypnie się, jak już rozebrane lepiej zrobić raz i porządnie, ten wałek zregenerowany wygląda bardzo porządnie, zero luzów, imbus wchodzi dwa razy głębiej i bardzo sztywno niż u mnie w ori, nawet jak wkładałem imbus w wałek to czuć było że powietrze nie ma gdzie uciec tak szczelnie zrobione, jest 3 lata Gwarancji więc mogę spać spokojnie. Widziałeś pięknie wstawioną tulejkę??Wejdź na forum a6 i poszukaj postu jak tulejka obróciła się w wałku
leewang Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Koledzy a jak auto jest z sierpnia 2010 to już ma ten poprawiony dłuższy wałek?
Wihajster Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 7 minut temu, leewang napisał: Koledzy a jak auto jest z sierpnia 2010 to już ma ten poprawiony dłuższy wałek? tak
leewang Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Teraz, Wihajster napisał: tak Ok dzięki !
Kajrol Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Siemanko, właśnie wymieniałem ten imbusik i pokaże wam jak wyglądał po 176tys. Ciężko uchwycić to aparatem. Ale nie był w najgorszym stanie. Zjechany ale wciąż miał miał kształt imbusa
NoName Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Witam, Mam A4 B8 170KM CAHA z października 2008. Na liczniku 250tys. Z książki serwisowej wynika że nic przy pompie nie było robione. Jakie jest prawdopodobieństwo że imbus wytrzymał do tej pory? Są jakieś typowe objawy? Auto moim zdaniem chodzi dobrze i nie słychać żadnego cykania pompy itp... Pozdrawiam
NoName Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ile wam wytrzymują pompy czy imbusy??
tomiqu Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) 36 minut temu, krich8710 napisał: Ile wam wytrzymują pompy czy imbusy?? Kolego, chyba nie ma co czekać na zatarcie silnika tylko rozebrać, przejrzeć i wymienić co trzeba. Bo objawem będzie najczęściej zapalenie kontrolki ciśnienia oleju ( a raczej jego braku ) co może być już za późno na naprawę. Co do przebiegu to nie będzie reguły, jak auto lata tylko po trasach to i pewnie z 300-400 tys wytrzyma. A jak większość przebiegu po mieście to i po 150-200 tys wałek się wyrobi. Miałem kupować b8 ale widzę, że do bezawaryjności b5ki 1.9tdi sporo mu brakuje...o ile taki imbusik to jeszcze pól biedy to opiłki z pompy common rail w układzie paliwowym to już poważny ( i drogi ) problem. Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez tomiqu
NoName Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 No to po świętach umawiam się na przeróbkę pompy w TMA Serwis w Gdyni. Mam nadzieję że wytrzyma jeszcze z 1000km Pozdrawiam
NoName Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 I dzisiaj moduł zrobiony w TMA Vass Serwis na Górniczej w Gdyni. Przerobienie modułu z robocizną 1078zł. Gwarancja 4 lata bez limitu kilometrów więc myślę że dożywotnio będzie. Imbus już miał widoczne luzy. Przebieg 253000km. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się