Kowi87 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Opublikowano 15 Czerwca 2023 Mi sie udało kupić reperaturki przednich błotników? ale tak czy tak błotnik był z 3 robiony
Sebalbn Opublikowano 28 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2023 Wpadły nowe fanty, wszystkie 16 tulejek tylnego zawieszenia ori ASO, bo jak wiadomo nie są już dostępne żadne sensowne zamienniki, a jak robić to raz a dobrze. W planach jest piaskowanie i lakierowanie tylnego zawieszenia + wszystkie nowe tulejki i pewnie coś wyjdzie jeszcze w trakcie prac. Myślę też nad porządnym zabezpieczeniem podwozia, zobaczymy jednak jak wyjdzie. Kupiona też jest ori dokładka przedniego zderzaka z cupry. Auto nadal jest w trakcie prac lakierniczych... Pozostaje jedynie cierpliwie czekać na efekty
DaveLove Opublikowano 28 Czerwca 2023 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Świetna sprawa. Pamiętaj o tylnych łącznikach i drążkach, bo u mnie przy wymianie wyglądały tak.. Chociaż patrząc po temacie raczej nie pominiesz tych elementów 😃
Sebalbn Opublikowano 28 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2023 16 minut temu, Rumaq napisał(a): Świetna sprawa. Pamiętaj o tylnych łącznikach i drążkach, bo u mnie przy wymianie wyglądały tak.. Chociaż patrząc po temacie raczej nie pominiesz tych elementów 😃 Planuję rozebrać tylne zawieszenie w drobny mak i robić wszystko zgodnie że sztuką, więc na pewno nie zostanie to pominięte Powiedz tylko jak z dostępnością tych elementów? Bo z tulejami był spory problem, musiałem zamówić z magazynu części do aut klasycznych VW i z tego co mówili, dużo tego nie zostało a cena też powala... W zamienniku dostępny tylko TEDGUM czy jakoś tak, wolałem nie ryzykować i zamówiłem te, powinny wytrzymać kilka lat ... Tyle dobrego, że z przodem nie ma problemu, nie tak dawno wymieniałem komplet wahaczy z LMO.
DaveLove Opublikowano 28 Czerwca 2023 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Pamiętam, że do siebie również zamawiałem z ASO i classicparts ale końcówki i drążki z LMO. Spróbuj zagadać w tej sprawie do @Wandej. Gumy wstawiasz do wahaczy z a4, czy dorwałeś z s4?
Sebalbn Opublikowano 28 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2023 2 minuty temu, Rumaq napisał(a): Pamiętam, że do siebie również zamawiałem z ASO i classicparts ale końcówki i drążki z LMO. Spróbuj zagadać w tej sprawie do @Wandej. Gumy wstawiasz do wahaczy z a4, czy dorwałeś z s4? Dzięki wielkie za podpowiedź, zapytam jak z dostępnością. Gumy też były różne w a4/s4 ? Wiem, że tylne górne wahacze się różnią, bo w s4 są kute, też ciężki temat do dostania. Ale jak sprawdzałem to do B5 quattro były tylko jedne numery tulejek, znalazłem gdzieś rozpiskę na necie i według tego sprawdzali w ASO i ma pasować. Generalnie na rynku powoli zaczynać brakować części do tak starych aut, ale nie wolno się zniechęcać
Elhape Opublikowano 28 Czerwca 2023 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Nie myślałeś o poliuretanowych tulejach ?? One są prawie że niezniszczalne.
Sebalbn Opublikowano 28 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2023 1 minutę temu, Elhape napisał(a): Nie myślałeś o poliuretanowych tulejach ?? One są prawie że niezniszczalne. Taki był plan, kupić komplet że strongflexa, jednak po naradach okazuje się, że nie jest tak kolorowo. Smar którego używa się przy montażu wymywa / wyciera się i zaczyna wszystko skrzypieć i wydawać inne niepożądane dźwięki. Auto będzie z przeznaczeniem na niedzielne objazdy z rodzinką, czasem jakiś zlocik... Ale to racja takie tuleje dużo wytrzymują i są o wiele tańsze niż te ori. Jednak nie chce co roku zrzucać zawieszenia w celu do smarowania ... Mija się to trochę z celem. W drugim aucie z przeznaczeniem bardziej na tor wleci strongflex to będę testował, na razie są tam tuleje dyfra i nie rypi jakoś strasznie, albo po prostu nie słychać przez dość głośny wydech Ale jednak zawieszenie dużo bardziej pracuje, może to dlatego.
Elhape Opublikowano 28 Czerwca 2023 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Ze skrzypieniem spotkałem się przy tulejach z poliuretan.olkusz(miałem w poprzednim aucie) ale w audi teraz mam strongflex-a i od prawie 3 lat nic "jeszcze" nie skrzypi No ale co ori to ori A z tego co widzę to nawet świeże te tuleje a nie jakieś starocie zapomniane na magazynie, oby służyły jak najdłużej.
Sebalbn Opublikowano 15 Listopada 2023 Autor Opublikowano 15 Listopada 2023 (edytowane) Witam po dłuższej przerwie, Udało się odebrać autko od lakiernika w zeszłym miesiącu, niestety nie było czasu na jakieś sesje zdjęciowe, wrzucę po prostu to co mam ... Ogólnie jestem zadowolony z prac blacharsko / lakierniczych , generalnie auto całe wymalowane, wycinane były szyby (czołowa oraz 2 boczne tylne te od bagażnika), nowe uszczelki szyb. Auto teraz na przyszły sezon pojedzie na pełną polerkę ( widać hologramy na lakierze) oraz na zabezpieczenie bezbarwną folia PPF. W między czasie udało się dorwać fajny fancik - Gwint KW V2 w inoxie - w bardzo dobrym stanie. Gwint został od razu wysłany do firmy Mxprofi Suspension z Mirska gdzie przeszedł pełen przegląd, wymianę uszczelnień oraz zalanie nowego oleju + dobicie gazem i regulację twardość na 1/3 wartości. Dzisiaj auto będzie już stało na nowym gwincie, wczoraj zostało odstawione na montaż. Generalnie powoli do przodu - ale plany są grube i trzeba trochę czasu na ich realizację. Szukam powoli jakiegoś dawcy na SWAPa silnika oraz zespołu napędowego (skrzynia, dyfer, półośki) ... Jak sami się domyślacie, nie jest łatwo - ale damy rade ! Pozdrawiam i do usłyszenia nie długo 👍 Edytowane 15 Listopada 2023 przez Sebalbn 3
MarioR34 Opublikowano 15 Listopada 2023 Opublikowano 15 Listopada 2023 Such a beautiful car , i love it , many happy kilometers with him.
Minimal Opublikowano 16 Listopada 2023 Opublikowano 16 Listopada 2023 Jaki koszt takiego przeglądu gwintu?
Sebalbn Opublikowano 17 Listopada 2023 Autor Opublikowano 17 Listopada 2023 (edytowane) Dziękuję Panowie za ciepłe słowa, na pewno się przyda trochę otuchy przed kolejnymi pracami nad autem 🤣 Auto pojechało na wymianę oleju + filtrów, wymianę rozrządu bo już zbliżał się okres wymiany i założenie nowego zawieszenia... Wleciał zestaw rozrządu Ina i pompa wody Dolz + Ori termostat z ASO bo z zamiennikami można różnie trafić... Na ten moment odczucia jazdy są na duży plus, jest twardo ale amortyzatory dużo lepiej wybierają nierówności i nie ma tego efektu ping ponga... W końcu największa wada taniego gwintu została wyeliminowania. Auto odstawione do garażu na zimę... Więc teraz czas na poszukiwania rozbitej eski na dawce części. Jeżeli ktoś ma jakiś kontakt zapraszam na priv 😁 A co do kosztów regeneracji gwintu, radzę zadzwonić do Mxprofi i ustalić zakres prac z racji tego, że ceny mogą się wahać. Edytowane 17 Listopada 2023 przez Sebalbn
PiterA4 Opublikowano 18 Listopada 2023 Opublikowano 18 Listopada 2023 13 godzin temu, Sebalbn napisał(a): Dziękuję Panowie za ciepłe słowa, na pewno się przyda trochę otuchy przed kolejnymi pracami nad autem 🤣 Auto pojechało na wymianę oleju + filtrów, wymianę rozrządu bo już zbliżał się okres wymiany i założenie nowego zawieszenia... Wleciał zestaw rozrządu Ina i pompa wody Dolz + Ori termostat z ASO bo z zamiennikami można różnie trafić... Na ten moment odczucia jazdy są na duży plus, jest twardo ale amortyzatory dużo lepiej wybierają nierówności i nie ma tego efektu ping ponga... W końcu największa wada taniego gwintu została wyeliminowania. Auto odstawione do garażu na zimę... Więc teraz czas na poszukiwania rozbitej eski na dawce części. Jeżeli ktoś ma jakiś kontakt zapraszam na priv 😁 A co do kosztów regeneracji gwintu, radzę zadzwonić do Mxprofi i ustalić zakres prac z racji tego, że ceny mogą się wahać. Koledze chodziło zapewne ile za twój przypadek wyszło żeby mieć jakieś podstawy finansowe czy warto ale to dla ciebie chyba skryta tajemnica żeby się podzielić tą sumą...............
Sebalbn Opublikowano 18 Listopada 2023 Autor Opublikowano 18 Listopada 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, PiterA4 napisał(a): Koledze chodziło zapewne ile za twój przypadek wyszło żeby mieć jakieś podstawy finansowe czy warto ale to dla ciebie chyba skryta tajemnica żeby się podzielić tą sumą............... Żadna tajemnica PiterA4 .... U mnie wyszło 2400 za regenerację, ale każdy gwint wyceniany jest indywidualnie, zależnie od zakresu przeprowadzonych prac ... Dlatego nie pisałem kwoty bo taki sam gwint może wyjść 1000zł A może wyjść i 3000zł....A czy warto ? To na pewno, bo mamy sprawdzone i pełni sprawne zawieszenie które pracuje na nowym oleju i z równym poziomem tłumienia... Edytowane 18 Listopada 2023 przez Sebalbn
PiterA4 Opublikowano 18 Listopada 2023 Opublikowano 18 Listopada 2023 33 minut temu, Sebalbn napisał(a): Żadna tajemnica PiterA4 .... U mnie wyszło 2400 za regenerację, ale każdy gwint wyceniany jest indywidualnie, zależnie od zakresu przeprowadzonych prac ... Dlatego nie pisałem kwoty bo taki sam gwint może wyjść 1000zł A może wyjść i 3000zł....A czy warto ? To na pewno, bo mamy sprawdzone i pełni sprawne zawieszenie które pracuje na nowym oleju i z równym poziomem tłumienia... no i to by wystarczyło dużo czytałem o tej firmie i tak 50\50 z ocenami
tasior87 Opublikowano 18 Listopada 2023 Opublikowano 18 Listopada 2023 Gwint kozak. Sam na takiego polowałem ale nic się nie trafiało. Co to za daszek masz założony na klapie? Jak dla mnie to na klapie brakuje mi OOOO.
Sebalbn Opublikowano 18 Listopada 2023 Autor Opublikowano 18 Listopada 2023 2 godziny temu, tasior87 napisał(a): Gwint kozak. Sam na takiego polowałem ale nic się nie trafiało. Co to za daszek masz założony na klapie? Jak dla mnie to na klapie brakuje mi OOOO. Też szukałem KW od około roku, niestety u nas na rynku tego brakuje jak i w sumie wszystkich części do a4/s4 b5... Gwint znalazłem i zamówiłem z DE 😁 Co do znaczka, nadal się zastanawiam... Ale to detal, zawsze można zamontować 😁
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się