Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8t Quattro by Randor


Randor

Rekomendowane odpowiedzi

No taka jest prawda i takie są liczby. Przejrzyj wątek od początku. Ładne polifty B5q 1.8t/2.8 30v bez bajerow schodzą po 10-11 bez problemów. Widzę co się dzieje na grupach FB. Moją 2.8 kupił pierwszy gość który przyjechał ogladać. Żeby było śmieszniej obecną chciał odkupić chłopak z tego forum. Za tyle samo co zapłaciłem czyli 14. Miał jechać po nią bodaj w następny weekend. Ubiegłem go i zgarnąłem auto. 16 proponował gliniarz z Morąga za taki setup jaki mam teraz. Nazwiska nie podam bo nie mogę. Gostek 2-3 lata starszy ode mnie. Sam kupił B6 za 18 i wtopił. Nie sugeruj że kłamie bo nie znasz mnie ani nie widziałeś auta na żywo. Po prostu sobie nie życzę.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Randor napisał:

Nie sugeruj że kłamie bo nie znasz mnie ani nie widziałeś auta na żywo. Po prostu sobie nie życzę.

zluzuj gumę, czy ja coś takiego napisałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Carol1976 napisał:

zluzuj gumę, czy ja coś takiego napisałem?

Przeczytaj jeszcze raz swoje wpisy i wywnioskuj z nich co sugerowałeś skoro tego nie wiesz. Ja już odpuszczam temat bo robi się tu mały śmietnik. Nie po to zakładałem ten wątek.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Carol1976 napisał:

Tak jak piszesz każdy ma swojego konika i w sumie o to chodzi, autko ma cieszyć.

w poście 240 dałem łapkę w górę, nie wiem jak to odebrałeś ,ale w 99% ludzie odbierają to jako pozytyw, coś dobrego, natomiast Ty chyba znajdujesz się w pozostałym 1% bo w poście 241 sam wywołałeś sobie gówno burzę.

To ,że zapłaciłeś za nią 14K to Twoja prywatna sprawa, moim zdaniem przepłaciłeś (zwłaszcza że cały przedni zawias był do wymiany + magiel) , ale co z tego , to tylko potwierdza fakt ,że każde auto jest tyle warte ile jest w stanie zapłacić za niego kupiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Randor napisał:

16 proponował gliniarz z Morąga za taki setup jaki mam teraz


sam widzisz realia rynku, władowałeś 18K w auto a masz propozycję za 16K a gdzie koszt auta?

więc nie pisz mi proszę Cię farmazonów o kosztach i co kto ile za co chce.

Ważne jest to , co robisz dla siebie z tym autem i że Tobie to ma sprawiać frajdę , nie innym. Fajnie działasz z autkiem i tego się trzymaj, pozdrawiam.:drinks:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem Cię. Sam twierdziłeś, że auto jest warte dyche i audio za 5k to połowa jego wartości i w ogóle to bezsensu. Jak napisałem, że mogłem je sprzedać za 16 to byłeś daleki od zaakceptowania tego i sugerowałeś, że wkręcam. Wiem ile włożyłem i ile jest warte. Takie projekty nigdy się nie zwracają niezależnie od modelu i byłem tego świadomy od początku. Na koniec piszesz "Ważne jest to , co robisz dla siebie z tym autem i że Tobie to ma sprawiać frajdę , nie innym. Fajnie działasz z autkiem i tego się trzymaj, pozdrawiam." I tak właśnie jest. Nie mam nic do krytyki na poziomie bo to czasem nawet pomaga ale to było trochę nie na miejscu. A może ja jestem przewrażliwiony. Tak czy inaczej dzięki i również pozdrawiam.

Wracając do tematu. Znalazłem człowieka który przerabia boczki pod głośniki za 500zł (jest to bdb cena). Robi to na poziomie i ma firmę. Jest opcja załatwić to nawet wysyłkowo. Oczywiście wygłuszenie zewnętrznej strony drzwi matami będę robił sam bo to już nie leży w jego kwestii (nie w tej cenie, same maty dobrej firmy to jakieś 300-400zł). Pisze to bo po wrzuceniu posta na grupie car audio na FB był spory odzew użytkowników B5. Ludzie chcą przerabiać boczki bo mają dość mizernych 13 ale mało kto chce się tego podjąć. Niestety w a4 są jedne z gorszych drzwi jeśli chodzi o zabawę w audio i trzeba się trochę namęczyć. Gdyby ktoś chciał namiary to pisać pw.

Wczoraj wieczorem wrzuciłem też lampy led. Bałem się efektu ale jest ok. Festynu nie ma. Nie dają po oczach za mocno i jest tak w sam raz. Może uda się uchwycić efekt na foto.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do radia to przepraszam, całkiem niesłusznie uznałem, że zmieniasz odbiornik dla nowych funkcji. W sytuacji budowy pro systemu audio to naturalnie się z Tobą zgadzam. Kierujemy się innymi kryteriami. Powodzenia w dalszych modach. obserwuję temat dalej.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.02.2020 o 13:20, radi88PL napisał:

Co do radia to przepraszam, całkiem niesłusznie uznałem, że zmieniasz odbiornik dla nowych funkcji. W sytuacji budowy pro systemu audio to naturalnie się z Tobą zgadzam. Kierujemy się innymi kryteriami. Powodzenia w dalszych modach. obserwuję temat dalej.

Kolego nie musisz mnie za nic przepraszać. Każdy ma prawo wyrazić tu swoją opinię o ile jest na poziomie. No i nie wszyscy muszą się dobrze znać np na instalacjach audio w aucie. Jest ok? Tak czy inaczej nie wrzuciłem srebrnego radia z niebieskim podświetleniem dla wyglądu? Trafił się model którego szukałem do tego w super stanie więc nie wybrzydzałem.?

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Randor napisał:

Kolego nie musisz mnie za nic przepraszać. Każdy ma prawo wyrazić tu swoją opinię o ile jest na poziomie. No i nie wszyscy muszą się dobrze znać np na instalacjach audio w aucie. Jest ok? Tak czy inaczej nie wrzuciłem srebrnego radia z niebieskim podświetleniem dla wyglądu? Trafił się model którego szukałem do tego w super stanie więc nie wybrzydzałem.?

To takie grzecznościowe przeprosiny, w internecie dawno nie modne :)

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka z dnia dzisiejszego. Pomiar kompresji. Zawsze używałem jednego manometru i elastycznego przewodu z wkrętką. Dzisiaj znajomy powiedział mi żebym używał tej metalowej rurki z gumowym grzybkiem na końcu bo ten elastyczny zaniża wyniki (powiększa komorę spalania i pompuje się przy pomiarze, szajs). Po testach wyszło, ze nie mam kompresji w granicach 11-11,5 a 12,2-12,5:) Miła niespodzianka. Takie tam info dla Was.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Randor napisał:

Ciekawostka z dnia dzisiejszego. Pomiar kompresji. Zawsze używałem jednego manometru i elastycznego przewodu z wkrętką. Dzisiaj znajomy powiedział mi żebym używał tej metalowej rurki z gumowym grzybkiem na końcu bo ten elastyczny zaniża wyniki (powiększa komorę spalania i pompuje się przy pomiarze, szajs). Po testach wyszło, ze nie mam kompresji w granicach 11-11,5 a 12,2-12,5:) Miła niespodzianka. Takie tam info dla Was.

O proszę, to spora różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No murowany bar. Sam byłem zdziwiony. Taki duperel a jak humor poprawił:) Kiedyś jakiś gość z grupy na FB miał identyczną historie. Z 10 wskoczył na 11 z lekkim hakiem z tego co pamiętam. Wtedy to olałem.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się w sumie przy aucie nie dzieje. Dorobiłem się małego optarcia na przednim zderzaku i pękniętej szyby przedniej którą załatwiłem sam przy odklejaniu uchwytu pod kamerkę. Była jeszcze oryginalna z 2000r więc trochę szkoda  ale przynajmniej pozbędę się rys i odprysków. Przekładam też wnętrze bo dorwałem ładne sporty. Pogoda się powoli klaruje więc i zaczną się jakieś mody. Póki co ruszyły prace nad boczkami. Czekałem dość długo ale niedługo się doczekam. Coś tam jeszcze wrzucę w najbliższym czasie. Życzę wszystkim zdrowia:-)

 

 

IMG_20200406_142854.jpg

received_714537595983952.jpeg

received_912675912522710.jpeg

received_1612438045581557.jpeg

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siadły w końcu LEDy zrobione na ori lampach. Było trochę przebojów ale chyba było warto. Wszystkim się podoba:,-) Foto jest przekłamane. Na żywca jest mniej rozmazane. Nie ogarniam jak to dobrze uchwycić na foto.

IMG_20200408_194131.jpg

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi nie:-) Znudziły mnie totalne. Chińskie zamienniki lamp to z kolei festyn. Wrzuciłem foty na dwie grupy FB i wszystkim się podobało więc zostaje jak jest. Byłem przygotowany na krytykę:-P Jak mi się znudzą zmienię sobie wzór. Tak czy inaczej do ori żarówek już nie wrócę raczej.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie dokładnie audio będziesz miał u siebie. Ile głośników, jakiej firmy, ile cali, gdzie umiejscowione (bo widzę, że twitter raczej wyląduje w innym miejscu niż jest obecnie).

Jak z tylnymi lampami poszło rozklejanie? Dużo było przebojów? Bo obecnie mam DEPO u siebie na tyłku, aczkolwiek jeden klosz pękł od uderzenia i koszmarnie to wygląda. Cała jest w LEDzie więc planowałem przeszczepić tylko sam klosz z II liftu. :)

Te felgi z A3 8V chodzą za mną od dłuższego czasu. Ty masz 1BE czy jakiś kit?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woofery Morel Hybrid Ovation 6 (mają 16,5cm nic mniejszego nie ma sensu), tweetery Morel mt250 (będą zabudowane w słupki, na drzwiach nic nie zagra), wzmacniacz 4 kanałowy na przód prawdopodobnie Kenwood ps500f lub jakiś helix, subwoofer bez zmian czyli hx10sq w br i Kenwood ps300t jako napęd (póki co pasuje mi ten duet, jeśli nie zgra się z przodem pomyśle o zmianie ale nie przewiduje raczej problemów bo to szybki sub), jednostka Alpine 9815, wszystko puszczone aktywnie.

Lamp nie robiłem tylko zlecałem. Nie były rozklejanie tylko cięte od tyłu na wysokości stopu i klejone po przeróbce, są szczelne.

Felgi z A3 8V mi się znudziły dlatego je sprzedałem. Na ten sezon wlecą prawdopodobnie Flat Five w polerce. Auto nie stoi na 1be tylko dużo niżej. Mam gwint.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Randor napisał:

Woofery Morel Hybrid Ovation 6 (mają 16,5cm nic mniejszego nie ma sensu), tweetery Morel mt250 (będą zabudowane w słupki, na drzwiach nic nie zagra), wzmacniacz 4 kanałowy na przód prawdopodobnie Kenwood ps500f lub jakiś helix, subwoofer bez zmian czyli hx10sq w br i Kenwood ps300t jako napęd (póki co pasuje mi ten duet, jeśli nie zgra się z przodem pomyśle o zmianie ale nie przewiduje raczej problemów bo to szybki sub), jednostka Alpine 9815, wszystko puszczone aktywnie.

Lamp nie robiłem tylko zlecałem. Nie były rozklejanie tylko cięte od tyłu na wysokości stopu i klejone po przeróbce, są szczelne.

f*ck... Parę złotych na to rzucasz, ale efekt pewnie będzie piorunujący. Chętnie bym sprawdził na żywo jak z czystością i jakością tego zestawu u Ciebie. Wygłuszasz tylko drzwi czy lecisz całe auto - podłoga, sufit itd.?

A co do lamp to ja raczej będę próbował rozkleić, żeby przełożyć klosz. Mega podoba mi się LED w obecnych, a klosz II liftu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Randor napisał:

Woofery Morel Hybrid Ovation 6 (mają 16,5cm nic mniejszego nie ma sensu), tweetery Morel mt250 (będą zabudowane w słupki, na drzwiach nic nie zagra), wzmacniacz 4 kanałowy na przód prawdopodobnie Kenwood ps500f lub jakiś helix, subwoofer bez zmian czyli hx10sq w br i Kenwood ps300t jako napęd (póki co pasuje mi ten duet, jeśli nie zgra się z przodem pomyśle o zmianie ale nie przewiduje raczej problemów bo to szybki sub), jednostka Alpine 9815, wszystko puszczone aktywnie.

Zazdroszczę 16,5 cm z przodu. U siebie mam 13 pod wzmacniaczem przy wygłuszonych drzwiach i gra to dobrze ale do 16 niestety daleko. Gra dużo lepiej jak seria ale jednak niedosyt jest. Jak ktoś chce lecieć grubo z tematem to zdecydowanie 16 na przód. Ja chciałem zachować oryginalność tapicerki i zdecydowałem się pójść na kompromis. Wrzucasz coś na tył czy jedynie subwoofer w bagażnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...