Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Prośba o pomoc w ocenie logów poniżej. Z autem nic specjalnego się nie dzieje, zero błedów a mimo to brakuje mocy. Na hamowni tylko 137KM, turbina i zawory raczej trzymają ładnie ciśnienie. Wymieniona przepływka, świece, filtr paliwa i dalej to nie to.

Prośba o pomoc w odczytaniu logów:

Statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_1sQHHPL.html

http://vaglogi.pl/log-032_aAJMZvf.html

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_b331LFx.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_02jO9A.html

http://vaglogi.pl/log-011_2Xob2l6.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5oA7Ie.html

P.

Opublikowano

Logi robimy do odcinki, a nie do 4 tys. więc należałoby powtórzyć.

Opublikowano

Przepływka nowa czy używana? dolot sprawodzony pod kątem nieszczelności?

Opublikowano

Przepływka używana, bo nie byłem pewny czy inwestowac w nową.

Szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzona, nie bardzo mam warunki. Wierzyłem że logi coś naprowadzą ?

Czyli co logi do powtórki i do odcinki?

 

Opublikowano

Przepływka raczej trup więc logi nic nie powiedzą nowego, sprawdz szczelność dolotu i zmien przepływkę na bardziej sprawną.

Opublikowano

ok,dzięki.

Opublikowano

Kasowałeś błędy przed logami ? Korekty są spore - nie wiem czy ma to wpływ z martwą przepływką ? 
Dodatkowo turbo przeładowuję

Opublikowano (edytowane)

Cześć Panowie, wiśnie sprawdziłem dolot, wygląda na szczelny. Biorę się za demontaż przeplywki i zauważam brak Pina w kostce - ewidentnie widać że jeden jest jakby wyłamany. Na zdjęciach dolny pin i w innym ujęciu lewa strona. Czy to jest ok, możecie zerknac na zdjęcia? 

IMG_20181128_123519.jpg

IMG_20181128_123502.jpg

IMG_20181128_123442.jpg

Edytowane przez seed34
Opublikowano

Panowie jeszcze jedno pytanie a w zasadzie dwa. Po zmianie przepływki FIS pokazuje chwilowe spalanie przy dodwaniu gazu nawet 40L a średnio ponad 20L oczywicscie wyrównuje sie to na kolejnych biegach - srednie spalnie poki co ponad 14L - czy to jest normalne?

Mozecie polecić jakiś najlepszy i najprostrzy domowy sposób na sprawdzenie szczelności?Wiem jest sporo w necie tego ale zastanawiam sie czego użyć żeby zbudować adapter z zaworem do wprowadzenia powietrza?

Opublikowano

Kolanko pcv 2,75 cala i zaślepka do tego. Wiercisz otwór w zaślepce pod wentyl albo inny adapter jaki sobie kupisz w sklepie i będzie najwygodniejszy żebyś podłączył kompresor albo inną pompkę z manometrem ?

Wentyl wkręć na kleju żeby to było szczelne i trzymało. Koszt całości do 20zł, a najdroższy z tego wszystkiego w moim przypadku był klej.

Opublikowano

Dzięki, jutro działam bo już ręce opadają ? jako że jest kilka sposobów sprawdzania to wystarczy że zdejmę rurę dolotu powietrza z przeplywki i zamontuje w niej adapter, odkręcam korek oleju i pompuje do 0,8bara? Czy jeszcze coś?

Opublikowano

Panowie sorki że Was tak mecze ale jestem totalnym laikiem czy montuje mój adapter do TIPa gdzie wchodzi przepływka? 

IMG_20181129_220215.jpg

Opublikowano

Tu masz co i jak po kolei ;)

 

Opublikowano

Hey, szczelność wychodzi na to że trzyma dalem 0,8 bara aż spadł wąż z turbiny. Czy przy takim ciśnieniu to normalne? DVka wymieniona, jednak ta co była widzę że dobra.

IMG_20181201_123817.jpg

Opublikowano

Dobra podaje się, szczelność ok, przepływka zmieniona, DV zmieniona zero efektów wciąż brak tych 30KM jest odczuwalny. Jutro jeszcze raz zrobię logi. Już został tylko nie tknięty n75 i katalizator z tego co jak czytam mogłoby jeszcze powodować spadek mocy ?

Opublikowano

Tylko zrób tym razem logi do odcinki ? Przepływka nówka?

Opublikowano (edytowane)

Ok, przepływka wsadzona moja stara, ta używka była trupem, ale przełożyłem przeplywke od kumpla u którego a4 ciągnie aż miło - zero efektów. Więc albo to nie przepływka albo jak już to kostka ma gdzieś awarie. No nic sprawdzę na mojej starej co pokażą logi, na hamowni wydmuchała, 120 przy tych 132KM.

Edytowane przez seed34
Opublikowano

Na ostatnim zdjęciu kostki piny nie są skorodowane ?

Opublikowano

Cześć Panowie, a więc sprawdzony dolot- szczelny, turbina- ok, przepływka-ok, DV i n75 także ok. Odkręciłem kata, sondy, i nic- zero rezultatu. Z kumplem zrobiliśmy jeszcze logi na rozrząd i okazało się że nie przestawia faz rozrządu - nic się nie dzieje. W sobotę policzę zęby. Podejrzewam że mógł paść komputer, bo czy możliwe żeby rozrząd był przestawiony lub padł napinacz i nie było żadnych błędów ani stuków? Auto chodzi riwniutko nic nie stuka i nie puka a nie ma mocy jaka powinien mieć ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...