Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[3.0 ASN] Sporadyczne szarpniecia na LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, Langista napisał:

Widać przepustnica jest do przeczyszczenia bo się blokuje. Na pierwszym miejscu ją przeczyść.

Po czym to stwierdziłeś? Są dwa błędy od klap w module klimatronika

Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

Po czym to stwierdziłeś? Są dwa błędy od klap w module klimatronika

Fakt, źle przeczytałem ?

Co nie zmienia faktu, że bez logów w sumie nie dojdziemy co mu dolega..

Opublikowano
1 godzinę temu, aderjan napisał:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

            P1857 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent

Sprawdź przepływkę i logi wrzuć.

Opublikowano

Dziś późnym wieczorem będą logi. W tym teście jak wciskałem gaz w podłogę (do oporu za kickoff) to właśnie obroty trzymały się automatycznie w zakresie 2000-2200. Przed kickofem nie było w ogóle reakcji.

Z przepływką co mogę zrobić poza wymianą?

Opublikowano
21 minut temu, aderjan napisał:

Z przepływką co mogę zrobić poza wymianą?

Zrób najpierw te logi, a potem będziesz coś działać, o ile będzie taka potrzeba ?

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem logi:

2+33 LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_0Us0l.html

2+33 PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_j2vwu2.html

3+20+21 PB: http://vaglogi.pl/log-003_020_021_8SH3lid.html

Na lpg zaczęło szarpać silnikiem pod koniec i puściłem gaz. Trochę późno zaczyna się odczyt, ale trafiłem na jakiś trudny ruch na autostradzie. 

Sprawdziłem też temperaturę katalizatora, przy jeździe na autostradzie z wysokimi obrotami maksymalnie było 990 C.

Edytowane przez aderjan
Opublikowano

Pod koniec testu na lpg wtryskiwacze pętlą,masz ubogą mieszankę. Przepływka ok. Twój reduktor nie ogarnia mocy silnika 

Opublikowano
6 minut temu, pila24 napisał:

Pod koniec testu na lpg wtryskiwacze pętlą,masz ubogą mieszankę. Przepływka ok. Twój reduktor nie ogarnia mocy silnika 

Dziękuję!

We wtorek jestem umówiony z gaziarzem na ponowną regulację, mamy jechać w trasę z komputerem czego nikt nigdy wcześniej nie robił. Tylko się tak zastanawiam czy w ogóle jest co regulować? Może od razu wymienić ten reduktor i ewentualnie wtryski?

Opublikowano

Jaki masz reduktor i wtryski ? i jak stary jest ?

Opublikowano
Teraz, Robero321 napisał:

Jaki masz reduktor i wtryski ? i jak stary jest ?

Reduktor Arctic Tomesetto 09 zdaje się, że jest ten sam od 2008 roku.

Wtryski ac wo1 bfc i tu pewności co do ich wieku nie mam, ale prawdopodobnie były montowane gdzieś w 2012-2013. Obstawiam, że mają ponad 100 tysięcy km.

Opublikowano

Wydaje mi się że on ma sporo poniżej 200 koni. jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

A jeśli faktycznie ma poniżej to na regulacje szkoda kasy i czasu. a tak chyba jest jak zauważyli koledzy w logach nie wyrabia się przy większym odciążeniu gdzie na benzynie jest o wiele lepiej..

Tym bardziej jeśli ma koło 10 lat... Ja bym poszedł w wymianę na jakiegoś Golda albo coś podobnego +barakudy

Opublikowano
1 minutę temu, Robero321 napisał:

Wydaje mi się że on ma sporo poniżej 200 koni. jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

A jeśli faktycznie ma poniżej to na regulacje szkoda kasy i czasu. a tak chyba jest jak zauważyli koledzy w logach nie wyrabia się przy większym odciążeniu gdzie na benzynie jest o wiele lepiej..

Tym bardziej jeśli ma koło 10 lat... Ja bym poszedł w wymianę na jakiegoś Golda albo coś podobnego +barakudy

Myślałem, żeby wrzucić reduktor AC R01 250KM i wtryski barracuda.

Opublikowano

Też może być z tym że chyba nie ma zaworu wbudowanego musiał byś dołożyć bo stary chyba ma

Opublikowano
12 minut temu, Robero321 napisał:

Też może być z tym że chyba nie ma zaworu wbudowanego musiał byś dołożyć bo stary chyba ma

Porozmawiam jeszcze z gaziarzem i zobaczymy. Dzięki.

Opublikowano

Na gazie pętli dopiero od 6300. Jeśli regulacja nie przyniesie efektu to wymień reduktor i wtryski. Z tego co piszesz już sporo przelatały i najlepsze czasy mają za sobą.

Opublikowano
7 godzin temu, aderjan napisał:

Może od razu wymienić ten reduktor

Reduktor wymienić na taki jak wcześniej napisałem,wtryskiwacze do sprawdzenia pod kątem równego wydatku. Ale pewnie też do wymiany.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.06.2019 o 14:14, pila24 napisał:

Reduktor wymienić na taki jak wcześniej napisałem,wtryskiwacze do sprawdzenia pod kątem równego wydatku. Ale pewnie też do wymiany.

Dzięki, we wtorek będą sprawdzać i najprawdopodobniej jedno i drugie do wymiany. 

 

Edit: Byłem u gaziarza, pokazał mi korekty na benzynie i jest według niego idealnie bo w zakresie -5 do 5 wszystko się mieści. Na gazie w dwóch miejscach korekty rozjeżdżają się do 14-16 i jest zbyt uboga mieszanka. Do wymiany na pierwszy ogień pójdą wtryskiwacze na barracude. Reduktor najpierw sprawdzą, a później zdecydują czy trzeba wymieniać. 

 

Ponadto mam do Was pytanie - czy warto wymieniać katalizator na dedykowany JMJ? Co 300-400 km mam check engine i zbyt małą wydajność kata. Poza tym temperatura kata w trakcie jazdy autostradą mieściła się w zakresie 700-800 stopni, maksymalnie 990. Słyszałem o przegrzewaniu się bloków silnika od zbyt rozgrzanych katów.

Edytowane przez aderjan
Opublikowano
W dniu 7.06.2019 o 14:17, aderjan napisał:

Słyszałem o przegrzewaniu się bloków silnika od zbyt rozgrzanych katów.

Nie tyle o przegrzewaniu co o pękaniu bloku od przegrzania....

Opublikowano
7 minut temu, Robero321 napisał:

Nie tyle o przegrzewaniu co o pękaniu bloku od przegrzania....

Czyli bawić się w wymianę kata? Prawie 300 tysięcy jest na seryjnym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...