Zibex25 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 Dodam też że na wyjętym wężu z przepustnicy i odpiętej kostce jest to samo.
kamil-vag Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 A bipy, grupa 018 ? Coś na 1 wtryskiwaczu/cylindrze się dzieje...
Zibex25 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 4 minuty temu, kamil-vag napisał: A bipy, grupa 018 ? Coś na 1 wtryskiwaczu/cylindrze się dzieje... Nie sprawdzaliśmy. Mam tylko to, ale auto jedzie jutro do mechanika i będzie szukał przyczyny.
piotrsob1 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Jak po skasowaniu błąd przepustnicy szybko wraca, to trudno podejrzewać ją o to że jest sprawna... W takiej sytuacji to od jej wymiany bym zaczął. Czarne paliwo w BRD jest częstą przypadłością , a przyczyną poza przedostawaniem się oleju do paliwa może być też przedostawanie się w większych ilościach spalin do układu paliwowego. Wskazuje na to zjawisko jazda z korekcją na pierwszym garku . 2,0 TDI 16V dolne uszczelnienie pompowtrysków mają na stożku ( bez o-ringu ) i dla tego są bardzo czułe na problemy z mocowaniem pompek w gniazdach głowicy Spróbuj wymienić śruby mocujące pompkę na pierwszym cylindrze , jak śruby będą poluzowane lub wykręcone to dobre by było pokręcić nią prawo-lewo jednocześnie dociskają ją do gniazda , następnie nowe śrubki i dokręć je zgodnie z serwisówką , wyregulować skok pompki . Jakby nie było poprawy po wymianie śrub ( może być jakiś problem ze stożkiem uszczelniającym, np wżery spowodowane kawitacją prze przedostające się dłuższy czas spaliny ) to spróbuj delikatnie dobić pompkę w gnieździe ( stukając delikatnie przez kawałek aluminium lub mosiądzu w obudowe pompki w kierunku jej stożka uszczelniającego) , może się ułoży i uszczelni Jeżeli po tych zabiegach będzie poprawa to powtórzył bym je na pozostałych cylindrach , wymienił filtr paliwa i zastosował jakiś środek do czyszczenia układu paliwowego, sadze w paliwie na pewno nie wpływają dobrze na precyzję działania pompowtrysków Edytowane 15 Stycznia 2019 przez piotrsob1
Zibex25 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 22 minuty temu, piotrsob1 napisał: Jak po skasowaniu błąd przepustnicy szybko wraca, to trudno podejrzewać ją o to że jest sprawna... W takiej sytuacji to od jej wymiany bym zaczął. Czarne paliwo w BRD jest częstą przypadłością , a przyczyną poza przedostawaniem się oleju do paliwa może być też przedostawanie się w większych ilościach spalin do układu paliwowego. Wskazuje na to zjawisko jazda z korekcją na pierwszym garku . 2,0 TDI 16V dolne uszczelnienie pompowtrysków mają na stożku ( bez o-ringu ) i dla tego są bardzo czułe na problemy z mocowaniem pompek w gniazdach głowicy Spróbuj wymienić śruby mocujące pompkę na pierwszym cylindrze , jak śruby będą poluzowane lub wykręcone to dobre by było pokręcić nią prawo-lewo jednocześnie dociskają ją do gniazda , następnie nowe śrubki i dokręć je zgodnie z serwisówką , wyregulować skok pompki . Jakby nie było poprawy po wymianie śrub ( może być jakiś problem ze stożkiem uszczelniającym, np wżery spowodowane kawitacją prze przedostające się dłuższy czas spaliny ) to spróbuj delikatnie dobić pompkę w gnieździe ( stukając delikatnie przez kawałek aluminium lub mosiądzu w obudowe pompki w kierunku jej stożka uszczelniającego) , może się ułoży i uszczelni Jeżeli po tych zabiegach będzie poprawa to powtórzył bym je na pozostałych cylindrach , wymienił filtr paliwa i zastosował jakiś środek do czyszczenia układu paliwowego, sadze w paliwie na pewno nie wpływają dobrze na precyzję działania pompowtrysków Właśnie jutro jedzie do Serwisu diesla do naprawy. Sprawdzą pompki, uszczelniacze, pompę vacum wyjmą zbiornik paliwa wyczyszczą itp od razu zalecili mi jeśli będzie to konieczne wymienić wałek rozrządu szklanki i panewki żeby mieć już spokój.
piotrsob1 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 4 minuty temu, Zibex25 napisał: Właśnie jutro jedzie do Serwisu diesla do naprawy. Sprawdzą pompki, uszczelniacze, pompę vacum wyjmą zbiornik paliwa wyczyszczą itp od razu zalecili mi jeśli będzie to konieczne wymienić wałek rozrządu szklanki i panewki żeby mieć już spokój. A worek pieniędzy masz już przygotowany czy będziesz brał jakiś szybki kredycik ? Sorry za uszczypliwość , ale po tym co piszesz to szykują cie na duuże koszty ..... To co ja opisałem nie będzie kosztowało nawet 1/10 tego co wyjdzie w tym serwisie , szczególnie jak Ci wymienią wałek rozrządu , który w tym silniku jest praktycznie bezawaryjny
Zibex25 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 I ufaj tu mechanikom. Jeszcze oferowali darmową lawetę. ? Ja sam tego nie zrobię raz że nie mam czasu dwa jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę pojazdową Czyli szukać innego mechanika?
H4mm3R Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 45 minut temu, Zibex25 napisał: Właśnie jutro jedzie do Serwisu diesla do naprawy. Sprawdzą pompki, uszczelniacze, pompę vacum wyjmą zbiornik paliwa wyczyszczą itp od razu zalecili mi jeśli będzie to konieczne wymienić wałek rozrządu szklanki i panewki żeby mieć już spokój. Jaki wałek i szklanki w 16V tu są popychacze zaworowe dźwigienkowe i dwa wałki rozrządu to jest ostatnia rzecz w tym silniku która może ulec zużyciu.
piotrsob1 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 2 godziny temu, Zibex25 napisał: I ufaj tu mechanikom. Jeszcze oferowali darmową lawetę. ? Ja sam tego nie zrobię raz że nie mam czasu dwa jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę pojazdową Czyli szukać innego mechanika? Dokładnie Szukaj kogoś normalnego, co to ma doświadczenie w obsłudze silników grupy VW i trochę sprzętu do tego niezbędnego . Może w twojej okolicy jest ktoś kumaty z forum , kto by Ci temat ogarnął ?
Zibex25 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Za duszeniem się silnika stał uszkodzony zawór egr.
H4mm3R Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Pisałem o tym na samym początku że EGR jest przyczyną problemu!! 1
piotrsob1 Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 4.02.2019 o 11:26, Zibex25 napisał: Za duszeniem się silnika stał uszkodzony zawór egr. No właśnie , to może chociaż jakieś dziękuje dla nas by się znalazło Jak by Ci go wtedy wywieźli na tej darmowej lawecie to był byś dzisiaj pewnie lżejszy o drobne 5000 PLN-ów..... Edytowane 9 Lutego 2019 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się