Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepis na strokera BFB plus składniki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dwa magic jet iii power i ta listwa odpada bo między drugim a trzecim cylindrem łączę dodatkowo listwy mapsensorem żeby sterownik szybko spadki ogarniał ?

I możliwe że ogarna tyle na ciśnieniu 1.6-7 ale jak bd cisnąć parownik się napompuje i przy zmianie biegu przeleje i ma czkawke. Ciężko takiego potwora wykarmic ?

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano (edytowane)

Dałeś poduszki z 3.2 b7 - pasuje to bez problemu ? Mnie niedawno padła prawa - dałem oryginał. Ostatnio lewa - i nie wiem czy nie dać czegoś mocniejszego, bo parę niuta więcej jest, więc żeby zaraz znowu obydwu nie zmieniać to może chociaż lewą dam mocniejszą. Wymiary takie same ? A jak przenosi drgania na budę ? Moje auto do zwykłe daily więc nie wiem czy dać poduchy od 3.2 czy od 2.0

Edytowane przez keczu
Opublikowano

Wzrokowo wydaje się ciut wyższe, drgania przenosi na budę ?

Opublikowano

Dzięki ;) To chyba zaryzykuję od 2.0 - powinny być mocniejsze - może na początek jakaś ładna używka org. A nie wiesz jak one pasują ?

Opublikowano

Taka przestroga, odcinka podniesiona na 7300 i wszystko było okej na walkach bfb. Dochodzące słuchy o super właściwościach wałków od wolnossacych 1.8 skusilem się i zaryzykowalem. Różnice bez zmiany programu? Bardziej subiektywne choć na 6 biegu złapała odcinke bez zadyszki i to było gwoździem do trumny. Pękła sprężyna od zaworu ssącego i szczęście w nieszczęściu pękła tak ze była jeszxze w stanie utrzymać zawór przed kolizja ?

Także nie polecam bawić się walkami tym bardziej w autach gdzie jest zmienna faza. Fotka jak to wygląda ku przestrodze. 

PS. Jest to zawór który wymienili mi w szlifierni, może to się przyczyniło do awarii? Więcej nie ryzykowalem ostre wałki są na sprzedaż ?

received_750403345424393.jpeg

IMG-20191101-WA0001.jpeg

Opublikowano

Wiesz, przy tak już dosyć wysoko ustawionej odcince i dodatkowo wrzuconych walkach z adr-a, to nic dziwnego że seryjne sprężyny miały prawo się poddać. Tu już supertech by się przydał jakiś i twardsze sprężyny, kolega na 400+ na gt30 i z walkami adr tak robił.

W każdym razie najważniejsze że nie było żadnych większych szkod:grin:

Opublikowano

Sprzęgło odmówiło posłuszeństwa [*] 

Myślę nad zestawem radzikowskiego na 1/4 mili koszt jak dobrze rozumiem 900 zł za komplet (dobrze myślę?)

Ktoś na tym jeździ, jak się sprawuje? 

IMG-20191206-WA0000.jpg

IMG-20191206-WA0001.jpg

IMG-20191206-WA0002.jpg

IMG-20191206-WA0003.jpg

Opublikowano

ja mam jedno mas z 80 tarcza z 2.5 tdi obita kevlarem i docisk z lt taki zestaw o średnicy 240mm i kleji aż miło przejechane na tym mam 13 tysięcy km było strzelanie ze sprzęgła itp i na razie jest ok

Opublikowano

@hopek

Właśnie pojawiły się oferty na olx 1600 za zestaw jak mówisz i 1200 za taki sam zestaw tyle że na docisku 80 b4

Nie wiem czy nie zakuc tego kevlarem jeszcze 

Opublikowano

docisk z 80 morze być za słaby na ten niut kewlar obowiązkowo

Opublikowano (edytowane)

kolego właśnie wczoraj zostało wystawione  na forum na sprzedaż sprzęgło zestaw na jedno masie w dziale sprzedam A4 b6/b7

Edytowane przez hopek03
Opublikowano (edytowane)

Hopek nawet mi nie mów... Jak dobrze widzę i czytam ze zrozumieniem jestem tysia w plecy bo sprzęgło już do mnie jedzie, ale pocieszam się faktem że już będę mieć to z głowy na lata ?

PS w pierwszym poście pisałem że szumi coś, w sumie długo wytrzymało 

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano

z olx a brałeś komplet ?

Opublikowano

Dokładnie z olx-a ? tylko opcja z dołożeniem kevlar'u

Opublikowano

no to jak kolega z mojej wsi też kupił z olx a ciekawe jak to będzie śmigać u kolegi będę pewnie montował to pod koniec roku 2020 jak zaczniemy budowę silnika tam będzie grubo na 2.1L

gdy będziesz montował zwróć uwagę na znaki na docisku i kole zamachowym one są z sobą wyważone

Opublikowano (edytowane)

A więc kolejne zmiany narazie w napędzie i wydechu już jakiś czas temu ale wyleciało mi z głowy ?

*wydech od montażu mam święty spokój, typowym dla malomieszczanskiego  projektu wjechał kompletny wydech od Rs4 b7 i tak on nie pasuje p&p ale dla chcącego nic trudnego i udało się to razem ożenić, minusy to musiałem podnieść butle z gazem w bagażniku, zdjęciami się nie będę chwalić, kumaci wiedzą co zrobiłem ? poza tym same plusy audi brzmi cicho, bez rezo, bez dudnienia Boyseny robią robte ?

*napęd sprzęgło 240 mm kevlar luka klei bardzo dobrze ale coś się nie zgrało (fala na której osadzona jest okładzina) i pod czerwonym czasem sklei bieg, więc decyzja o zmianie na dwutarcze oraz napędy z 2.0tfsi 

Napęd i sprzęgło wjeżdża w weekend, na początku lutego dochodzi kolektor T3, wtrysk 980ccm i turbo.. ale to pochwalę się po strojeniu ?

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano

o widzę grubo się dzieje pewnie zamiar przebić  500 km

Opublikowano (edytowane)

Conajmniej 500 ?

Zapomniałem napisać o hamulcach, we wcześniejszych postach pisałem o sprawności seryjnych hamulcy po zmianie płynu że są akceptowalne a więc też mała aktualizacja która pojawiła się wcześniej, seria jest spoko jeśli raz, góra dwa razy musimy nagle hamowac i nie mówię tu o awaryjnym hamowaniu potem na twarzy pojawia się wielki grymas zdziwienia obok żyły na czole od ciśniecia hebli że nic się już nie dzieje i auto nie chce stanąć ? dla wielu z was eureki nie odkryłem ale po fakcie doszedłem do wniosku że takim pisaniem mogę mieć duszę na ramieniu osób które mnie posluchaja... 

Przod/tył Zimmermann nawiercane 345 tył 330 i dopiero teraz możemy mówić o ostrym hamowaniu choć nadal to jest śmietnik na tor, przód gdzieniegdzie fioletowy ?

*z bajerów kolorowy FIS, vfiz, egt 

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano (edytowane)

też mam te same heble i prawda jest taka że do codziennego użytku jest ok ale na tor to raczej nie , choć nie testowałem na torze a parę razy niebieskie były

Edytowane przez hopek03
Opublikowano
59 minut temu, Kejsi napisał:

Conajmniej 500 ?

Zapomniałem napisać o hamulcach, we wcześniejszych postach pisałem o sprawności seryjnych hamulcy po zmianie płynu że są akceptowalne a więc też mała aktualizacja która pojawiła się wcześniej, seria jest spoko jeśli raz, góra dwa razy musimy nagle hamowac i nie mówię tu o awaryjnym hamowaniu potem na twarzy pojawia się wielki grymas zdziwienia obok żyły na czole od ciśniecia hebli że nic się już nie dzieje i auto nie chce stanąć ? dla wielu z was eureki nie odkryłem ale po fakcie doszedłem do wniosku że takim pisaniem mogę mieć duszę na ramieniu osób które mnie posluchaja... 

Przod/tył Zimmermann nawiercane 345 tył 330 i dopiero teraz możemy mówić o ostrym hamowaniu choć nadal to jest śmietnik na tor, przód gdzieniegdzie fioletowy ?

*z bajerów kolorowy FIS, vfiz, egt 

zrób sobie 360mm na przodzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...