Zabek425 Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Witam serdecznie Panowie. Prosze o pomoc w zlokalizowaniu problemu, ewentualnie gdzie miałbym się udać i co dokładnie sprawdzić. Zdaje sobie sprawę, że przyczyn może być bardzo dużo. Jednak żaden temat idealnie nie odpowiada moim isterką Dosyc mocno dymi na czarno nawet przy mniejszych obrotach. Kiedy stoi zapalona, bardzo czuć spaliny z wydechu. Można nawet delikatnie zauważyć dymienie ale ciężko stwierdzić jaki to kolor dymu. Intercooler zapocony i delikatnie zalany. W dolotach ewidentne nie jest sucho. Jeśli chodzi o moc auta i turbo to wydaje się ze jest wszystko ok. Naprawdę zbiera się ładnie. I to już od 1.5k. Wydaje mi się, ze trochę dużo pali bo zalewając 40l przejechałem 420km co prawda w większości w mieście ale chyba powinienem trochę więcej pojeździć. prosze o jakąkolwiek pomoc pozdrawiam Dawid
KINIAM Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Tak wróżąc z z fusów to lejące wtryski, może uszczelnienia olejowe o ile olej znika. Chyba trzeba podłączyć pod kompa aby nie rozbierać tego co nie trzeba. Ile masz przebiegu ? katalizator też masz ? od jak dawna takie zjawisko ? Serwis bieżący eksploatacyjny olej, filtry są OK ?.
Zabek425 Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Opublikowano 1 Listopada 2018 Wizyta na kompie jest nieunikniona ! Ale co dokładnie sprawdzać i jaki komp jest potrzebny. Z doświadczenia i tego co na forum czytam to z reguły „specjaliści” mówią ze nie ma błędów i wszystko jest ok. Przebieg to 280k historia nie znana Posiada Katalizator Serwisowany ponoć co 12-15 tys olej wlewany to Motul Syntetyczny
Zabek425 Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Opublikowano 1 Listopada 2018 Potrzebuje sprawdzić logi w moim Audi 1.9 tdi, dynamiczne jak i statyczne. Jest ktoś z Wrocławia, okolic Wrocławia kto jest w stanie to zrobić ? A może jesteście w stanie podać miejsce we Wrocławiu gdzie mógłbym się wybrać ? z góry dziękuje za odpowiedz pozdrawiam
luki19862121 Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 44 minuty temu, Zabek425 napisał: Potrzebuje sprawdzić logi w moim Audi 1.9 tdi, dynamiczne jak i statyczne. Jest ktoś z Wrocławia, okolic Wrocławia kto jest w stanie to zrobić ? A może jesteście w stanie podać miejsce we Wrocławiu gdzie mógłbym się wybrać ? z góry dziękuje za odpowiedz pozdrawiam Co się dzieje z autem?
Zabek425 Opublikowano 1 Listopada 2018 Autor Opublikowano 1 Listopada 2018 11 minut temu, luki19862121 napisał: Co się dzieje z autem? Kopci na czarno na niskich obrotach zanim turbo nie wskoczy, to samo przy 3tys. Nie jest to jakaś wielka chmura ale jednak za dużo tego. Podczas depniecia do ok 3-4tys delikatnie drga samochód, natomiast obroty i praca silnika idealna. Po chwili drgania przechodzą. Kolejnym problemem jest zapach z wydechu, bardzo intensywny i siarczysty. Mam wrażenie ze dosyć sporo pali. Bo ok. 9/10 litrów. Co prawda ciagle w mieście ale nie uważam ze tak butowałem. W odmie i inter trochę oleju. Sam bardzo mało bierze oleju bo na 10tys maksymalnie do 700ml. Prawdopodobnie był czip jakieś 6 lat temu na 160km i to czuć bo auto doskonale się zachowuje od samego doku.
luki19862121 Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Speca tu potrzeba @kamil-vagw razie czego logi ogarniemy we Wrocławiu. Masz kabel żeby podłączyć auto?
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2018 Opublikowano 1 Listopada 2018 Zróbcie logi, ja mogę je przejrzeć
Zabek425 Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Opublikowano 2 Listopada 2018 8 godzin temu, luki19862121 napisał: Speca tu potrzeba @kamil-vagw razie czego logi ogarniemy we Wrocławiu. Masz kabel żeby podłączyć auto? Nie posiadam takiego sprzętu dlatego zwróciłem się do was o pomoc czy ktoś z was nie jest w stanie to zrobić, lub wysłać mnie w odpowiednie miejsce gdzie logi będę mógł zrobic
luki19862121 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Możemy ugadac się na jutro bądź niedzielę ewentualnie poniedziałek to zrobimy logi
piotrsob1 Opublikowano 5 Listopada 2018 Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) Jak uważasz że za dużo pali to sprawdź czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej ( G62 ) nie zaniża . Siarczysty zapach spalin świadczy o tym że silnik jest ogólnie w dobrym stanie. Gorzej jakby dymił na niebiesko a spaliny śmierdziały by jak że Stara... Masz piętnastoletnie auto i jak dla mnie to szkasz problemów na siłę zamiast się cieszyć że auto śmiga Takie spalanie w mieście, szczególnie na krótkich odcinkach i dynamicznej jeździe mieści się w normie. Edytowane 5 Listopada 2018 przez piotrsob1
Krzysiek_A4/A6 Opublikowano 6 Listopada 2018 Opublikowano 6 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 2.11.2018 o 00:22, kamil-vag napisał: Zróbcie logi, ja mogę je przejrzeć Podepne sie pod temat. Kamil, pisalismy juz nt AJM, ale od kiedy kupiłem tą B6 tamten temat narazie czeka :-). W swoim AVF zauwazyłem, że kiedy podczas jazdy depnę mocniej pedał gazu to zostawiam za soba ciemną chmurę. Widac ją szczególnie dobrze w nocy kiedy za mna jedzie na światłach inne auto. Dodatkowo, kiedy zjechałem z S8 na MOPa zauwazyłem że na postoju z okolicy prawej lampy delikatnie cos dymi. Stawiałem na intercooler, ale po otwarciu maski ( na tyle ile widac od góry) okolice IC sa suchutkie, natomiast upocone jest połączenie tych grubych rur. Mocowania drugiej rury (tej dolnej) od góry nie widać. Czy tam można spodziewać się nieszczelnosci? Edytowane 6 Listopada 2018 przez Krzysiek_A4/A6
KINIAM Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 W dniu 2.11.2018 o 08:05, Zabek425 napisał: Nie posiadam takiego sprzętu dlatego zwróciłem się do was o pomoc czy ktoś z was nie jest w stanie to zrobić, lub wysłać mnie w odpowiednie miejsce gdzie logi będę mógł zrobic I już coś wiadomo ?. Co szwankuje w silniku ?.
Zabek425 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 12 minut temu, KINIAM napisał: I już coś wiadomo ?. Co szwankuje w silniku ?. Dzisiaj będziemy sprawdzać wszystkie logi.
luki19862121 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 (edytowane) @kamil-vag Kamil zerknij nim Niemcy odwiedzisz. Dawno logów nie robiłem mam nadzieję że dobrze:-) Błąd 16688 wypadania zapłonu na 4 cylindrze ewidentnie 4 pompka wisi na wartości 2,99mg po pedałowaniu rusza i standardowo błąd lewej poduchy silnika, a i synchro rozrządu skacze jak kukła w teatrze. http://www.vaglogi.pl/log-008_003_011_J00dX.html http://www.vaglogi.pl/log-013_018_023_Hk1vp.html http://www.vaglogi.pl/log-003_0JM0x.html http://www.vaglogi.pl/log-011_Jk852.html http://www.vaglogi.pl/log-004_Z5cAQ.html Edytowane 10 Listopada 2018 przez luki19862121
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 1. Zdrowo przeładowuje, pewnie zasyfiona geometria, a to może być konsekwencja oleju w dolocie... 2. Jest jakiś tam program, podlane paliwa, nie wiem czy działa ograniczanie dyminienia, nie podałem Wam, a przydałoby się log 001 byłoby widać jaka jest dawka... 3. Synchro za dużo na plusie... Hmmm korekcje wyglądają OK na jałowym Ja bym zaczął od wgrania serii i ponownym zlogowaniu, żeby było widac co wtedy się dzieje...
luki19862121 Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Fakt. Kolega mówił że oleju jest sporo. Korekcje przy pierwszym podłączeniu były masakrycznie 4 pompka stała wogole na 2.99mg i telepalo budą ostro reszta pompek na minusie korekcje po zrobieniu pierwszego loga jak ręką odjąć 4 cylinder ruszył reszta pompek korekcje blisko 0
kamil-vag Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 Czyli pierwsze co, zajrzeć pod pokrywę i podoginać/poczyścić konektorki pompek.
Zabek425 Opublikowano 10 Listopada 2018 Autor Opublikowano 10 Listopada 2018 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Czyli pierwsze co, zajrzeć pod pokrywę i podoginać/poczyścić konektorki pompek. Będę w stanie zrobić to sam ? Bo szczerze powiem, że nie za bardzo wiem o co chodzi. Z tym dogonaniem i czyszczeniem pompek.
KINIAM Opublikowano 10 Listopada 2018 Opublikowano 10 Listopada 2018 14 minut temu, Zabek425 napisał: Będę w stanie zrobić to sam ? Bo szczerze powiem, że nie za bardzo wiem o co chodzi. Z tym dogonaniem i czyszczeniem pompek. Dasz radę zrobić sam. Chodzi o doginanie pinów kabli zaworów elektromagnetycznych i ich oczyszczenie a nie czyszczenie pompek. Słabo szukasz jest to opisane na forum lub popatrz na YouTubie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się