Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] LY7W | S-line | BIX | DRL CLH | PDC | 1BV+talerze B5 | 320/288 | Quattro|BBS RS861 19' custom|GTC1549|FMIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
18 godzin temu, jaras99 napisał:

Jakie masz parametry felgi? Tam zapałki chyba nawet nie wciśniesz:kox:

Tu zdjęcie całego koła 17x7j et38 nie no może zapalka wejdzie teraz po prawie dwóch miesiacach od założenia już więcej luzu jest jak się klocek ztarl ?

IMG_20200822_125523.jpg

Opublikowano (edytowane)

Taka kupkę złomu zakupiłem:kox:

Całość z angola z 2004 roku, skrzynia FZK, dyfer ETZ.

Wieczorkami jak są chęci coś tam rzeźbię w ramach odświeżania zestawu. Kompletny tył wypiaskowałem a teraz prysne Polrustem grunt a później hammerite na czarno.

Wlecą też nowe tuleje zwrotnicy- lemforder 

Tuleje wahaczy poprzecznych - lemforder

Tuleje wahacza wzdłużnego (wybrane) - meyle 

Gumy drążka i drążki stabilizatora - febi.

Tuleje mocowania dyfra zostawiam stare. Wyglądają ok.

Jak temat ogarnę to profilaktycznie wymienię simeringi dyfra, olej i załaduje nowy smar w przeguby.

W następnym etapie przeróbka wydechu a bliżej wiosny będę zmierzał do przeszczepu

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG20201206155713.jpg

IMG20201206155701.jpg

IMG20201212114551.jpg

IMG20201231161359.jpg

IMG20201231161425.jpg

IMG20201231174100.jpg

IMG20201231174128.jpg

Edytowane przez jaras99
Opublikowano

Piękna sztuka. Jak z tymi listwami a'la S4? Co z nimi nie tak?

Opublikowano
22 godziny temu, Krzysiek15255 napisał:

Piękna sztuka. Jak z tymi listwami a'la S4? Co z nimi nie tak?

No tragedii z nimi nie ma ale nigdy to Ori nie będzie. Spasowanie takie se, musiałem sam długo je doszlifowywac żeby to jakoś wyglądało. 

Drugim mankentem takich listew to to, że nie mają gumy uszczelniajacej od wewnątrz z progiem drzwi i cały syf się tam zbiera.

Rozglądam się co jakiś czas za Ori sline listwami.

Opublikowano

Właśnie tak przeczytałem temat o tych listwach, to chyba lepiej odżałować tysiaka i kupić ori s4 lub tańsze s-line. :wink:

Wiem w praktyce jak wyglądało spasowanie lotki do Avanta z laminatu i chyba w przypadku listw sobie odpuszczę.

Opublikowano

Powoli przywracam do żywych swap Q. Temat tylnego zawiecha uważam za zamknięty.

Generalne mycie, piaskowanie elementów, malowanie podkładem antykorozyjnym i na koniec hammerite.

Wymiana wszystkich uszczelniaczy dyfra wraz z olejem Fuchs 75W80

Wymiana smaru i osłon przegubów 

Nowe tuleje zawieszenia (w większości)

Nowe łożyska w zwrotnicach 

Teraz biorę się za skrzynię, mycie, wymiana oleju, zestawu naprawczego cięgien wybieraka no a jak zrobi się bardziej wiosenne to nurkuje do kanału i przekładka:rolleyes:

 

 

 

 

 

 

 

IMG20210202204458.jpg

IMG20210202204536.jpg

IMG20210112195926.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Taki odświeżony napęd to aż miło zakładać ?

Opublikowano
9 godzin temu, kamil-vag napisał:

Taki odświeżony napęd to aż miło zakładać ?

Jak się to mówi, prawie jak nówka:wink:

Opublikowano

Taka piękna aura a Q jeszcze w garażu leży:kwasny:

IMG20210208103811.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, jaras99 napisał:

Taka piękna aura a Q jeszcze w garażu leży:kwasny:

Fakt. Nie za ślisko, nie za przyczepnie, nie pada i nie wieje. Idealna pogoda :P 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 2.02.2021 o 22:07, jaras99 napisał:

Powoli przywracam do żywych swap Q. Temat tylnego zawiecha uważam za zamknięty.

Generalne mycie, piaskowanie elementów, malowanie podkładem antykorozyjnym i na koniec hammerite.

Wymiana wszystkich uszczelniaczy dyfra wraz z olejem Fuchs 75W80

Wymiana smaru i osłon przegubów 

Nowe tuleje zawieszenia (w większości)

Nowe łożyska w zwrotnicach 

Teraz biorę się za skrzynię, mycie, wymiana oleju, zestawu naprawczego cięgien wybieraka no a jak zrobi się bardziej wiosenne to nurkuje do kanału i przekładka:rolleyes:

 

 

 

 

 

 

 

IMG20210202204458.jpg

IMG20210202204536.jpg

IMG20210112195926.jpg

Uzbrój sie za wczasu w springi pod Q z mocniejsza klasa wagowa bo dolozysz troche kilogramow na tyl i dupka siadzie no chyba ze zweryfikujesz wysokosc po zabiegu i ci bedzie odpowiadacale napewno bedzie nizej z centa moze dwa.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Mr.Joker napisał:

Uzbrój sie za wczasu w springi pod Q z mocniejsza klasa wagowa bo dolozysz troche kilogramow na tyl i dupka siadzie no chyba ze zweryfikujesz wysokosc po zabiegu i ci bedzie odpowiadacale napewno bedzie nizej z centa moze dwa.

Mam to na uwadze. Teraz mam 1BV wrzucone. Zestaw Q kupiłem razem ze springami ale nie są to Ori. Próbowałem po ich oznaczeniu znaleźć jakies info w necie ale nie doszedłem do tego co to za springi o jakiej charakterystyce. Ale raczej są pod 1BA. Załączam foto z onaczeniem tych sprężyn. Może wiecie co to?

Chyba je założę i zobaczę jak fura będzie stała. Teraz mam idealnie na 1BV z talerzami z przodu od B5 i chce aby tak zostało

IMG20201212113532.jpg

Edytowane przez jaras99
Opublikowano
16 godzin temu, jaras99 napisał:

Mam to na uwadze. Teraz mam 1BV wrzucone. Zestaw Q kupiłem razem ze springami ale nie są to Ori. Próbowałem po ich oznaczeniu znaleźć jakies info w necie ale nie doszedłem do tego co to za springi o jakiej charakterystyce. Ale raczej są pod 1BA. Załączam foto z onaczeniem tych sprężyn. Może wiecie co to?

Chyba je założę i zobaczę jak fura będzie stała. Teraz mam idealnie na 1BV z talerzami z przodu od B5 i chce aby tak zostało

IMG20201212113532.jpg

W sumie to mam od q do s line bo kupiłem przez pomylke kiedyś a mam ośke tylko ze tez to jest jakiś zamiennik. Możemy się dogadać jak byś chciał. 

Opublikowano

@jaras99 Rzuć okiem na poniższy temat - jest ładne zestawienie z klasami wagowymi i kolorami oznaczeń.

 

Opublikowano
23 minuty temu, takexlife napisał:

@jaras99 Rzuć okiem na poniższy temat - jest ładne zestawienie z klasami wagowymi i kolorami oznaczeń.

 

No dobrać coś może jak by kupował ale co mu z tego teraz jak ma jakieś no name  bez tych kropek. 

Opublikowano
W dniu 2.02.2021 o 22:07, jaras99 napisał:

Powoli przywracam do żywych swap Q. Temat tylnego zawiecha uważam za zamknięty.

Generalne mycie, piaskowanie elementów, malowanie podkładem antykorozyjnym i na koniec hammerite.

Wymiana wszystkich uszczelniaczy dyfra wraz z olejem Fuchs 75W80

Wymiana smaru i osłon przegubów 

Nowe tuleje zawieszenia (w większości)

Nowe łożyska w zwrotnicach 

Teraz biorę się za skrzynię, mycie, wymiana oleju, zestawu naprawczego cięgien wybieraka no a jak zrobi się bardziej wiosenne to nurkuje do kanału i przekładka:rolleyes:

 

 

 

 

 

 

 

IMG20210202204458.jpg

IMG20210202204536.jpg

IMG20210112195926.jpg

Piękna robota :oklasky:

Opublikowano
5 godzin temu, Mr.Joker napisał:

No dobrać coś może jak by kupował ale co mu z tego teraz jak ma jakieś no name  bez tych kropek. 

Ano właśnie. Nie identyfikowalne no name'y. Założę te co mam i zobaczę jaki będzie efekt. Jeżeli kiepski to odświeżę z Tobą temat i może zrobimy jakiegoś deala że sprężynami

Opublikowano
3 godziny temu, R4xx napisał:

Piękna robota :oklasky:

Dzięki. Zima to dobry czas na takie prace:thumbup1: kolejna już będzie z Q na pokładzie

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Mr.Joker napisał:

No dobrać coś może jak by kupował ale co mu z tego teraz jak ma jakieś no name  bez tych kropek. 

Faktycznie, nie doczytałem o tym, że to name, Mój błąd:facepalm:

Edytowane przez takexlife
Opublikowano
18 godzin temu, jaras99 napisał:

Ano właśnie. Nie identyfikowalne no name'y. Założę te co mam i zobaczę jaki będzie efekt. Jeżeli kiepski to odświeżę z Tobą temat i może zrobimy jakiegoś deala że sprężynami

Oddam ze free..no tyle co by mi sie tylko przesylka wrocila bo mnie wadza ino w garazu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...