Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 3.0Q ASN Avant by Lang


Langista

Rekomendowane odpowiedzi

Such a good car, well maintained, I love it. Countless happy kilometers with him.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I hope so, first i need to install the engine into the engine bay ?

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I know i read the whole topic , you will ,  and then ,  only thing you need to do , is enjoy driving.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

For now i enjoy the work in tight spots, that no hand can reach :kox:

IMG_20230318_173348.thumb.jpg.e74e6283c9525e6f6e13589d2c07defe.jpg

 

IMG_20230318_205226.thumb.jpg.9135c373f64fe46b2a6350665bad32a8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni raz zaufałem Elsie online..

IMG_20230322_213650.thumb.jpg.8b88f0c34fb3e75619dffda93e3c9a84.jpg

 

IMG_20230322_213621.thumb.jpg.56d9d5ec6efbf364e9c0c37ce27dcbdb.jpg

 

Screenshot_2023-03-22-21-47-20-561_com.android.chrome.thumb.jpg.473f63e903451cb5b6c619a302b31a1f.jpg

 

IMG_20230322_215856.thumb.jpg.74575f28528fa6b43a3748721c23f70e.jpg

 

Miało auto dzisiaj pyrkać żeby już zalać docelowy olej, a tu klops. Nie wiem czemu tak ślepo uwierzyłem, że M6 ma być na 25 Nm złapane, możliwe że z pośpiechu sobie opóźnienie stworzyłem :facepalm: Szczęście w nieszczęściu, że urwała się pół cm nad głowicą, to można było nakrętkę przyspawać..

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wina ELSY tylko materiału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak nie, ELSA online kazała dokręcić śrubę M6 na 25 Nm, która według Elsy co mam na kompie powinna być na 10 Nm..

 

W każdym razie jutro zamawiam komplet nowych śrub, bo te już są wyciągnięte i nawet na te 10 Nm im nie zaufam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Langista napisał(a):

Jeszcze podciśnienie nie podłączone bo brakuje redukcji 1/2 na 3/8 cala ale śmiga :banan:

 

 

 

Gratulacje, podziwiam za determinację! :thumbup1:

Większość pewnie by to już dawno komuś oddała, bo by brakło nerwów. 

Teraz tylko wyzerować licznik i cieszyć się nowym autem, oby służyło jak najdłużej bezawaryjnie! :decayed:

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze sporo przede mną ? dzisiaj przy czyszczeniu hamulców zauważyłem, że prawa linka jest do wymiany, aż spuchło wszystko zaraz przy zacisku, także czeka mnie jeszcze wymiana obu linek ?.

 

Po drodze jeszcze ponowne malowanie zacisków, bo z tych farba odpada. Przy okazji wpadnie pewnie zestaw naprawczy zacisków żeby była pewność. No ale to będzie już po dotarciu silnika ?

IMG_20230325_165306.thumb.jpg.00fb8af9a15973fd6736e51802762b5c.jpg

 

IMG_20230325_165313.thumb.jpg.df44dcc710a2cc771de96c6258aacfe7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już jeździ, zostało wymienić czujnik ciśnienia oleju (bez powodu potrafi wykryć zbyt niskie ciśnienie ale to zweryfikuje manometrem jeszcze) i czujnik światła cofania.

 

Zastanawia mnie jednak bardzo twarde wbijanie biegów, mam przegub od strony lewarka gotowy do założenia ale zastanawiam się, czy to on będzie winny? Po wymianie poduszki zniknęło ruszanie się lewarka przy oddawaniu i odejmowaniu gazu na szczęście ale zostało takie dosyć oporne wbijanie biegów :eusathink:

 

No i zapytam się jeszcze znawców. Zawieszenie ustawione, na równej drodze auto idzie jak po sznurku ale wystarczy minimalna koleina (rowek w asfalcie po tirach) i auto momentalnie zaczyna ściągać. Czyżby teraz, jak mam prawie że idealnie ustawione kąty (wcześniej nie miałem możliwości kontrolowania pracy gościa od geometrii) to audi jest na tyle czułe na nierówności? Czy to przez wcześniej źle ustawioną geometrię (bardzo zbieranie było i auto nie miało wyjścia jak trzymać się w zadanym kierunku jazdy) opony dostały po d*pie i teraz ciężko na nich jeździć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma oszczędzania ? ostatnie dopieszczenia i auto mechanicznie w 100% ogarnięte

IMG_20230401_162333.thumb.jpg.286502d0a530bff39f0edd36f9ba6b24.jpg

 

IMG_20230325_174834.thumb.jpg.81dce6707a5b79741c7490ea148dfe58.jpg

 

Sam nie wiem, czy błąd z ciśnieniem oleju miałem z powodu lutu, który puścił na wiązce (trzymała tylko termokurczka), czy sam czujnik był wadliwy, to też poszedł nowy czujnik i tym razem zarobiony nowy pin, wraz z przedłużeniem starej wiązki na dwa piny męski+żeński zabezpieczone dwoma koszulkami termokurczliwymi.

 

Pogoda beznadziejna ale tak to zazwyczaj bywa, 5 minut roboty zamienia się w cały dzień, bo deszcz nie odpuszcza ani na chwilę ..

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, przy wymianie czujnika światła wstecznego zauważyłem coś, z czego ucieszył by się każdy, wyciek z uszczelniacza wału korbowego od strony sprzęgła :blowup:

 

Ja nie wiem.. czy to normalne, że olej wycieka, jak auto stoi na najazdach pod dużym nachyleniem? 2 dni pod rząd suchutki był od spodu i dzisiaj świeży wyciek, szczerze mam dość..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psiknij zmywaczem do hamulcy i jedź na jazdę, może to był "jednorazowy " wyciek albo jakaś resztka oleju skądś spłynęła, trzymam kciuki żeby znowu nie zwalać skrzyni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobiłem, od razu poszła trasa ok 20km i zostawiłem auto na podjeździe, zaraz idę pod auto postawić wyrok. Niby wymieniałem czujnik ciśnienia oleju i trochę tego oleju wyciekło, maks 100 ml, ale nie ma szans żeby się to przedostało aż na tył silnika. Najwyżej po dotarciu przyjdzie znowu zrzucać wydech, wał, skrzynie i wymieniać uszczelniacz wału, który po 200 km stwierdził, że zacznie puszczać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadła nowa gałka z mieszkiem, który miał być p&p ?

IMG_20230403_171603.thumb.jpg.e5b58ca43d7e08b55ba809021acd551b.jpg

 I zlokalizowałem wyciek.. 

IMG_20230404_080157.thumb.jpg.5647e8d1550bcc15bd6abb2ff08fcd8f.jpg

 

 

 

Leci gdzieś z górnej miski olejowej ?

 

 

 

IMG_20230404_080150.jpg

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Langista napisał(a):

Wpadła nowa gałka z mieszkiem, który miał być p&p ?

Mogłeś poszukać od B7, @Exmi czasem ma. Trafiłem w idealnym stanie od wersji 6 biegów z S line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to chciałem sam mieszek wymienić ale to, w jaki sposób jest zamocowany do gałki sprawia, że niemożliwe jest rozebranie tego bez jej zniszczenia, stąd szukałem nowego wraz z ramką. Tutaj na szczęście mieszek ze stosunkowo cienkiej skóry i można było naciągnąć na większą ramkę, którą przełożyłem.

 

W weekend może wpadnie w końcu kamerka do tyłu w blendzie podświetlenia tablicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadł wosk :decayed:

IMG-20230416-WA0004.thumb.jpeg.a598cad510b2ce801f82539995edf144.jpeg

 

IMG_20230416_174337.thumb.jpg.658a9a518682d29e4baeddaeb25c2dc5.jpg

 

IMG_20230416_174306.thumb.jpg.062d9939b3f612419e2aa96a9e84cecf.jpg

 

IMG_20230416_171222.thumb.jpg.b6407fe588d9ca8caccd6632085fa11d.jpg

 

IMG_20230416_171206.thumb.jpg.8dbe4c210ac1fa704e0d2491230ef157.jpg

 

IMG_20230416_164320.thumb.jpg.16b0f3871c4f28e77de51b83f3a1cdac.jpg

 

Powoli docieranie dobiega końca, w tedy przyjdzie zrzucić miski, naprawić wyciek i cieszyć się z jazdy, no, prawie. Pompa SAI zaczyna wyć i nie wiem, czy rozebranie jej i wyczyszczenie coś da.. w najgorszym wypadku będzie trzeba ją wykastrować, tak jak to zrobił @DarekS4

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...