Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czip - pytanko


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, mam b7 1.8t BFB (163ps) i wiele os mi mowi żeby ją zczipować no więc tak przymierzam się do tego ale mówi się też żeby cooler wymienić a to mi się już nie widzi. I tu pojawia się moje pytanie jaką zdrową moc uzyskam przy czipie + wtryskach z bexa bez wymiany colera. I czy w ogole ma to sens i jest bezpieczne dla silnika. Jeden tuner powiedział mi że 200koni z tego wyjdzie a jak wy o tym sądzie. 

Opublikowano

Można zrobić na seryjnym coolerze, wtryski z bex napewno sie przydadzą, jest to bezpieczne jesli ten kto bedzie to robił zrobi to dobrze :) . Poprostu będzie wiekszy spadek mocy w ciepłe dni. Na 200 km bym raczej nie liczył chyba że zimą.

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano
2 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Można zrobić na seryjnym coolerze, wtryski z bex napewno sie przydadzą, jest to bezpieczne jesli ten kto bedzie to robił zrobi to dobrze :) . Poprostu będzie wiekszy spadek mocy w ciepłe dni. Na 200 km bym raczej nie liczył chyba że zimą.

To ile ty uważasz że z tego wyjdzie :) ?

Opublikowano

To zależy od stanu silnika i osprzętu, przy założeniu że wszystko ok mozna uderzać pod 280-300 nm i ok 190 km

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

To zależy od stanu silnika i osprzętu, przy założeniu że wszystko ok mozna uderzać pod 280-300 nm i ok 190 km

I jak odczucia ? Duża różnica ? szczerze mówiąc nigdy nie jechałem zczipowaną bfb

Opublikowano
38 minut temu, Łukasz13 napisał:

Sporo na plus względem serii.

Ok dzięki czyli niema co sie bac o silnik latem po prostu go nie upalać zabardzo tak

Opublikowano

Łukasz ma rację chociaż przy seryjnej K-03 raczej obstawiał bym ciut mniejsze wyniki.Cooler w takie dni jak ostatnio raczej nie wydoła a to już jest odczuwalne pod "butem".Pozdro ;)

 

Opublikowano

Hej, ja mam bfb z guattro , zmienione były wtryski i turbo z bexa . Moc podniesiona na 210koni. Różnica mega , później dołożyłem drugi IC . Teraz ciepło czy zimno wciska w fotel :)

Opublikowano
16 godzin temu, benyA4 napisał:

Hej, ja mam bfb z guattro , zmienione były wtryski i turbo z bexa . Moc podniesiona na 210koni. Różnica mega , później dołożyłem drugi IC . Teraz ciepło czy zimno wciska w fotel :)

Przy wymianie turbo i ic daje ci tylko 210km coś mi się wierzyć nie chce

myśle że przy takich modach spokojnie na 240-250 można celowac

Opublikowano
3 minuty temu, kubacz00 napisał:

Przy wymianie turbo i ic daje ci tylko 210km coś mi się wierzyć nie chce 

myśle że przy takich modach spokojnie na 240-250 można celowac 

Na wtryskach i turbo z bexa 250 koni? Powodzenia...chyba, że wynik zawyży o 20-30 KM :grin:

Opublikowano
13 minut temu, przem8 napisał:

Na wtryskach i turbo z bexa 250 koni? Powodzenia...chyba, że wynik zawyży o 20-30 KM :grin:

Turbina i ic również wymienił ;) do tego program i serio uważasz ze nie idzie ? :D 

 

Opublikowano
Godzinę temu, kubacz00 napisał:

serio uważasz ze nie idzie ? :D 

 

Serio, poprzeglądaj sobie projekty z samych remapów 1.8t bex to zobaczysz jakie "wielkie" przyrosty się osiąga.

Opublikowano

Ja mam tylko lub aż 210 koni bo więcej nie potrzebuje, poza tym nie chciałem zbyt mocno zylowac silnika.

Opublikowano
6 godzin temu, kubacz00 napisał:

Przy wymianie turbo i ic daje ci tylko 210km coś mi się wierzyć nie chce

myśle że przy takich modach spokojnie na 240-250 można celowac

Niestety rzeczywistość jest troche inna niż myślisz, jesli rozmawiamy o faktycznej mocy to 230 km to juz bardzo dobry wynik.

Opublikowano
14 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Niestety rzeczywistość jest troche inna niż myślisz, jesli rozmawiamy o faktycznej mocy to 230 km to juz bardzo dobry wynik.

O ile dolot i motor sprawny

Opublikowano

W BFB okolice 190-195 koni.Dzięki lepszemu niutonowi po tym powinien jeździć lepiej od serii BEX.Mam ASN dla porównania i BEX serię.ASN jeździ wyraźnie lepiej.BEX po programie na 210 będzie już szybszy.Realnie,po wywaleniu kata i DP w BEX  osiągniesz te 225-230 koni i niuton okolice 330.

Opublikowano

U mnie program robiony w marcu, więc niewiele powyżej 0 na termometrze. Z DP i wtryskach z bexa, bez wymiany intercoolera i na seryjnym K03 (w naprawdę dobrym stanie) wyszło 203KM i 313Nm.

Opublikowano

Czyli przy prawym ic bex jeszcze dojdzie kilka KM/Nm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...