Langista Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 Jakoś powoli się to składa ?
Ivanek Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 Ja tak w innym temacie, co masz za lewarek? Bo ja kupiłem za 270zł zestaw z dwoma kobyłkami, dwa miesiące na reklamacji, aż w końcu allegro zwróciło mi kasę. Nie wiem czy zostać przy oryginalnym bo on najmniej niszczy progi... Mój był do 2,5t i się wylał po czwartym użyciu.
Langista Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 Lewarek Geko, z 10 lat już w garażu jest i żadnego problemu z nim nie miałem. Co prawda raz przez własną niewiedzę zagiąłem sobie nim próg (dźwigałem auto na trawie bez żadnego podkładu) ale tak to dosłownie żadnych awarii czy nieszczelności ?
dekiel 13 Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 Ja wzmocniłem punkty podnoszenia auta wspawując stalowe kątowniki . Wszystko zabezpieczone kilkukrotnie antykorozją . Audi się nie popisało w miejscach lewarowania , blachy sie zaginają , farba odchodzi. Teraz mam spokój.
Ivanek Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 22 minuty temu, dekiel 13 napisał: Ja wzmocniłem punkty podnoszenia auta wspawując stalowe kątowniki . Wszystko zabezpieczone kilkukrotnie antykorozją . Audi się nie popisało w miejscach lewarowania , blachy sie zaginają , farba odchodzi. Teraz mam spokój. Oj prawda.... Przekonałem się o tym robiąc konserwacje spodu. Żaba mi tak zniszczyła te progi że hit... Stąd właśnie nie wiem co kupić.
Langista Opublikowano 22 Września 2022 Autor Opublikowano 22 Września 2022 Mnie z kolei mechanik powiedział, że nie dźwiga się na trawie, bo lewarek staje dęba i się nie rusza (te na kółkach) a auto już tak i przez zmianę położenia auta wyginają się progi, tymi zwykłymi oewarkami ci VW daje już takiego problemu nie ma bo one są stałe.
Ivanek Opublikowano 23 Września 2022 Opublikowano 23 Września 2022 Czyli wszystkiemu winne są kółka Ogólnie fajnie byłoby sobie zrobić taką nakładkę to kółko właśnie coś w kształcie progu tak jak oryginalny podnośnik ma, jak potrzebujesz za próg to sobie to nakładasz i obracasz według kąta podjazdu, jeśli nie - no to ściągasz i masz goły metal czy tam tą gumę ochronną. Ogólnie problem też miałem taki, że musiałem lewarować np na dwa razy, najpierw raz by wstawić ledwo kobyłke na najniższym położeniu, potem wyjąć lewarek, postawić go na desce, podnieść jeszcze raz i wtedy kobyłke dać na wyższe zęby. Nawet był taki motyw, że wzdłuż progów podstawiałem deski żeby auto pewniej stało. Znowu jak u znajomego w S4 B7 podnosiliśmy prawy przód oryginalnym podnośnikiem to mu się dźwigała cała prawa strona, że byliśmy w stanie zmienić dwa koła na raz.... Nie wiem czy zawieszenie S jest aż tak dużo sztywniejsze niż sline czy o co chodzi.
Langista Opublikowano 23 Września 2022 Autor Opublikowano 23 Września 2022 Tak jest masa rozłożona, ja dźwigając sam tył z jednej strony, mogę zmienić oba koła z tyłu i z przodu z tej strony, po której jest lewarek ? Ja na spokojnie na szczęście tym lewarkiem mogę do drugiej blokady na kobyłce dźwignąć A co do nakładek, to są takie kauczukowe ale to nadal nie zmieni działania lewarka na kółkach.
Langista Opublikowano 23 Września 2022 Autor Opublikowano 23 Września 2022 (edytowane) A było by idealnie Dosłownie ostatnia rzecz, którą miałem zamontować przed posadzeniem auta na koła i sobie stwierdziło, że pęknie.. No nic, tak długo jak nie przyjdzie mi wymienić czujników ABS, to tego nie ruszam ? Czekają mnie jeszcze poszukiwania śrub z silnika, bo spec od ocynkowania zgubił 'kilka' śrub, takich małych.. jak np. śruby łap silnika, wiecie, takie malutkie M8 - M10 Edytowane 23 Września 2022 przez Langista
dekiel 13 Opublikowano 23 Września 2022 Opublikowano 23 Września 2022 Radek , daj szerszą podkłądkę pod wkręt , która deczko przyciśnie.
Langista Opublikowano 24 Września 2022 Autor Opublikowano 24 Września 2022 13 godzin temu, dekiel 13 napisał: Radek , daj szerszą podkłądkę pod wkręt , która deczko przyciśnie. Dokładnie o tym samym pomyślałem ale odpuściłem jak na razie bo auto musiało na kołach wylądować jak najszybciej. Wyląduje tam znowu w przyszłym tygodniu to ogarnę jakąś podkładkę, a jak zapomnę to jeszcze jedna okazja będzie przy malowaniu hamulców ? Dzisiaj jeszcze godzinkę znalazłem i wypiaskowalem most z łapą i flanszami, aluminiowe osłony wewnętrzne przegubów, w kolejce czeka jeszcze dolna miska olejowa, dekiel na Simmering wału korbowego od skrzyni (z zewnątrz, wewnątrz będę sodować). Na sam koniec sodowanie dekielków od wałków rozrządu i bloku silnika (jak wróci z planowania) W poniedziałek wrzucę kilka fotek jak to wyszło wszystko, bo moim zdaniem będzie to mega wyglądać złożone do kupy ? 1
Langista Opublikowano 29 Września 2022 Autor Opublikowano 29 Września 2022 Jak zwykle plany planami a niektórych rzeczy nie pokonam.. Planowałem wymienić wszystkie uszczelnienia w moście i prawie by się udało, gdyby nie brak klucza pneumatycznego, za pomocą którego pokonał bym nakrętkę z flanszy od wału napędowego.. W każdym razie i tak poszło do piaskowania Miała być matowa farba ale jakoś tak uznałem, że ten kolor będzie lepszy ? o dziwo w środku też było już pomalowane Są zwolennicy i przeciwnicy ale wolałem sobie dodatkowo zabezpieczyć dekiel sylikonem W między czasie wymienia przegubu zmiany biegów Ale nie mam zdjęcia po przemalowaniu ? No i osłony po piaskowaniu i malowaniu Jutro jak nie zapomnę to wrzucę zdjęcia z reszty części po piaskowaniu.. Jeszcze tylko całe orurowanie z magistrali wodnej chciałbym oddać do chromowania, trochę się zastanawiam czy nie będzie zbytniej cyganerii pod maską ale co mi tam ?
Langista Opublikowano 1 Października 2022 Autor Opublikowano 1 Października 2022 Przyszła w końcu pora na blok silnika odebrany ze szlifierni, nie podobało mi się jednak jak wyglądają pokrywy wałków rozrządu to wziąłem je do sodowania 5 godzin zabawy było z nimi i z blokiem Taka różnica, jakby ktoś myślał czy warto sodować
Langista Opublikowano 4 Października 2022 Autor Opublikowano 4 Października 2022 Leci powoli do przodu, z racji nowej pracy mam mało czasu po pracy żeby coś podziałać więc tak małymi kroczkami, byle do przodu ? Kraniki udrożnione, czyściutkie w środku, szpilki poszły nowe czego nie ma na zdjęciu ale są ? No i wymieniłem w końcu uszczelniacz przedniej flanszy mostu tylnego.. @Dev wiesz może z jakim momentem mam dokręcić tą nakrętkę z zabezpieczeniem? Brać z tabelki momentów (800 -900 niuta zależnie od skoku) czy jakiś konkretny moment ma tam być szukałem w serwisówce ale nie znalazłem nic na temat serwisowania mostu napędowego
Langista Opublikowano 13 Października 2022 Autor Opublikowano 13 Października 2022 Żałuję, że dałem pierwsze śruby w ocynk, chrom robi robotę
Wandej Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 To chyba będzie najbardziej doinwestowane B6
Langista Opublikowano 18 Października 2022 Autor Opublikowano 18 Października 2022 (edytowane) Też mi się tak wydaje ? Idzie to jak krew z nosa ale powoli jakoś rośnie to dziadostwo No i czeka mnie większy wydatek, bo okazało się, że odma uszkodzona :c Oczywiście dla 1.9, 2.0 klekota są membrany, tak samo dla 1.6, 1.8 i 2.0 ale dla 3.0 to już nikt nie pomyślał Edytowane 18 Października 2022 przez Langista
Langista Opublikowano 28 Października 2022 Autor Opublikowano 28 Października 2022 4 dni walki z tym było ale chyba będzie warto Wiem, mogłem oddać do piaskowania ale nie chciałem ryzykować, że gdzieś jakieś ziarenko piasku wpadnie do środka, no i koszta, nie chciałem ich niepotrzebnie dźwigać bo i tak już są za wysoko ? Zostało środek jeszcze przeczyść.. macie jakieś sprawdzone środki na to? Zanim wydam pieniądze na coś, co nie działa ? Tak aby zobrazować, jak ktoś myśli że ma czysty płyn, to i środek będzie czysty
sahipp Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 Cały wątek przeczytałem z zaciekawieniem... wielki szacunek i podziw za ogrom pracy. autko chyba będzie albo już jest lepsze niż fabryczny nominał... jeszcze raz gratuluje
Langista Opublikowano 4 Listopada 2022 Autor Opublikowano 4 Listopada 2022 Dzięki Staram się jak mogę ale co chwila coś wypada niestety i auto najprawdopodobniej przestój zimę na najazdach. Sytuacja notorycznie się powtarza : Mam czas - nie mam części, mam części - nie mam czasu ? Do poskładania silnika trzeba tyle pierdół, że nie sposób chyba czegoś nie zapomnieć, a zaś na niektóre części, jak w przypadku głupiego oringa napinacza napędu pompy oleju trzeba czekać 10 dni, bo nigdzie nie ma takich oringów. Sobie waginiarze sprytnie wymyślili niestandardowe wymiary oringów i trzeba 90% z ASO brać Z aktualizacji, przyszła kolejna, przedostatnia partia śrubek po chromowania ? 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się