marcin4x4 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) Witam po wyczyszczeniu portfela zabrakło mi pomysłów... sprawa wygląda następująco: Auto ustawione idealnie równo -> wszystko ok, możemy skręcać, jeździć nic się nie będzie działo. rajd po dziurach, bruku etc -> cisza. auto ustawione z górki (przodem w dół) lub jakąś większa dziura, musi być lekkie obciążenie -> wsteczny, potem przód i następuje jakby efekt walnięcia / szarpnięcia lewym kołem, słychać i czuć pod nogami. Objaw jednorazowy, by powtórzyć trzeba cofnąć. auto stojące na chodniku stroną pasażera -> wsteczny, przód i uderzenie / gruchnięcie w lewym kole, po nagraniu telefonem wyraźnie słychać że coś dwa razy przeskakuje. Objaw jednorazowy, by powtórzyć trzeba cofnąć. wolna jazda i mocniejsze skręcanie najlepiej w drogę o innej wysokości następuje wyraźne gruchnięcie (głośniejsze i dłuższe) Objaw się nasila a całość problemu zaczęła się kilka tygodni po wymianie amortyzatorów, finalnie w aucie zostały wymieniane: sprężyny amortyzatory łączniki (strona lewa) przeguby wew i zew (strona lewa) łożysko poduszki i łożyska Dźwięk słychać głównie w aucie, na zewnątrz trzeba wiedzieć czego szukać Ktokolwiek, cokolwiek ? pomysłów brak.. Edytowane 12 Lutego 2019 przez marcin4x4
mlody020 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Sprawdzałeś klocki hamulcowe? U mnie jak mechanior w ASO (?) coś popierniczył przy klockach to też mi pukały jak jechałem na R, a później na D. pojechałem z tym objawem coś tam poprawili i ustało, niby klocki się układały . . .
marcin4x4 Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Opublikowano 12 Lutego 2019 A klocek nie powinien dawać o sobie znać w każdej sytuacji ? nie zawadzi sprawdzić.
misiek95 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Nie wiem, może ze mną coś jest nie tak i nie widze dobrze... ale nie napisałeś jakie to auto nawet.
wampir Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Takie duchy sa najgorsze. Walczyłem w 2 różnych autach z tym i w jednym to strzelała sprężyna, pomogło psiknięcie smarem w sprayu w dolnych okolicach gdzie opiera sie sprężyna i na samą sprężynę. Z drugiem razem był to łącznik stabilizatora. Co ciekawe po 2-3 miesiącach objaw powrócił i znowu po godzinach szukania wymieniłem ten wcześniej wstawiony nowy łącznik stabilizatora (lemforder) na nowy i objaw minał. Za trzecim razem w innym aucie o małym przebiegu pomogło POPUSZCZENIE a potem dokręcenie wszystkich śrub. Ale dosłownie wszystkich, od wózka, skrzyni, wahaczy, stabilizatorów. Wszystko co jest widoczne od spodu po zejściu do kanału Dodam, że też problem pojawiał się przy naprężeniu, zmiany kierunku np przód tyłu lub lewa prawa i było to czuć pod nogami na podłodze siedząc w środku auta.
baku525 Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 może głupio i banalnie to zabrzmi ale zacznij od sprawdzenia czy wszystkie koła masz dokręcone.
Misiekk800 Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Słuchaj miałem tak. Samo w audi a4 B. 1.8 t avant szukałem. Cudowalem ale naszczescie tylko się nie wsyrzelilem. W jeden Wachacz Ale co się okazało luźna sroba od poduszki silnika!!!! Sprawdź jak chodzi. O audi nw czemu sama. Się poluzowala DOKRECILEM z gorury i zdolu na klej do gwintów i pupeczka miodzio malina.
marcin4x4 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 Poduszka to dobry trop ale nie od silnika, auto już na warsztacie, jutro odbieram, dam znać.
marcin4x4 Opublikowano 15 Lutego 2019 Autor Opublikowano 15 Lutego 2019 Więc tak, poduszka na której wisi skrzynia wymieniona (była rozklejona), wszystkie wibracje, uderzenia, szarpnięcia etc wyeliminowane, pozostał jedynie dźwięk "grzechotania", który mam wrażenie że teraz jest bardziej wyraźny i głośniejszy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się