Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Silnik 1.8 T i gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolejny mój faworyt idzie ostro :naughty: :naughty:

Opublikowano

Trzymaj kciuki, bo się wyłoży... :decayed:

Opublikowano

no czekam na jakiąs perełkę bo do tej pory to jazda z odpietym WG mnie nie przekonuje :kox:

Opublikowano

A pamiętasz jakieś max pół roku temu w profilu? silnik: 4.2 420KM.

devastation, dlaczego zamieniłeś taki agregat na skromne 1.8T? :mysli: Nie daje mi to spokoju...

Opublikowano

No stag ma czujnik przeciez (mapsensor) ... Wiem bo uzywam w moim dupowozie E30 1,6 :) W silniku z turbo jest ten sam czujnik i równiez spisuje wartosci cisnienia w dolocie (w kpa np 180 kpa - 0,8 bara) wiec nie wiem co kaman... Pozatym wiekszosc gazowników którzy znaja temat potwierdzi ze stag300 spisuje sie lepiej nic BRC sequent24 w silnika bez i z turbo...

tyle odemnie :good:

Opublikowano

Czytam, czytam i ja w piatek montuje BRC SQ 24. Od razu bede mial okazje sprawdzic bo jade na deske (ok 2k km). Powiedzcie mi jakie podzespoly maja byc zeby gralo i jechalo? Chce sprawdzic co mi zalozyli zebym nie zostal zrobiony. Moj brat montowal w CZAKRAM i mu inne graty wsadzili :thumbdown:... Jaka temperature przelaczania najlepiej? 6 czy 8mm przewod od zbiornika? jak macie u siebie? jaki reduktor itp

Opublikowano

Standardowo: reduktor Genius 1500mbar, pomarańczowe wtryski, zasilanie 8mm, temp. przejścia ~ 40stC. Chyba, że masz w bliskich planach chipa - wstaw od razu większy reduktor, tzw. cegłę :naughty: Polecam wlew pod klapką - czasem wymaga dopłaty ~ 50zł. Warto :good:

Powinni zapodać Ci model instalki MY 07 - jest tam czujnik ciśnienia doładowania turbiny.

To, że w jakimś warsztacie robią klientów w konia - nie świadczy, że jest tak w każdym, ale zawsze powtarzam: w miarę możliwości patrzeć na łapska, chyba że masz zaufany warsztat :gwizdanie:

Opublikowano

Nie, mam sequenta poprzedniej generacji - nie mam tego czujnika.

Opublikowano

Standardowo: reduktor Genius 1500mbar, pomarańczowe wtryski, zasilanie 8mm, temp. przejścia ~ 40stC. Chyba, że masz w bliskich planach chipa - wstaw od razu większy reduktor, tzw. cegłę :naughty: Polecam wlew pod klapką - czasem wymaga dopłaty ~ 50zł. Warto :good:

Powinni zapodać Ci model instalki MY 07 - jest tam czujnik ciśnienia doładowania turbiny.

To, że w jakimś warsztacie robią klientów w konia - nie świadczy, że jest tak w każdym, ale zawsze powtarzam: w miarę możliwości patrzeć na łapska, chyba że masz zaufany warsztat :gwizdanie:

dzieki wielkie :good: auto wlasnie stoi u gazownika, przewod powiedzial ze wystarczy 6mm i taki zalozy. reszta jak napisales. Co do warsztatu to nie mam za bardzo czasu zeby siedziec z nimi przez pol dnia i sprawdzac. jak zloza to wtedy zobacze jak to dziala i sprawdze co wsadzili.

Opublikowano

Dbaj o chłodzenie turbiny i nie oszczędzaj na oleju - będzie dobrze :good:

Opublikowano

Masz gaz w AFF 1.9??? :shocked:

Szerokie koła podniosą Ci spalanie, więc może taniej będzie jeździć na ON...? :decayed:

Opublikowano

Witam,

na początku napiszę, że zmieniłem gazownika i od regulacji około 2tys km temu błąd składu mieszanki się nie pojawił. Ale nie o tym chciałem pisać. Jak u Was wygląda sprawa progu ciśnienia na listwie gazu kiedy sterownik powinien przełączyć na benzynę. Dziś prawie wyjechałem cały gaz. Na V biegu wcisnąłem w podłogę, auto zaczęło się dławić ale na benzynę nie przełączyło. Gdy spoglądałem przez ramie gazoszpeca to chyba było 600mBarów. Czy to nie za mało skoro ciśnienie w kolektorze może osiągać taką wartość?

Opublikowano

Gdy spoglądałem przez ramie gazoszpeca to chyba było 600mBarów. Czy to nie za mało skoro ciśnienie w kolektorze może osiągać taką wartość?

Nie jest za mało, ponieważ jest o ciśnienie różnicowe względem ciśnienia (podciśnienia) w kolektorze, a nie względem atmosfery. Ja mam u siebie 0,56 bara.

Opublikowano

No dobra. Dziś wyjechałem calutki gaz, auto nie chciało już ciągnąć na żadnym biegu nawet gdy "głaskałem" pedał gazu. Ale na benzynę nie przełączyło !Co robić ?

Opublikowano

Stary a to ty masz sie tym martwic czy twoj gaziarz ? Jedz do niego i niech patataj naprawia. Ustawi cisnienie przelaczania na pb wyzej...

PS : co wy sie tak na tego BRC udaliscie ? Stag jest wdg mnie lepszy... A jesli gaziarz wkurza ucho to po wczytaniu sie co i jak samemu mozna sobie regulowac bez problemu bo w sumie nie sa to jakies wielkie mecyje.

Opublikowano

No dobra. Dziś wyjechałem calutki gaz, auto nie chciało już ciągnąć na żadnym biegu nawet gdy "głaskałem" pedał gazu. Ale na benzynę nie przełączyło !Co robić ?

kolego jeśli masz brc sq 24 to nie da sie zmienić na inne cisnienie przełączenia na pb, ,ja z tym problemem już dawno temu byłem u gazowników i tak mi powiedzieli, licz kilometry i sie przyzwyczaisz i nie powinieneś zalowac ze założyłeś brc, przynajmniej w moim przypadku to jest jedyna wada :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...