Kejsi Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2019 (edytowane) Dwa magic jet iii power i ta listwa odpada bo między drugim a trzecim cylindrem łączę dodatkowo listwy mapsensorem żeby sterownik szybko spadki ogarniał ? I możliwe że ogarna tyle na ciśnieniu 1.6-7 ale jak bd cisnąć parownik się napompuje i przy zmianie biegu przeleje i ma czkawke. Ciężko takiego potwora wykarmic ? Edytowane 20 Sierpnia 2019 przez Kejsi
keczu Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) Dałeś poduszki z 3.2 b7 - pasuje to bez problemu ? Mnie niedawno padła prawa - dałem oryginał. Ostatnio lewa - i nie wiem czy nie dać czegoś mocniejszego, bo parę niuta więcej jest, więc żeby zaraz znowu obydwu nie zmieniać to może chociaż lewą dam mocniejszą. Wymiary takie same ? A jak przenosi drgania na budę ? Moje auto do zwykłe daily więc nie wiem czy dać poduchy od 3.2 czy od 2.0 Edytowane 9 Września 2019 przez keczu
Kejsi Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Wzrokowo wydaje się ciut wyższe, drgania przenosi na budę ?
keczu Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Dzięki To chyba zaryzykuję od 2.0 - powinny być mocniejsze - może na początek jakaś ładna używka org. A nie wiesz jak one pasują ?
Kejsi Opublikowano 3 Listopada 2019 Autor Opublikowano 3 Listopada 2019 Taka przestroga, odcinka podniesiona na 7300 i wszystko było okej na walkach bfb. Dochodzące słuchy o super właściwościach wałków od wolnossacych 1.8 skusilem się i zaryzykowalem. Różnice bez zmiany programu? Bardziej subiektywne choć na 6 biegu złapała odcinke bez zadyszki i to było gwoździem do trumny. Pękła sprężyna od zaworu ssącego i szczęście w nieszczęściu pękła tak ze była jeszxze w stanie utrzymać zawór przed kolizja ? Także nie polecam bawić się walkami tym bardziej w autach gdzie jest zmienna faza. Fotka jak to wygląda ku przestrodze. PS. Jest to zawór który wymienili mi w szlifierni, może to się przyczyniło do awarii? Więcej nie ryzykowalem ostre wałki są na sprzedaż ?
bartez90 Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 Wiesz, przy tak już dosyć wysoko ustawionej odcince i dodatkowo wrzuconych walkach z adr-a, to nic dziwnego że seryjne sprężyny miały prawo się poddać. Tu już supertech by się przydał jakiś i twardsze sprężyny, kolega na 400+ na gt30 i z walkami adr tak robił. W każdym razie najważniejsze że nie było żadnych większych szkod
Kejsi Opublikowano 7 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2019 Sprzęgło odmówiło posłuszeństwa [*] Myślę nad zestawem radzikowskiego na 1/4 mili koszt jak dobrze rozumiem 900 zł za komplet (dobrze myślę?) Ktoś na tym jeździ, jak się sprawuje?
hopek03 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Opublikowano 7 Grudnia 2019 ja mam jedno mas z 80 tarcza z 2.5 tdi obita kevlarem i docisk z lt taki zestaw o średnicy 240mm i kleji aż miło przejechane na tym mam 13 tysięcy km było strzelanie ze sprzęgła itp i na razie jest ok
Kejsi Opublikowano 7 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2019 @hopek Właśnie pojawiły się oferty na olx 1600 za zestaw jak mówisz i 1200 za taki sam zestaw tyle że na docisku 80 b4 Nie wiem czy nie zakuc tego kevlarem jeszcze
hopek03 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Opublikowano 7 Grudnia 2019 docisk z 80 morze być za słaby na ten niut kewlar obowiązkowo
hopek03 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) kolego właśnie wczoraj zostało wystawione na forum na sprzedaż sprzęgło zestaw na jedno masie w dziale sprzedam A4 b6/b7 Edytowane 9 Grudnia 2019 przez hopek03
Kejsi Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) Hopek nawet mi nie mów... Jak dobrze widzę i czytam ze zrozumieniem jestem tysia w plecy bo sprzęgło już do mnie jedzie, ale pocieszam się faktem że już będę mieć to z głowy na lata ? PS w pierwszym poście pisałem że szumi coś, w sumie długo wytrzymało Edytowane 11 Grudnia 2019 przez Kejsi
Kejsi Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Dokładnie z olx-a ? tylko opcja z dołożeniem kevlar'u
hopek03 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 no to jak kolega z mojej wsi też kupił z olx a ciekawe jak to będzie śmigać u kolegi będę pewnie montował to pod koniec roku 2020 jak zaczniemy budowę silnika tam będzie grubo na 2.1L gdy będziesz montował zwróć uwagę na znaki na docisku i kole zamachowym one są z sobą wyważone
Kejsi Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) A więc kolejne zmiany narazie w napędzie i wydechu już jakiś czas temu ale wyleciało mi z głowy ? *wydech od montażu mam święty spokój, typowym dla malomieszczanskiego projektu wjechał kompletny wydech od Rs4 b7 i tak on nie pasuje p&p ale dla chcącego nic trudnego i udało się to razem ożenić, minusy to musiałem podnieść butle z gazem w bagażniku, zdjęciami się nie będę chwalić, kumaci wiedzą co zrobiłem ? poza tym same plusy audi brzmi cicho, bez rezo, bez dudnienia Boyseny robią robte ? *napęd sprzęgło 240 mm kevlar luka klei bardzo dobrze ale coś się nie zgrało (fala na której osadzona jest okładzina) i pod czerwonym czasem sklei bieg, więc decyzja o zmianie na dwutarcze oraz napędy z 2.0tfsi Napęd i sprzęgło wjeżdża w weekend, na początku lutego dochodzi kolektor T3, wtrysk 980ccm i turbo.. ale to pochwalę się po strojeniu ? Edytowane 7 Stycznia 2020 przez Kejsi
hopek03 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 o widzę grubo się dzieje pewnie zamiar przebić 500 km
Kejsi Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) Conajmniej 500 ? Zapomniałem napisać o hamulcach, we wcześniejszych postach pisałem o sprawności seryjnych hamulcy po zmianie płynu że są akceptowalne a więc też mała aktualizacja która pojawiła się wcześniej, seria jest spoko jeśli raz, góra dwa razy musimy nagle hamowac i nie mówię tu o awaryjnym hamowaniu potem na twarzy pojawia się wielki grymas zdziwienia obok żyły na czole od ciśniecia hebli że nic się już nie dzieje i auto nie chce stanąć ? dla wielu z was eureki nie odkryłem ale po fakcie doszedłem do wniosku że takim pisaniem mogę mieć duszę na ramieniu osób które mnie posluchaja... Przod/tył Zimmermann nawiercane 345 tył 330 i dopiero teraz możemy mówić o ostrym hamowaniu choć nadal to jest śmietnik na tor, przód gdzieniegdzie fioletowy ? *z bajerów kolorowy FIS, vfiz, egt Edytowane 7 Stycznia 2020 przez Kejsi
hopek03 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) też mam te same heble i prawda jest taka że do codziennego użytku jest ok ale na tor to raczej nie , choć nie testowałem na torze a parę razy niebieskie były Edytowane 7 Stycznia 2020 przez hopek03
Dev Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 59 minut temu, Kejsi napisał: Conajmniej 500 ? Zapomniałem napisać o hamulcach, we wcześniejszych postach pisałem o sprawności seryjnych hamulcy po zmianie płynu że są akceptowalne a więc też mała aktualizacja która pojawiła się wcześniej, seria jest spoko jeśli raz, góra dwa razy musimy nagle hamowac i nie mówię tu o awaryjnym hamowaniu potem na twarzy pojawia się wielki grymas zdziwienia obok żyły na czole od ciśniecia hebli że nic się już nie dzieje i auto nie chce stanąć ? dla wielu z was eureki nie odkryłem ale po fakcie doszedłem do wniosku że takim pisaniem mogę mieć duszę na ramieniu osób które mnie posluchaja... Przod/tył Zimmermann nawiercane 345 tył 330 i dopiero teraz możemy mówić o ostrym hamowaniu choć nadal to jest śmietnik na tor, przód gdzieniegdzie fioletowy ? *z bajerów kolorowy FIS, vfiz, egt zrób sobie 360mm na przodzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się