Kosmita Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 (edytowane) Siemanko, niektórzy od jakiegoś czasu wiedzą, inni nie, ale A4 ode mnie ucieka, ponieważ zamówiona została już nowa długo wyczekiwana daily-zabawka - Audi RS5 Sportback. Jak ktoś chce poczytać moje początki na forum to tu temat mojego A4 https://a4-klub.pl/topic/373610-audi-a4-b9-20-tfsi-252-km-quattro-s-tronic-s-line/ Jako, że powoli przybliżamy się do momentu odbioru Ryśka to pozwoliłem sobie założyć nowy temat. Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Tip-tronic quattro nogaro blue pearl. Auto praktycznie ma wszystko bez ceramiki i pakietu carbon (kwestie finansowe) oraz kilku dodatków, których nie chciałem mieć świadomie (progresywny układ kierowniczy, przez który samochód się sztucznie prowadzi czy Head-up display, którego nie widać w okularach z polaryzacją, a mi w nocy przeszkadza). Natomiast apropos hamulców - testowałem coupe ze stalowymi i efektu gumy nie było pomimo zrobienia tylko 130km na pełnym baku więc mam nadzieję, że dadzą rade. Kolor exclusive nogaro blue perłowy, z pełnym pakietem czerń na wysoki połysk (czarne listwy, czarny grill, czarne lusterka, czarne progi, czarne ringi Audi, czarne oznaczenia RS5 oraz czarny spoiler), panoramiczny dach z czarnym przednim pasem, wydech performance z czarnymi końcówkami, koła 20” z czarnym wnętrzem dedykowane dla RS5 Sportback (pierwszy mod to całe koła w gloss black:) ) Z wyglądu warto wspomnieć jeszcze o opcjonalnych reflektorach LED Matrix-beam z dynamicznymi kierunkami, które w RS-ie posiadają czarny środek. Wnętrze: czarne fotele sport plus (romby) w skórze Feinnappa z masażami i pamięcią ustawień, czarna podsufitka, duża navi, klima 3-strefowa z panelem półdotykowym, dekory z prawdziwego karbonu (a nie carbon atlas), VC - tak, tutaj się przekonałem ze względu na zupełnie inny niż w A4 układ zegarów B&O, podświetlenie ambiente Phone Box ze wzmocnieniem LTE i wiele innych, które są standardem lub oczywistą opcją dla Audi RS takich jak grzane stołki, elektryczna klapa bagażnika, składane lusterka samościemniające, pakiet skórzany wnętrza czy bezkluczykowe otwieranie.. Z asystentów to tym razem wszystkie możliwe systemy w mieście, w trasie oraz wspomagające parkowanie (aktywny tempomat z asystentem jazdy w korkach, utrzymywanie pasa ruchu oraz toru jazdy w korku za samochodem poprzedzającym, wszelkie systemy ostrzegania z przodu, z tyłu, z boku, które można, uff, wyłączyć oraz kamery 360 z systemami parkowania) bez Head-up display. Z systemów technicznych z kolei to jak wyżej wszystko bez wspomnianej ceramiki oraz progresywnego układu kierowniczego. Reszta jest (sportowy wydech performance z klapami, sportowy mechanizm różnicowy, prędkość podniesiona do 280, regulowane zawieszenie sportowe Dynamic Ride Control). Pzdr Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Kosmita
Korton555 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Świetna maszyna, po 2.0TFSI niezły przeskok, gratulacje!
Wihajster Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 w koncu skończą sie kłopoty ze skrzynia biegów
rodosbwa Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Specyfikacja mistrzowska :), kiedy odbiór?
Kosmita Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Opublikowano 13 Maja 2019 No dzięki dzięki. Sam już nie mogę się doczekać Co do skrzyni to fakt - o ZF-a nie trzeba się bać i nie ma żadnych niedogodności w związku z użytkowaniem. 5 czerwca jest transport do PL. Pewnie koło 10-go będzie na placu w Warszawie. Celuję w połowę czerwca. Przyjdzie w pierwszym transporcie z samochodami dealerów Potem jeszcze 4 dni na detailing (folie plus ceramika Pro Strong 9H). I wtedy dopiero będzie można pojeździć.
eskal Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Martwiłeś się, że pod koniec sierpnia RS zobaczysz a tu jednak się postarali szybciej gratulacje wyboru
Kosmita Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Opublikowano 13 Maja 2019 No miał być wrzesień. Teraz wszystko wskazuje na czerwiec.Ale zobaczymy bo to do samego końca nigdy nie wiadomo.
Bristol Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 (edytowane) Mega !!! Sam zastanawiam się nad kupnem RS5 i puszczenia jej w wynajem Edytowane 14 Maja 2019 przez Bristol zmiana
Whatson Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 (edytowane) Ale będzie piękna fura! Gratulacje Widzę, że planujesz położyć folią i ceramikę. Ponieważ też niedługo będę odbierał auto to mam pytanko w tym zakresie. Czy folie położyć na całym aucie, czy tylko w newralgicznych miejscach? Później na całość ceramikę? Mnie na samą ceramikę zaproponowano cenę 3000 zł brutto. Mam na myśli pakiet zewnętrzny, środka nie tykają. Zastanawiam się, czy nie położyć wcześniej folii na jakiś obszar auta... Wydaje mi się, że masz większe doświadczenie w tym zakresie ode mnie, więc może zarazem jakieś wskazówki, którymi mógłbyś się podzielić albo dokładnie powiedzieć, jak planujesz zrobić to u siebie ? Edytowane 14 Maja 2019 przez Whatson
fio Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Prawie, jak mój... no tak prawie Zazdraszczam i gratuluję.
Kosmita Opublikowano 14 Maja 2019 Autor Opublikowano 14 Maja 2019 (edytowane) No dzięki wszystkim za graty i miłe słowa @Bristol co do wynajmu to nie wiem jak hula ten biznes. Tu w Warszawie jeździ tych RS5 trochę ale często są promocje.. Musiałbyś zbadać lokalny rynek. Myślę, że samochód fajny jako sportowo-daily. Taki miał być i to im wyszło, ale więcej powiem jak odbiorę i pojeżdżę trochę więcej niż 4 dni @Whatson Sama ceramika nie obroni Cię przed piaskowaniem tzw. czy kamyczkami na przedniej masce. Są takie pakiety w folii samych newralgicznych miejsc, albo tzw. połówka przodu, ale to za***iście źle wygląda. Minimum to co opłaca się wziąć IMO to full przód i newralgiczne miejsca (klamki itp) - to wziąłem ja. Masz folie na wszystkich lampach, cały przód, maska, dach do okna dachowego, lusterka, błotniki przednie. A do tego ceramika. Ceramika może być też różna, w zależności jaki chcesz efekt i na jak długo ma starczyć. Są różne rodzaje ceramiki plus liczy się ilość nałożonych warstw. Ja myślę, że wziąłem taki fajny pakiet, bo będę miał ceramikę Pro Strong 9H 4 warstwy, plus jedna warstwa Light żeby się błyszczało - w sumie 5 warstw. Na koła tylko dwie. Mam też zabezpieczenie środka żeby te listwy się nie rysowały, a skóra dłużej wyglądała fajnie. No i przed wszystkim jednoetapowa korekta lakieru, bo już dziady rysują lakier przy zdejmowaniu osłon transportowych i pierwszym myciu.. Natomiast wtedy trzeba odpowiednio myć samochód żeby nie zepsuć tego. Ale samochód tak zabezpieczony powinien długo wyglądać fajnie bo sama ceramika jest na parę lat, a folia chroni przed uderzeniami piasku czy kamieni. Jedyne co można jeszcze więcej wziąć to full oklejenie samochodu, ale ja tego nie wziąłem. Edytowane 14 Maja 2019 przez Kosmita
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się