persi Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Witam Moj problem z turbina w swojej a4 110km 96r zaczal sie odkad ją kupilem, pare miesiacy temu. Gdy ja kupowalem juz wtedy wiedziale mze sa zapieczone kierwonice w turbinie, wzialem to pod uwage ale wczensiej cos sie obilo o uszy o kierownicach w 110 ze lubia sie zapiec, wiedzialem ze istnieje mozliwosc wyczyszczenia turbiny. Tydzien po kupnie odstawilem autko do warsztatu turbine wyczyscili wydawalo sie byc pieknie, ale to tylko przez pare dni, proble mzapiecoznych keirownic powtorzył sie, oddalem wiec jeszcze raz do czyszczenia dalej zapieczone. Po czyszczeniu wymienilem filter powietrza olej filt oleju. Niestety bezkutecznie po paru dniach problem powrocił. Turbine oddalem do regeneracji dostalem inna zregenerowana. Zalozona nowa turbina, zmieniony olej, filtr oleju, filtr paliwa. Wszystko ok autko smiga pieknie, ale nie dlugo po 1500tys km problem zapiecoznych kierownic powrocil, w pojawil sie takze olej w rurce przed intercolerem oraz w calym tym obwodzie. Znow to samo 3,4 bieg wieksze obroty tryb awaryjny, reset auto jedzie. Dodam tez ze bym Vag podpinany i zbyt wielu bledów nie pokazywał, przeładowanie. Nie wiem co robic gdze z nim juz jechać duzo mnie juz ten problem turbiny kosztował. Czy ktos wie, lub mial taki sam problem? Z góry dziekuje Ps. Wybaczcie pomylilem posty prosze o przeniesienie do dzialu Turbo , Chiptuning i Tuning Mechaniczny
przemek1975 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 ja mam to samo problem z zapieczonymi kierownicami i olej mi ubywa jezeli oleju ubywa to co to moze oznaczać? i wywala mi bląd 17964. P1556 035 opis błedu : charge pressure control Negative,(przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania czyli kierowniczki sie zapiekają bo przewody są raczej ok tylko martwi mnie ten duzy ubytek oleju
xavier Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 jezeli masz negative deviation to bardziej niedoladowanie ;/
adi_si Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 moze juz sie katalizator powoli zapycha i nie ma takiego przeplywu co tez powoduje osadzanie sie sadzy na kierownicach
magg23 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Ja po czyszczeniu miałem parę dni spokój okazało się że mam dziurę w ic teraz przejechałem już prawie 5tys i ani raz mi nie wszedł w tryb awaryjny. A olej możesz mieć w przewodach z odmy, niesprawny separator oleju na pokrywie zaworów. Ja zaślepiłem otwór w dolocie a przewód włożyłem do butelki z coli(trzeba zrobić parę małych otworów żeby powietrze miało gdzie uciekać)
misiu 25 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 chłopaki jesli bieze olej to bedzie problem z geometria turbinki bo olej robi wiekszy nagar a to wszystko praktycznie przelatuje przez te łopatki no i co za tym idzie ze zapiekaja sie ja swoja 4 razy rozbieralem i powiem tyle wybilem kata i problem znikł
Sztomel Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 w AFF jest turbo ze zmienną geometrią ? bo ETKA wybija, że ma gruchę ciśnieniową, więc jak to jest ? kolegę persi i mnie ktoś robi w bambuko ?
spetsnaz Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 w AFF jest turbo ze zmienną geometrią ? bo ETKA wybija, że ma gruchę ciśnieniową, więc jak to jest ? kolegę persi i mnie ktoś robi w bambuko ? AFF podobnie jak AHU ma turbinę bez zmiennej geometrii łopatek. Grucha ciśnieniowa jest, ale do sztangi zaworu upustowego.
Sztomel Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 no to robią mechanicy kolegę persi w bambuko : juz wtedy wiedziale mze sa zapieczone kierwonice w turbinie, wzialem to pod uwage ale wczensiej cos sie obilo o uszy o kierownicach w 110 ze lubia sie zapiec, wiedzialem ze istnieje mozliwosc wyczyszczenia turbiny. Tydzien po kupnie odstawilem autko do warsztatu turbine wyczyscili wydawalo sie byc pieknie, ale to tylko przez pare dni, proble mzapiecoznych keirownic powtorzył sie, oddalem wiec jeszcze raz do czyszczenia dalej zapieczone. Po czyszczeniu wymienilem filter powietrza olej filt oleju. Niestety bezkutecznie po paru dniach problem powrocił. Turbine oddalem do regeneracji dostalem inna zregenerowana. Zalozona nowa turbina, zmieniony olej, filtr oleju, filtr paliwa. Wszystko ok autko smiga pieknie, ale nie dlugo po 1500tys km problem zapiecoznych kierownic powrocil,
Musashi Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 AFF, nie ma zmiennej geometrii, ma, silownik, sluzacy do sterowania aktuatorem, natomiast gdyby ktos nie zauwazyl watek dotyczy AFN :gwizdanie:
Sztomel Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 natomiast gdyby ktos nie zauwazyl watek dotyczy AFN cool1 gwizdanie teraz dopiero doczytałem he he.
persi Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Opublikowano 4 Marca 2009 ja swoja 4 razy rozbieralem i powiem tyle wybilem kata i problem znikł kolego mozesz troszke jasniej?
rookie Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 chodzi mu o to, że usunął katalizator, a w sumie chyba wypruł samo wnętrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się