moras22 Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) Jakieś tam prace już ruszyły, dostałem fotki - wydech już wisi wpadła chlodnica oleju 19.10.2020 Edytowane 19 Października 2020 przez moras22 1
moras22 Opublikowano 27 Listopada 2020 Autor Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) Jakiś miesiąc temu odebrana b5 i lata, aktualnie wymienione zostały głośniki, olej + filtry, akumulator: przód: BOSCHMANN 553 - 13 cm 90w RMS tył: BOSCHMANN 66V4 - 16 cm 110w RMS Edytowane 27 Listopada 2020 przez moras22
moras22 Opublikowano 27 Listopada 2020 Autor Opublikowano 27 Listopada 2020 Wynik finalny strojenia wyszedł 460ps i 627Nm (seryjny dolot już się zapycha) Jest potencjał na więcej przy drobnej modyfikacji dolotu aktualnie nad tym rozmyślam.. 1
moras22 Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Opublikowano 28 Listopada 2020 15 godzin temu, VRGOOD napisał: Masz zakuty dół ? Nie
moras22 Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Opublikowano 28 Listopada 2020 (edytowane) 2 godziny temu, VRGOOD napisał: Nie za odważnie z Nm ? Latają mocniejsze nie zakute grunt to dbać i nie piłować na zimnym u mnie niestety zabrakło głowicy z 2.8 i dolotu pod 540/640 wtedy niut ładnie gładko idzie przez cały zakres obrotów gdy turbiny wstaną aczkolwiek jest juz wystarczająco mocy, na drugim biegu potrafi zamielić kołami gdy jest taka pogoda jak teraz typu 10* ale zawsze małooo krótki filmik tak o Edytowane 28 Listopada 2020 przez moras22
moras22 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2020 licznik z s4 troche sie znudzil wiec modzimy biały + do tego zmiana gałki biegów będzie.
VRGOOD Opublikowano 14 Grudnia 2020 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Też u siebie licznik chciałbym przerobić na rs4 U Ciebie lepiej bo masz cyfrowy zegar. A gałka zmiany biegów od czego będziesz zakładał ?
moras22 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, VRGOOD napisał: Też u siebie licznik chciałbym przerobić na rs4 U Ciebie lepiej bo masz cyfrowy zegar. A gałka zmiany biegów od czego będziesz zakładał ? A4 b6/7 6biegów gałka taka, ogólnie jest dosyć wysoka i fajnie szybko można biegi wbijać, ogólnie niby ścinają wysokość i dawają ją niżej niż seryjnie ale nie ma to żadnego zastosowania niż tylko wizualnie a i mechanicznie cieżej według mnie zmieniać wtedy biegi jeżeli chodzi i szybkość, także na razie zostawiam na tej wysokości jaka jest. Co do licznika to przez niego troche mi silnik poświrował i łapał wcześniej odcine niż powinien oraz zaczął pracować przy zmianie biegu tak jakby poduchy pod silnikiem się całkiem zerwały.. więc wpadł na razie spowrotem es'kowy, w weekend będę się bawił zeby go jakoś zaadaptować, zaprogramować natomiast w nocy robi całkiem dobre wrażenie, do tego zamówiłem jeszcze ramki chromowe które będę malował na czarno. Edytowane 14 Grudnia 2020 przez moras22
krzysiek_f Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 Do tego pasowałyby grubsze wskazówki od C5 Allroad 1
szafa Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 (edytowane) 7 minut temu, krzysiek_f napisał: Do tego pasowałyby grubsze wskazówki od C5 Allroad ? Proponuje wskazówki oraz ramki z allroada Edytowane 15 Grudnia 2020 przez szafa
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2020 Opublikowano 19 Grudnia 2020 wskazówki owszem ale ringi nie wyglądaja za ciekawie
moras22 Opublikowano 19 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2020 grube wskazówki hm.. niby spoko ale brak aktualnie dostępnych liczników aby mieć dawce wskazówek a co do ramek, to zawsze można założyć czarne, jak na razie wygląda tak: 1
karol24 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Opublikowano 22 Grudnia 2020 fajnie to wygląda gdzie tarcze kupowałeś? tylko do kopciucha to inny obrotomierz by musiał być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się