soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 jak poruszam reka to ciegno to faktycznie jest ono troche luzne kumam jak wykrecic turbine itp po tym opisie (wkacu chodze do szkoly mechanicznej ) a wezyk od westegade gdzie jest podłaczony ( bo westegade to ta taka "gruszka oile sie niemyle? )
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 nie westegade tylko wastegate. Tak to ta gruszka, nie masz prawa tego ruszyć reka lekko, to powinno chodzić bardzo ciężko, dwoma palcami trzeba uzyc siły sporej zeby ruszyc. Wężyk od wastegate jest podłączony do zaworka N75
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 no to chyba znalezlismy przyczyne bo ona u mnie chodzi leciutko ma ewidenty luz ... jutro sie za to zabiore czyli mam odpiac od zaworu n75 ten przewod i napuszczeac tam powietrza ? ps. sory za bledy i pomylki ale jestem zdenerwowany ze mi to niedziala
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 nie ma prawa miec luzu. Tak dokładnie masz odpiac ten wezyk od N75 idący do wastegate i napuszczac tam powietrza. Jesli bedzie sie ruszało ciegno prędzej niz podasz tam 0,5 bara to masz przyczyne braku doładowania. Cięgno około 250zł. Mozna to zrobic i wyregulowac samemu, ale jesli jestes laikiem to oddasz to warsztatu gdzie maja o tym pojecie i mysle ze około 200 moze ponad zł wyjdzie Cie robocizna
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 koszt duzy ale jaka potem frajda z jazdy postaram sie to ogarnac w tym tygodniu jutro sprawdze to tak jak mowisz dzieki za pomoc i cierpliwosc ostatnie ppytanko czy mozna jezdzic z popsuta sztanga od westegate?
adams78 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Witam Panowie oddasz to warsztatu gdzie maja o tym pojecie i mysle ze około 200 moze ponad zł wyjdzie Cie robocizna Sądzę, że silnik 1.8T swoim skomplikowaniem przerasta 95% mechaników i dlatego możesz mieć problem ze znalezieniem kogoś, kto to ogarnie - poczytaj na forum i zrób to sam. Właśnie dlatego nex robił to sam. ostatnie ppytanko czy mozna jezdzic z popsuta sztanga od westegate? Wiele wskazuje na to, że jeździsz - a więc można
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 można ale frajda z jazdy zadna w porownaniu do sprawnego dzialajacego turbo
soczeklol123 Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 to dobrze bo moj budżet po kupnie auta jest znikomy a niestety nie pracuje tylko sie ucze ale zrobie to w jak najszybszym czasie dzieki wszystkim za pomoc
piotr19q Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Mam pytanko a jezeli ciegno od wastgate rusza sie przy ok.5 tys obrotów to znaczy ze chodzi ono poprawnie? Pytam poniewaz wszytko juz sprawdzilem i wymienilem w swoim audi zostao mi jedynie zawor N75 i wastgate
nex Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Wastegate nie sprawdza sie w ten sposob bo ona działa pod obciazeniem. Gazujac na biegu jałowym nic nie ocenisz.
arek87 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Ale przynajmniej sie rusza . Problem mają ci u ktorych wogóle nie drgnie
domjenick Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Ale przynajmniej sie rusza . Problem mają ci u ktorych wogóle nie drgnie jak nie drgnie,to turbo przeladuje,a ECU to ''wyczuje'' i odetnie doplyw paliwa w swoim czasie-nic,poza zdziwiona mina kierowcy,powazniejszego sie nie stanie...
nex Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Ale przynajmniej sie rusza . Problem mają ci u ktorych wogóle nie drgnie jak nie drgnie,to turbo przeladuje,a ECU to ''wyczuje'' i odetnie doplyw paliwa w swoim czasie-nic,poza zdziwiona mina kierowcy,powazniejszego sie nie stanie... dokladnie
soczeklol123 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 wykrecilem dzis turbine i okazalo sie ze zawor wg jest doby tylko ta klapkla co domykam doplyw spalin jest przepalona co mam teraz zrovbic ? da sie to zespawac jakos czy mozna wymienic ?
Dev Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 dorobić najlepiej nową z jakiejs stali wysokostopowej dobry tokarz i spawacz i po temacie
soczeklol123 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 aha w pon to zalatwie a ta czesc jest zeliwna oile sie niemyle? a ten zaworek co domyka doplyw spalin mozna wyciagnac czy niebardzo ??
Dev Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 wyciągną mozna musisz wszystko rozebrac prawdopodobnie bez szlifierki nie obedzie sie
soczeklol123 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 wiem juz to ogarnolem jutro jade do czlowieka od turbin czy mozna kupoic ta czesc a jak nie to pospawa sie i zlozy i atko troche przetestuje [br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 22:28_________________________________________________przed chwila zrobilem idzie jak burza dzieki wszytskim za podpowiedzi
fend18 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 wiem juz to ogarnolem jutro jade do czlowieka od turbin czy mozna kupoic ta czesc a jak nie to pospawa sie i zlozy i atko troche przetestuje [br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 22:28_________________________________________________przed chwila zrobilem idzie jak burza dzieki wszytskim za podpowiedzi udalo sie wymienic plug&play? czy musiales rzezbic spawarka?
soczeklol123 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 udało mi sie wymienic pojechalem do gosci od turbawek i mi wymienili bo niechcialem sie bawic w spawanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się