poziek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 kolejny mój faworyt idzie ostro :naughty:
poziek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 no czekam na jakiąs perełkę bo do tej pory to jazda z odpietym WG mnie nie przekonuje
adams78 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 A pamiętasz jakieś max pół roku temu w profilu? silnik: 4.2 420KM. devastation, dlaczego zamieniłeś taki agregat na skromne 1.8T? Nie daje mi to spokoju...
Nosb Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 No stag ma czujnik przeciez (mapsensor) ... Wiem bo uzywam w moim dupowozie E30 1,6 W silniku z turbo jest ten sam czujnik i równiez spisuje wartosci cisnienia w dolocie (w kpa np 180 kpa - 0,8 bara) wiec nie wiem co kaman... Pozatym wiekszosc gazowników którzy znaja temat potwierdzi ze stag300 spisuje sie lepiej nic BRC sequent24 w silnika bez i z turbo... tyle odemnie
Buba Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Czytam, czytam i ja w piatek montuje BRC SQ 24. Od razu bede mial okazje sprawdzic bo jade na deske (ok 2k km). Powiedzcie mi jakie podzespoly maja byc zeby gralo i jechalo? Chce sprawdzic co mi zalozyli zebym nie zostal zrobiony. Moj brat montowal w CZAKRAM i mu inne graty wsadzili ... Jaka temperature przelaczania najlepiej? 6 czy 8mm przewod od zbiornika? jak macie u siebie? jaki reduktor itp
adams78 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Standardowo: reduktor Genius 1500mbar, pomarańczowe wtryski, zasilanie 8mm, temp. przejścia ~ 40stC. Chyba, że masz w bliskich planach chipa - wstaw od razu większy reduktor, tzw. cegłę Polecam wlew pod klapką - czasem wymaga dopłaty ~ 50zł. Warto Powinni zapodać Ci model instalki MY 07 - jest tam czujnik ciśnienia doładowania turbiny. To, że w jakimś warsztacie robią klientów w konia - nie świadczy, że jest tak w każdym, ale zawsze powtarzam: w miarę możliwości patrzeć na łapska, chyba że masz zaufany warsztat :gwizdanie:
201ty Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 @adams78 możesz pokazać foto tego czujnika doładowania i miejsce gdzie powinien być wpięty?
adams78 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Nie, mam sequenta poprzedniej generacji - nie mam tego czujnika.
Buba Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Standardowo: reduktor Genius 1500mbar, pomarańczowe wtryski, zasilanie 8mm, temp. przejścia ~ 40stC. Chyba, że masz w bliskich planach chipa - wstaw od razu większy reduktor, tzw. cegłę Polecam wlew pod klapką - czasem wymaga dopłaty ~ 50zł. Warto Powinni zapodać Ci model instalki MY 07 - jest tam czujnik ciśnienia doładowania turbiny. To, że w jakimś warsztacie robią klientów w konia - nie świadczy, że jest tak w każdym, ale zawsze powtarzam: w miarę możliwości patrzeć na łapska, chyba że masz zaufany warsztat :gwizdanie: dzieki wielkie auto wlasnie stoi u gazownika, przewod powiedzial ze wystarczy 6mm i taki zalozy. reszta jak napisales. Co do warsztatu to nie mam za bardzo czasu zeby siedziec z nimi przez pol dnia i sprawdzac. jak zloza to wtedy zobacze jak to dziala i sprawdze co wsadzili.
adams78 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Dbaj o chłodzenie turbiny i nie oszczędzaj na oleju - będzie dobrze
Bogumił Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 I gaz z porządnych stacji a nie z jakichś tam wynalazków.
franio Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 oczywiście bo to tylko pozorna oszczędność, a przebieg mniejszy :gwizdanie:
mic_sado Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 a jak 1.8T leży na felgach 18'' szerokich to ile wiecej gazu moze wciagnac? czy to nieodczuwalne w spalaniu?
adams78 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Masz gaz w AFF 1.9??? Szerokie koła podniosą Ci spalanie, więc może taniej będzie jeździć na ON...?
201ty Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam, na początku napiszę, że zmieniłem gazownika i od regulacji około 2tys km temu błąd składu mieszanki się nie pojawił. Ale nie o tym chciałem pisać. Jak u Was wygląda sprawa progu ciśnienia na listwie gazu kiedy sterownik powinien przełączyć na benzynę. Dziś prawie wyjechałem cały gaz. Na V biegu wcisnąłem w podłogę, auto zaczęło się dławić ale na benzynę nie przełączyło. Gdy spoglądałem przez ramie gazoszpeca to chyba było 600mBarów. Czy to nie za mało skoro ciśnienie w kolektorze może osiągać taką wartość?
mateogda Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Gdy spoglądałem przez ramie gazoszpeca to chyba było 600mBarów. Czy to nie za mało skoro ciśnienie w kolektorze może osiągać taką wartość? Nie jest za mało, ponieważ jest o ciśnienie różnicowe względem ciśnienia (podciśnienia) w kolektorze, a nie względem atmosfery. Ja mam u siebie 0,56 bara.
201ty Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 No dobra. Dziś wyjechałem calutki gaz, auto nie chciało już ciągnąć na żadnym biegu nawet gdy "głaskałem" pedał gazu. Ale na benzynę nie przełączyło !Co robić ?
Nosb Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Stary a to ty masz sie tym martwic czy twoj gaziarz ? Jedz do niego i niech patataj naprawia. Ustawi cisnienie przelaczania na pb wyzej... PS : co wy sie tak na tego BRC udaliscie ? Stag jest wdg mnie lepszy... A jesli gaziarz wkurza ucho to po wczytaniu sie co i jak samemu mozna sobie regulowac bez problemu bo w sumie nie sa to jakies wielkie mecyje.
stomi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 No dobra. Dziś wyjechałem calutki gaz, auto nie chciało już ciągnąć na żadnym biegu nawet gdy "głaskałem" pedał gazu. Ale na benzynę nie przełączyło !Co robić ? kolego jeśli masz brc sq 24 to nie da sie zmienić na inne cisnienie przełączenia na pb, ,ja z tym problemem już dawno temu byłem u gazowników i tak mi powiedzieli, licz kilometry i sie przyzwyczaisz i nie powinieneś zalowac ze założyłeś brc, przynajmniej w moim przypadku to jest jedyna wada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się