Hohe Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 2 godziny temu, krich8710 napisał: I dzisiaj moduł zrobiony w TMA Vass Serwis na Górniczej w Gdyni. Przerobienie modułu z robocizną 1078zł. Gwarancja 4 lata bez limitu kilometrów więc myślę że dożywotnio będzie. Imbus już miał widoczne luzy. Przebieg 253000km. Pozdrawiam Razem z montażem?
tomiqu Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 No i problem z głowy za stosunkowo niewielkie pieniądze bo wymiana w najlepszym przypadku pierwszej ofiary niskiego ciśnienia oleju - turbosprężarki to koszt nawet w przypadku regenerowanego turbo większy od przerobienia imbusa. A problem nadal zostaje i uszkodzenie nowej turbiny czy silnika to tylko kwestia czasu. Nie mówiąc już o wymianie silnika , gdzie używany słupek CAHA kosztuje minimum 3-4 tys + koszt przełożenia osprzętu + wymiana rozrządu ( bo grzechem nie wymienić jak silnik wyjęty na stole ) + wymiana oleju + jakiś uszczelniacz ( nawet profilaktycznie ) + robocizna i 5-6 tys wyjdzie bez problemu. krich8710 to widać w Twoim przypadku do "katastrofy" było już bliżej niż dalej. Ale odpowiednio szybka reakcja i problem z głowy.
kryso Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Chciałbym też u siebie sprawdzić w jakim stanie jest pompa i imbusik. Może ktoś polecić gdzie kompleksowo w Krakowie bądź okolicach jestem w stanie coś takiego zrobić ?
NoName Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Tak cena z montażem. Moduł 580zł, robota 450zł plus litr oleju w moim przypadku Motul. Auto kupiłem w lutym, zrobiłem 6tys i wtedy poczytałem na forum i zdecydowałem się na wizytę w TMA. Jak byłem u nich to robili jedno audi które już na lawecie niestety przyjechało :/ Pozdrawiam
strazak990 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Czyli panowie jeśłi mam audi a4 b8 2.0 tdi "caga" i najechane 186 tys. to zabierać się za robienie pompy czy jeszcze spokojnie ujadę koło 20 tys. bo pilny wyjazd mam za granicę?? Pytam bo są różne zdania. Dziekuję
Wihajster Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 nie popadajmy w paranoje...Jest mnóstwo aut z przebiegiem powyzej 300K i jezdza nadal
strazak990 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 5 godzin temu, Wihajster napisał: nie popadajmy w paranoje...Jest mnóstwo aut z przebiegiem powyzej 300K i jezdza nadal Dlatego nie wiadomo jak tutaj myślec o tym.
resiak82 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 3 minuty temu, strazak990 napisał: Dlatego nie wiadomo jak tutaj myślec o tym. Ja przy 186 tyś sprawdziłem stan imbusika i wyglądał ok minimalnie był wytarty i przy okazji go wymieniłem. Tak jak pisałem Wihajster nie dajmy się zwariować z tą pompą. Aczkolwiek warto sprawdzić stan imbusika przy wymianie oleju
Gość Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Witam. Koledzy czyli najlepiej kupić zregerenowana pompę już pod imbus 100mm? Kupiłem nie dawno Audi A4 B8 ale z początku 2009 silnik 120 koni czyli CAHC. Ma nalatane 178000km, w sierpniu jadę nią do polski( mam nadzieję że wytrzyma i dojedzie) i będę chciał to wymienić. Polecacie jakiś zakład regenerujący z okolic Rzeszowa? Ogólnie kupując pompę regenerowana muszę coś jeszcze kupować w aso?
NoName Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Wyślij pompę do Vass Serwis Gdynia i Ci odeślą zrobionąWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Tak tylko wtedy auto będzie stało pewnie z 2 tygodnie. Najlepiej było by kupić regenerowana i odesłać stara po wymontowaniu.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Rabbi Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 4 godziny temu, adrian2901 napisał: Witam. Koledzy czyli najlepiej kupić zregerenowana pompę już pod imbus 100mm? Kupiłem nie dawno Audi A4 B8 ale z początku 2009 silnik 120 koni czyli CAHC. Ma nalatane 178000km, w sierpniu jadę nią do polski( mam nadzieję że wytrzyma i dojedzie) i będę chciał to wymienić. Polecacie jakiś zakład regenerujący z okolic Rzeszowa? Ogólnie kupując pompę regenerowana muszę coś jeszcze kupować w aso? Przeczytaj post moderatora Wihajster z 3 maja (str.10)
Gość Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Nie dajmy się zwariować , tylko lepiej to sprawdzić, dlatego chce się dowiedzieć co i jak by w razie potrzebnej wymiany wszystko wiedzieć. Tu w Londynie auto jeździło praktycznie w korkach także może być już różnie. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
tomiqu Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Oczywiście, dopóki się nie sprawdzi to można jedynie wróżyć z fusów bo typowych objawów NIE MA. A jak się pojawią to zazwyczaj jest już po herbacie. Po prostu wałek w pewnym momencie przestaje napędzać pompę oleju i do awarii jest już tuż, tuż. A na stan napędu pompy oleju będą miały gównie 2 czynniki stąd nie ma jednego uniwersalnego przebiegu po którym napęd " się wytrze ". A są nimi: - przebieg ( a nie stan licznika, który często z rzeczywistym przebiegiem może mieć nic wspólnego zwłaszcza jak się kupuje auto od handlarza) - rodzaj eksploatacji ( miasto / trasa ) Stąd auto które jeździ na taksówce w mieście może mieć już problem po 100 tys, a te które latają tylko po trasach przejeżdżą 400-500 tys. 1
NoName Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Wysyłasz dzisiaj a oni następnego dnia wysyłają już do Ciebie, auto stoi 3dni u mechanika z czego 2 to przesyłki w dwie strony:)PozdroWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
luc Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 Dnia 3.05.2017 o 15:38, Wihajster napisał: nie popadajmy w paranoje...Jest mnóstwo aut z przebiegiem powyzej 300K i jezdza nadal Też tak myślałem i dzisiaj trasa i kontrolka ciśnienia oleju... Zjechałem na bok, zgasiłem silnik, laweta i auto czeka u mechanika. Jakie są szanse na zatarcie silnika i wymiane turbo jeśli ujechałem z 300metrów po kontrolce i raz odpaliłem silnik na 5 sekund?
Rabbi Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) 28 minut temu, luc napisał: Też tak myślałem i dzisiaj trasa i kontrolka ciśnienia oleju... Zjechałem na bok, zgasiłem silnik, laweta i auto czeka u mechanika. Jakie są szanse na zatarcie silnika i wymiane turbo jeśli ujechałem z 300metrów po kontrolce i raz odpaliłem silnik na 5 sekund? Jaki przebieg? Edytowane 30 Lipca 2017 przez Rabbi
luc Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 11 godzin temu, Rabbi napisał: Jaki przebieg? 230k 08/2008 CAGA
tomiqu Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 13 godzin temu, luc napisał: Jakie są szanse na zatarcie silnika i wymiane turbo jeśli ujechałem z 300metrów po kontrolce i raz odpaliłem silnik na 5 sekund? Jeśli tylko tyle przejechałeś to szansa na zatracie silnika jest raczej minimalna. Tym bardziej, że silnik dało się odpalić. Być może nawet turbina mocno nie ucierpiała, choć to ona ze względu na prędkość obrotową dostaje jako pierwsza i najbardziej. Szybko zareagowałeś, wyłączyłeś silnik i to mogło być kluczowe dla dalszych kosztów. Myślę, że w tym przypadku silnik będzie ok, ale turbina do przejrzenia- tzn jej ułożyskowanie . Najbardziej optymistyczną wersją ( najtańszą ) byłoby tylko uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju ale na to aż tak mocno bym nie liczył. Daj znać co tam wyszło po rozebraniu i przejrzeniu.
luc Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, tomiqu napisał: Jeśli tylko tyle przejechałeś to szansa na zatracie silnika jest raczej minimalna. Tym bardziej, że silnik dało się odpalić. Być może nawet turbina mocno nie ucierpiała, choć to ona ze względu na prędkość obrotową dostaje jako pierwsza i najbardziej. Szybko zareagowałeś, wyłączyłeś silnik i to mogło być kluczowe dla dalszych kosztów. Myślę, że w tym przypadku silnik będzie ok, ale turbina do przejrzenia- tzn jej ułożyskowanie . Najbardziej optymistyczną wersją ( najtańszą ) byłoby tylko uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju ale na to aż tak mocno bym nie liczył. Daj znać co tam wyszło po rozebraniu i przejrzeniu. Dokładnie tak myślałem. Jutro mechanik zdemontuje miche olejową nawet jeśli się okazałoby się, że sam czujnik ciśnienia oleju padł. Jedyny słuszny serwis, który regneruje pompe to Gdynia? W okolicach Krakowa polecacie coś? Edytowane 31 Lipca 2017 przez luc literówka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się