Danko23 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Panowie 3 tys km temu zmieniałem olej a jako że nie wiem co było lane bo kupiłem auto z komisu, goście w sklepie doradzili mobil 5w40 3000 x1 bodajże hc syntetic. Przez te 3tys dolałem już litre tak co parę dni jak zaswieci kontrolka na że jest minimum to dolewam po 150-200 ml. Czy to nie jest za rzadki olej jak na 252 tys przebiegu? Nigdzie olej nie ucieka nie ma wyciekow. Zastanawiam się na przejście na poksyntetyk, może to coś da?
bartez90 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Zaden polsyntetyk, ani inne gow.. chyba ze chcesz rozwalic silnik. Do 1.8t lejesz 5w40 i taki olej powinien byc lany przy kazdym przebiegu. Jedynie zla marke zalales. Ja bym zmienil na motul x-cess lub ravenol vst. Oczywiscie 5w40.
Repik Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Taka mentalność Polaków, przebieg +200to zmieniam na gęstszy ... Olej leje się taki jaki producent zaleca niezaleznie od przebiegu tyle i aż tyle. Zmiana oleju nie wyeliminujE Ci poboru oleju. Szukaj w pierwszej wersji wycieków, spraw turbo czy nie popękane. Jak wygląda rura wydechowa - jest na niej taka jakby "sadza" ?
Emejcz Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 To nie jest bardzo duży pobór oleju. Litr na tysiąc to dużo. Większość 1.8t z dużym przebiegiem bierze olej.
przem8 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Czemu dolewasz tylko po 150ml? Od min do max na bagnecie masz litre więc zapewne nie masz nawet połowy stanu. Możesz mieć przypieczone pierścienie jak to w 1.8t, które za granicą jeździło w LL.
bastiv40 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Sprawdzasz stan na bagnecie przed dolaniem? Może czujnik poziomu oleju świruje? Po otwarciu maski masz teoretycznie spokój na 100km, a później znowu oil min na fisie.
Danko23 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Opublikowano 21 Lutego 2019 Problem wyjasniony, zapchana odma. Teraz jest ok
Emejcz Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Danko23 napisał: Problem wyjasniony, zapchana odma. Teraz jest ok W którym miejscu było zapchane? Robiłeś tylko krótkie odcinki? Edytowane 21 Lutego 2019 przez Emejcz
caymort Opublikowano 21 Lutego 2019 Opublikowano 21 Lutego 2019 W którym miejscu jest ta odma? I jakie są objawy zapchania
Danko23 Opublikowano 21 Lutego 2019 Autor Opublikowano 21 Lutego 2019 6 godzin temu, Emejcz napisał: W którym miejscu było zapchane? Robiłeś tylko krótkie odcinki? Mechanik powiedział że zapchalo odme, nie miało gdzie ciśnienie uciekać, ja tam szpecem aż takim nie jestem więc nie wiem, dodam zdjęcie które zrobil. Zrobiłem ponad 800 km i jest tyle oleju co było, sprawdzałem bagnet
Danko23 Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) 22 godziny temu, Emejcz napisał: W którym miejscu było zapchane? Robiłeś tylko krótkie odcinki Nie zwróciłem uwagi jak pytales, tak tylko krótkie odcinki. Dzisiaj właśnie jechałem do Rzeszowa zrobiłem 70 km i w Rzeszowie zaswiecilo się na żółto znowu minimum.. Edytowane 22 Lutego 2019 przez Danko23
OlekS Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Układ odpowietrzania silnika musi być zawsze w dobrym stanie w tych silnikach, inaczej problemy z tego wychodzą. Ja po zakupie auta, odrazu rozebrałem całą odmę, przeczyscilem co się dało, popękane i utwardzone kolana i trójniki wymieniłem, i mam spokój, po przejechaniu 10tys km przy wymianie oleju jeszcze zostaje połowa poziomu na bagnecie, przebieg 237tys km 1
OlekS Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Tak wygląda ta cała odma, brakuje tylko kolana wyjściowego
caymort Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Dużo roboty jest żeby całą odme wyjąć? U mnie ginie dużo oleju i brak wycieków czyli być może to ta odma Edytowane 22 Lutego 2019 przez caymort
OlekS Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Napewno przy rozbieraniu, jeżeli wszystko jest fabryczne, niektóre kolana rozsypią się, poleca się zdjąć kolektor dolotowy, ja to robiłem bez ściągania kolektora, sam demontaż mi zajął na spokojnie 2-3god, zamawianie części i montaż, w sumie około 6 god roboty
Makale Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Gościu, ale od minimum do maximum na bagnecie masz prawie litr oleju to się nie dziw, że jak dolewałeś po 100-150ml to często dolewałeś. To tak na marginesie,
Patryk94 Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 4 godziny temu, OlekS napisał: Tak wygląda ta cała odma, brakuje tylko kolana wyjściowego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się