Tomek Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Witam Pacjent to bfb z głowica z AEB z wałkiem od ADRa,dp,sztywny dolot,centralny IC.,wtryski 440,turbo hybryda. Kompresja 12 +, - Mam problem auto nie przyjmuje mocy. 200 km i nic więcej, na serii wyszło 159 km. Po logach wszystko OK. Przy próbach po logach wychodziło że powinni mieć 250 km a wynik z hamowni to okolice 200. Co może być przyczyną że nie idzie więcej wyciągnąć z tego silnika. Jakieś pomysły
Tomek Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 Watpie. Kolega co robił ten soft ogarnia 1.8 t
przem8 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Jak ogarnia to powinien wiedzieć o co chodzi albo nakierować co dalej robić/sprawdzić. Jeśli cały osprzęt jest w porządku i kolega jest łebski w temacie to silnik do d*py.
Tomek Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 Tunera zostawmy narazie w spokoju nie jedno auto z forum jeździ na jego sofcie. Silnik do d*py? głowica robiona dwa lata temu, silnik kompresję ma właściwą więc co jeszcze może być nie tak, osprzęt - wtryski nowe, świece nowe, turbo świeżo po przeróbce, dv nowa więc co jeszcze. Po logach wygląda że wszystko jest ok
Kejsi Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Godzinę temu, Tomek napisał: Gdzie te logi? ?
przem8 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Lepsze byłyby logi w tradycyjnej wersji. Z tego co widać to turbo dość późno osiąga zadane doładowanie i ma spore zaburzenie w doładowaniu w pewnym momencie. Jak z czasami wtrysku, bo tu ich nie widać?
Kejsi Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 (edytowane) Logi o tyłek rozbić ? wstaw normalne w grupach Powiem Ci ze po tych logach co wstawiłes bardzo ładnie jest i jak rzeczywiście moc to okolice 200 kuni to sprawdź zawór dv czy nie puszcza Edytowane 23 Lutego 2019 przez Kejsi
marcin4x4 Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 dobry tuner tylko problemu rozwiązać nie umie a user nawet logów nie ogrania... ale wszystko cacy i wszystko robione.. jak mnie to rozwala..
Tomek Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, marcin4x4 napisał: dobry tuner tylko problemu rozwiązać nie umie a user nawet logów nie ogrania... ale wszystko cacy i wszystko robione.. jak mnie to rozwala.. Kolego jak nic nie wnosisz to tematu to poco te komentarze. Nie każdy jest Alfa i Omega że musi wszystkego wiedzieć. Kolega co rbil program rozłożył ręce bo nie wie co jest grane. Co to za różnica czy logi są zrobione jako wykres czy jako tabelka przecież pokazują to samo. Chętnie bym Ci pokazał te logi ale wróciłem do stage 1. Tu znalazłem ciekawy temat http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t121159.html Edytowane 26 Lutego 2019 przez Tomek
Patryk94 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Głowicy jestes pewien, jak dla mnie to moze być problemem.
bartez90 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 To po pierwsze. Po drugie kto robil ta hybryde? Bo rozne cuda widzialem, szczegolnie na jakis z allegro. A tu problem na wejsciu z niedoladowaniem jest znaczny. Po trzecie brak logow zaplonu. Wystarczy ze mocno stuka, zaplon opozniony i mocy nie bedzie.
Tomek Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 Hybryde robił geremi czy jakoś tak. A co z przepływem w dolnych obrotach. Nie jest za niski. Logi robione przed programem stege 2 ale po stege 1 http://vaglogi.pl/log-002_033_340L3.html
cysiek18 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 1 minutę temu, Tomek napisał: Hybryde robił geremi czy jakoś tak. A co z przepływem w dolnych obrotach. Nie jest za niski. Logi robione przed programem stege 2 ale po stege 1 http://vaglogi.pl/log-002_033_340L3.html Geremi robi bardzo dobre hybrydy więc wątek turbo można odrzucić. W tych logach zobacz sobie jakie masz korekty lambda, bardzo zalewa ci go z dołu. Ciekawe jak jest teraz
Tomek Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 35 minut temu, Patryk94 napisał: Głowicy jestes pewien, jak dla mnie to moze być problemem. byłem dwa lata temu ,teraz juz nie 5 minut temu, cysiek18 napisał: Geremi robi bardzo dobre hybrydy więc wątek turbo można odrzucić. W tych logach zobacz sobie jakie masz korekty lambda, bardzo zalewa ci go z dołu. Ciekawe jak jest teraz W poprzednim programie co robił mi BRK tuning to nawet nie skalibrowali mi wtrysków od BEXa.Postaram sie dzisiaj zrobić logi z probramem na 200 Teraz cytuje co napisał mi kolega co robił program "porównywałem jeszcze raz logi z innymi z auta na podobnym osprzęcie i praktycznie takim samym doładowaniu i zapłonie i reszcie, tam wyszło 255 km. Różnica była tylko w przeplywie w dolnych partiach obr u Cb sporo mniej. Dopiero gdzieś w okolicach 6 tys przepływ się wyrównywał. Czyli to co wspominałem wcześniej jak logi robiłeś przed przyjazdem że nie podoba mi sie dość niski przepływ jak na takie doładowanie, niby nowa przepływka coś tam poprawiła ale nie do końca. Nie chodzi o to że przepływka zaniża czy coś takiego tylko że silnik nie ciągnie tyle powietrza co trzeba a tym samym nie ma też tej mocy i momentu. "
Tomek Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 Aktualne logi na hamowni wyszło 200,na wtryska BEX i hybrdzie http://vaglogi.pl/log-002_033_3bUpB2w.html http://vaglogi.pl/log-003_020_iXUK5X.html http://vaglogi.pl/log-115_118_DGJUz0B.html
bartez90 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Na dole zalany paliwem, gora nie trzyma przeplywu. Kto dokladnie robi ten program?
marcin4x4 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) 20 godzin temu, Tomek napisał: Kolego jak nic nie wnosisz to tematu to poco te komentarze. Nie każdy jest Alfa i Omega że musi wszystkego wiedzieć. bo mam do tego prawo i niektórych trzeba wyprostować. Skoro wykonuję daną prace i biorę za to kasę to raczej muszę być obcykany a nie liczyć na szczęście. Szukasz pomocy na forum czyli u anonimowych ludzi którzy mają mniej doświetlania i mniej wiedzy, w każdym razie teoretycznie... biorąc to na logikę... 20 godzin temu, Tomek napisał: Co to za różnica czy logi są zrobione jako wykres czy jako tabelka przecież pokazują to samo w precyzji i komforcie analizy różnica jest bardzo duża Jak masz możliwość to możesz podesłać wsad do analizy. Edytowane 26 Lutego 2019 przez marcin4x4
Patryk94 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 Skocz na program do drogiego dobrego tunera, zobacz co on powie, powiec jaki problem, niech on zrobi program na +-250 i schamujcie auto, będzie wiadomo w tedy więcej, i co dwie glowy to nie jedna, jak dwóch będzie w kropce to stawiam na głowicę. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się