Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.8t Quattro by Randor


Randor

Rekomendowane odpowiedzi

A co to za inwestycja?:) Trochę papieru i jakaś gąbka na wiertarkę. Ja kupiłem maszynę DA ale mam zamiar pobawić się w polerkę tak porządniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Randor napisał:

A co to za inwestycja?:) Trochę papieru i jakaś gąbka na wiertarkę. Ja kupiłem maszynę DA ale mam zamiar pobawić się w polerkę tak porządniej.

No i trzeba mieć gdzie to zrobić. Niestety nie mam garażu, aura nie sprzyja robocie pod chmurką także musiałbym to komuś zlecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba że tak wygląda sytuacja. Robota na dworzu w taką pogodę to lipa.

Dzisiaj doszedł do mnie hid który chce wrzucić w nowe lampy. Niby chiński szajs ale wybrałem taki lepszy. Z racji że u nas takie chodzą ponad 250zł zakupiłem je na Ali za 150:-) Przetwornice są duże i ciężkie, podobno ten zestaw daje rade i nie pada. Wziąłem wersje z palnikami 4300k i zamówiłem komplet zapasowych jakichś polecanych 5000k. Kupiłem też zestaw LED H7 g power r1 6000k który jest drogi ale robi świetną robotę. Wrzucę go chyba na świata drogowe ( ksenon nie lubi częstego rozpalania więc trafi na mijania). Wrzucam foto zestawu hid i drugie z LED wrzuconymi na próbę w soczewki (mijania). Miał być bix ale jak już wspominałem szkoda mi rozklejać nowe lampy. Wsio będzie ustawione tak żeby nie oślepiać innych. Kupiłem też imitacje samopoziomowania od naszego forumowicza. Niedługo wszystko wpada na auto.

IMG_20200110_182901.jpg

IMG_20191230_191439.jpg

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zamiast hidów było kupić jakieś markowe przetwornice i pod nie wpiąć palniki(choćby chińskie). Kiedyś testowałem różne hidy i zawsze coś nie tak było. O CB można było zapomnieć ,radio tez zakłócało trochę,niektóre pompy abs wariowały... A markowe przetwornice w ogóle nie generują zakłóceń i używki można wyrwać tanio.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra opcja na przyszłość jeśli padną te obecne. Serio wybrałem chyba najmniejsze zło. Komplet testowany i podobno daje radę. U niektórych żyje 3 rok i nadal działa. O zakłóceniach też nie słyszałem w przypadku tego zestawu. Za to doszło do mnie info że sterownik pompy ABS potrafi paść od hid. Nie wiem czy dotyczy to wszystkich. Jedne podobno sieja jak cholera a inne prawie w ogóle

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Maxero napisał:

Foto na HID czy LED wrzuciłeś ,bo jest jedno.

No ja widzę dwie foty. Komplet hid i LED jak świeci. Tak czy inaczej foto ze światełem to LED g power r1 wrzucony w mijania. Hid jeszcze nie zamontowany.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hid'y siadły na miejscu. Świecą świetnie. Zarowka H7 +120% święci minimum o połowę gorzej. Polecam zestaw który kupiłem. Palniki startują szybko i momentalnie łapią barwę. Zero zakłóceń itp. montaż jak na foto. Dopytalem ludzi na grupie i wychodzi że przebiegi 40-50k dla tych przetwornic to żaden problem. Na dole foto mijania hid i długie hid + LED. Światła nie są jeszcze idealnie ustawione. W poniedziałek to ogarnę na diagnostyce. Jadą do mnie jeszcze lepsze palniki 5000k niż te z kompletu, te pójdą na zapas.

IMG_20200111_173856.jpg

IMG_20200111_154027.jpg

IMG_20200111_174717.jpg

IMG_20200111_174722.jpg

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko nowe to musi dobrze świecić ☺ co do ustawienia świateł to czy w spk czy na warsztatach ustawiają tak że zawsze zbyt nisko świecą,ja od lat sam ustawiam światła-trzeba mieć płaski plac i ścianę,kilka prób, podjazdów i odjazdów od ściany i gotowe. Ustawiam tak aby mijania świeciły możliwie daleko i nie świeciły nikomu po oczach. U ciebie teraz za wysoko dają,trochę w dół dać i sprawdzić czy lampy dobrze na wprost świecą względem auta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za cenne info. Też zauważyłem, ze ustawiają deko za nisko. Dlatego jadąc do nich regulacje mam ustawiona z dwustopniowym zapasem. Po wyjeździe od nich podnoszę o oczko i jest ok. Na foto świeci deko wyżej bo stoję na nim z górki. Na równym jest trochę niżej. Po regulacji na stacji podniosę je na tyle, żeby nie oślepiać innych i będzie ok. Na tą chwilę jestem mega zadowolony. Świeci super a nie musiałem rozklejać i przerabiać lamp. Jak ktoś się przyczepi to mam w schowku komplet żarówek h7 i mogę je włożyć w 10min zamiast hida.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez juz z 6lat smigam na hidach oczywiście w soczewce dobrze wyregulowanie nikogo nie oślepiają i jestem mega zadowolony z barwy 4300k lepiej widac w deszczu niżeli na 5000k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko wiem. Pewnie wrzucę te niby bielsze i nie zauważę różnicy w barwie. Miałem zamawiać 4300k ale akurat te palniki które mi polecono są tylko w wersji 5k. Jak dla mnie to już maks. Ledy 6k na mijaniach to słaby pomysł i jakoś męczy mnie trochę taka barwa przy dłuższej jeździe. Na drogowych spisują się spoko.                                                  

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam jeszcze jedno foto z felgami na zimę. Wygląda to nawet fajnie jak na zimowy set (nie licząc syfu). Po umyciu wyglądają dużo lepiej (na tym foto wyszły jakby były srebrne a nie polerowane). Oczywiście nie chce mi się przepolerować kapsli i leżą na półce w domu:) Nie linczujcie za naklejkę na klapce paliwa. Dziewczyna wzięła mnie z zaskoczenia :P

 

IMG_20200114_143415.jpg

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Mam nadzieję że na polerowanych flat five będzie ciekawiej:-)

Hebel daje rade. Nie żałuję wydanej kasy. W trasie sprawdza się ekstra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Randor napisał:

Wrzucam jeszcze jedno foto z felgami na zimę. Wygląda to nawet fajnie jak na zimowy set (nie licząc syfu). Po umyciu wyglądają dużo lepiej (na tym foto wyszły jakby były srebrne a nie polerowane). Oczywiście nie chce mi się przepolerować kapsli i leżą na półce w domu:) Nie linczujcie za naklejkę na klapce paliwa. Dziewczyna wzięła mnie z zaskoczenia :P

Jakbym swoją widział :), tylko relingi i ramki mam w chromie. Dla mnie kombi na tych felgach z D2 wygląda idealnie, numer dwa dla mnie to Avus.

Szerokości.

 

 

IMG_20160423_120719.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo przy czystym aucie wyglądają bdb. Szczególnie w słońcu:-P No ale to zimówki także nie ma się co podniecać. Auto i tak non stop uwalone. Miała być mocna 17 i jest.

Zawitało prawe duże lusterko. Kupiłem bo upolowałem igłę w moim kolorze. Od razu wziąłem brązowe wkłady bo moje niebieskie już dorobiły się zacieków.

 

IMG_20200115_152327.thumb.jpg.0a17d8a2f4f03cb6b6c2b5d425b14710.jpg

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem te felgi kiedyś u siebie. Bardzo fajny klasyczny wzór, po za tym mega mocna i trochę niestety ciężka felga. Obowiązkowo do niej dystanse, bo tam ET z tego co pamiętam trochę wysokie było. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dobrze. Mają et43 lub 46. Dystanse są ale cienkie. Przód 5 a z tyłu 10mm. Nie ważyłem ich ale wydawało mi się że nie są lżejsze od 18 które miałem.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...