Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Rzucanie silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.
Zakupiłem auto w grudniu, na początku było wszystko ok, poza tym że pod komputerem "odchylenie" jednego pompowtrysku wynosiło +2 ( na wolnych obrotach) , ale silnik pracował równo itd.
Po zrobieniu około 3000 km , zaczął się problem, na wolnych i tylko wolnych obrotach - rzuca mi silnikiem, jest to odczuwalne w aucie i zaczęło się dość uciążliwe, podczas jazdy, lub dodawania gazu, problem znika. Odchylenie na wtrysku wynosi już -3 ( na wolnych obrotach ), podczas jazdy spada do +2.
Dwumasa wykluczona. Diagnoza - wymiana/regeneracja pompowtrysku. I teraz pytanie do Was, czy takie odchylenie jak +3 może powodować takie rzucanie silnikiem ?
Nikt mi nie da gwarancji wiadomo, a wywalić prawie 1000zł i nie pomoże , to nie sztuka.

Edytowane przez Stinger71
Opublikowano

odchyl -3 to jest w kompie, dopiero jak polozysz wtrysk na stol to sie okarze jak jest zle.

Opublikowano

Na początek może warto uszczelnienia wymienić. To fakt co piszesz ze uwalona pompka może rzucać budą. 

Opublikowano

No to co tu radzić. Jak nie chcesz dawać kompletu do regeneracji i płacić co jest zrozumiałe- to kup o takim samym numerze jedną sztuke używaną, podmień (na nowych uszczelniaczach oczywiście) i po robocie :)

Opublikowano

Czyli reasumując odpowiedzi, odchyl może być dużo większy niż pokazuje komputer , rzucanie silnikiem może być spowodowane pompowtryskiwaczem. 
Wnioskuje w takim razie, że diagnoza może być prawidłowa.
W takim razie zaczynam od tego :)
Uszczelnienia mam, elring'a kupiłem nowe za śmieszne pieniądze, 30zł chyba.
No właśnie jedna sztuka używka kosztuje 200-300zł , a regeneracja 450 zł, więc zdecyduje się na regenerację + uszczelnienia i zobaczymy :)
Dziękuje za podpowiedzi, po serwisie zamieszczę informację , czy pomogło , zawsze może komuś się przyda.

Opublikowano

Wrzuć logi jeszcze do wglądu niech to chłopaki zobaczą bo z tymi regeneracjami to różnie już było i nie wiem czy nie lepiej kupić używkę np. daj numery tu na forum może ktoś z forumowiczów będzie miał taki pompowtryskiwacz … No ale decyzja należy oczywiście do Ciebie 

Opublikowano

Niestety nie mam logów do wglądu.
Jasne, uważam że warto słuchać rad i na tej podstawie podejmować decyzje.
Mam ponoć jakieś mało typowe: 038130073BH
Na allegro firma "Diesel-reg" sprzedaje regenerowane za 450zł. I na taki chciałem się zdecydować ? (gwarancja 12 mscy.)
We Wrocławiu i nie tylko , obdzwoniłem wszystkich, koszty to: 500-850 , w jednej firmie powiedzieli 390-690 ( znając życie będzie górna granica ). A koszt nowego to okołom 1100-1200zł.

Opublikowano

Jak masz korekcję trzy na minusie, to jest to najprawdopodobniej najlepsza pompka z wszystkich czterech :naughty:

Co innego jakby było blisko trzy na plusie , to wtedy byłby na tym garku problem :whistling:

Daj loga grup 013, 018 i 023 robionego na jałowym, jak zacznie telepać i na którymś garku korekcja przekroczy +2 to zrób 30-sto sekundową przegazówkę  i loguj dalej na jałowym.

jak po przegazówce korekcja spadnie w okolice +1 to uszczelniacze pompek do wymiany, a pompki na 95% są dobre :whistling:

Opublikowano

Pardom, mój błąd, wielbłąd, oczywiście +3 , na plusie jest, wszystkie 3 inne są na równym minusie.
Już poprawiłem w pierwszym poście.

Opublikowano

uszczelnienie pd , ten sam silnik te same objawy , korekcje miałem coś ponad +2 . wymiana i jak ręką odjął :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...