Mateusztrb Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Witajcie mam problem z moim audi a4 b6 1.9 tdi 130km silnik avf. Problem polega na tym że najprawdopodobniej padło mi serwo tak stwierdził mechanik. Zaproponował mi kupno Nowego że sklepu lecz cena mnie trochę przeraża i chcem kupić używane. Problem polega na ten że jak wpisuje nr. Części(8e0612105m) to wyskakują mi te serwa ale z innych modelow audi np z a6 z silnikiem 2.5 czy takie serwo będzie pasowało bo nie chciałbym kupić A później odsyłać bo nie takie. Liczę na waszą pomoc A może ktoś z was ma na zbyciu. Pozdrawiam Mateusz
luki19862121 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Napisz co się dzieje z hamulcami? Może to nie serwo tylko znana wszystkim dobrze bolączka vakum
Mateusztrb Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 Pedał hamulca po 3-4krotnym naciśnięciu robi się twardy. Pompa vacum była sprawdzana i jest ok trak twierdzi mechanik sprawdził ciśnienie i coś jeszcze i było ok
marky2552 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 ja wczoraj kupiłem z seata exeo z końcówką AJ serwo i działa jak najbardziej
luki19862121 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 25 minut temu, Mateusztrb napisał: Pedał hamulca po 3-4krotnym naciśnięciu robi się twardy. Pompa vacum była sprawdzana i jest ok trak twierdzi mechanik sprawdził ciśnienie i coś jeszcze i było ok Typowy objaw króćca pompy. Jak przegazujesz pedał wraca bo nabija podciśnienie.
luki19862121 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 (edytowane) Nie pchaj się w koszty sprawdź samemu czy rusza się króciec z lewej strony do którego jest podłączony sztywny wąż który przechodzi przez grodz do serwa. Jeśli jest ruchomy to powinieneś słyszeć jak syczy. Edytowane 4 Czerwca 2019 przez luki19862121
Mateusztrb Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Niestety nie znam się na tym używane serwo kosztuje około 200 zł myślę.ze to cena w.miare ok
staniek Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Ale Koledzy dobrze Ci radzą żebyś sprawdził w pierwszej kolejności króciec vacum. Jeśli jest obruszany to wymiana serwo niczego nie zmieni.
wesz82 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 W dniu 5.06.2019 o 05:29, Mateusztrb napisał: Niestety nie znam się na tym używane serwo kosztuje około 200 zł myślę.ze to cena w.miare ok Tak niby ok. Ale daj mechanikowi ok 150za zmianę i nic nie pomoże to raczej beda duże koszta za nic. Sprawdź kruciec to 5 min roboty. Poczytaj o tym będziesz wiedział co i jak.
webasto1 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Mi w ostatnim czasie tez padło serwo przy 2.0 alt i w czwartek już będę wymieniał. Na moje oko objawy które opisałeś nie pasują do końca na serwo, ja bym podjechał jeszcze do innego mechanika. Ogólnie serwo raczej rzadko się psuje wiec lepiej kupić używkę. Ważne żeby nr kat się zgadzał i serwo powinno pasowac
Mateusztrb Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2019 Witajcie dziękuję za wasze komentarze sprawa rozwiązana okazało się że to jakaś rurka z zaworem zwrotnym który wchodzi do serwo część nowa 140 zł ale pomogło wszytko działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się