Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] LY7W | S-line | BIX | DRL CLH | PDC | 1BV+talerze B5 | 320/288 | Quattro|BBS RS861 19' custom|GTC1549|FMIC


jaras99

Rekomendowane odpowiedzi

Pogoda coraz bardziej zachęca to dalej grzebie przy swapie Q. Tym razem odszczurzanie wydechu i malowanie srebrzanka

IMG_20210222_145015.jpg

IMG_20210224_103649.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy po tym czyszczeniu wydechu ruda szybciej wyjdzie na srebrzance. :wink:

Edytowane przez Krzysiek15255
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie działasz widzę :thumbup1: Tez mi chodzi taki swap po głowie pomalu ale poki co to tylko takie gdybanie :D napewno ku temu sklania dodatkowy fakt ze kumpel wstawił do garażu podnosnik dwukolumnowy więc możliwości sa checi  tez sie znajdzie tylko problemem moze byc przyszla zona ktora juz teraz gada ze ciagle cos kupuje do auta jak przeciez dobre jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Krzysiek15255 napisał:

Ciekawe czy po tym czyszczeniu wydechu ruda szybciej wyjdzie na srebrzance. :wink:

Wydech ma już jakieś 18 lat. Także to i tak BDB wynik:wink: myślę że srebrzanka pomoże mu jeszcze parę lat istniećB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mr.Joker napisał:

Ładnie działasz widzę :thumbup1: Tez mi chodzi taki swap po głowie pomalu ale poki co to tylko takie gdybanie :D napewno ku temu sklania dodatkowy fakt ze kumpel wstawił do garażu podnosnik dwukolumnowy więc możliwości sa checi  tez sie znajdzie tylko problemem moze byc przyszla zona ktora juz teraz gada ze ciagle cos kupuje do auta jak przeciez dobre jest :D

A skąd pewność że dobre. Trzeba tak zagajać temat, że złe, niedobre, bee, wręcz niebezpieczne dla dalszego użytkowaniaB) 

A bezpieczeństwo przede wszystkim. Q to da:cool1:

Znam temat z autopsji. Moja księgowa też mi wytyka wszystkie inwestycje""

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że dużo bezpieczniejszy byłby wydech z kwasówki :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, R4xx napisał:

Wydaje mi się, że dużo bezpieczniejszy byłby wydech z kwasówki :grin:

Marzenie. Dobrze że jest półśrodek w postaci srebrzanki:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaras99 nie będzie przypadkiem zmieniał zderzaka na wersję z 1.8T na dwa proste wydechy?? Chętnie odkupił bym od Ciebie zderzak, który masz obecnie na aucie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lukasz_mk2 napisał:

@jaras99 nie będzie przypadkiem zmieniał zderzaka na wersję z 1.8T na dwa proste wydechy?? Chętnie odkupił bym od Ciebie zderzak, który masz obecnie na aucie. ;)

A to to to:lol:. No rozglądam się za takim. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygotowanie nowego seta:kox: 

BBS RS861. Plan taki:

Rotory do toczenia CNC. Całe lico do zebrania oraz w okolicach śrub skręcających żeby rant trochę zwiększyć. Narazie po obróbce rotoru plan taki aby nalozyć ceramike i tak zostawić. Zobaczę jak na żywca będzie to wyglądało. Ewentualnie malowanie systemowe w brąz/złoty

Ranty do toczenia i w poler 

Bębny w piano black proszek 

IMG20210401123738.jpg

 

Efekt do uzyskania taki 

Screenshot_2021-03-29-09-25-49-05.jpg

 

A tu Audi dla Audi? 

IMG20210401185107.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.11.2019 o 18:25, jaras99 napisał:

Niedawno wpadł kolor FIS. Fajnie ożywiło wnętrze

IMG20191101200911.jpg

Cześć 

Dużo zabawy było żeby wymienić na kolorowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Gustaw666 napisał:

Cześć 

Dużo zabawy było żeby wymienić na kolorowy?

Sama wymiana zegarów to 15 min roboty. Gorzej z przepisaniem immo. Co prawda miałem wszystko rozgryzione z użyciem vageppromera, powyciągane piny ze starego i nowego, ale nowy licznik za nic w świecie nie chciał przyjac Pinu. Pojechałem do gościa i mi to ogarnął 

Przejrzyj ten temat 

 

 

 

 

Edytowane przez jaras99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety EDC15 nie chce tego puścić, przy benzynie nie ma z tym problemu, ale w TDI tylko przepisanie licznika... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kamil-vag napisał:

Niestety EDC15 nie chce tego puścić, przy benzynie nie ma z tym problemu, ale w TDI tylko przepisanie licznika... 

No u mnie gość podszedł finalnie vag can dashem i poszło bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż Q ogłaszam oficjalnie zakończony. Właśnie zakończyłem spawać tłumik z Vki. Taki mały smaczek. Może zrobię większe fotostory

IMG20210501194749.jpg

IMG20210501194738.jpg

IMG20210501194754.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, pierwsze 100 km za mną. Pierwsze obserwacje/wnioski:

1. Problemów ze złym wskazywaniem paliwa nie napotkałem. Dawca był z 2003 roku Angol, mój z 2004 roku. Pociągnąłem sygnał z drugiej pompy do licznika, zrobiłem kodowanie zegarów i wszystko gra.

2. Przy ruszaniu na max skręconych kołach jest takie dziwne drżenie budy, jakby koła szurały. Dzieje się tylko tak przy ruszaniu. Nie wiem czy to normalne przy Q czy coś niedomaga? 

3. Przy energicznej zmianie z 1 na 2 i 3 na 4 występuje takie głuche stuknięcie. Wydaje mi się ze w okolicach lewarka. Takie coś jakby uderzenie pięścią w ścianę. Czy to poduszka skrzyni? Włożyłem swoją starą która co prawda nie była zerwana ale Ori po ponad 300kkm.

4. Skrzynia FZK ma bardzo krótka 1nke, ale za to 3 długie a 6 nie ma co wrzucać przy prędkości lekko ponad 100 bo zamuli furę. Ale za to lecisz 140km/h a obroty coś lekko ponad 2 tys. Fajne to. 

5. Czuć że auto ma więcej do ciągnięcia. Te seryjne 130ps to mało trochę do pełnej frajdy. Trzeba będzie pomyśleć o stopniowym podnoszeniu mocy.

6. Geometria totalnie się rozjechała ale to zroumiale. Auto prowadzi się źle, wręcz tragicznie ale na dniach lecę na regulację.

7. Wydaje mi się głosniej w aucie ale to może z powodu braku geometrii. 

8. Ogólnie roboty od groma ale satysfakcja niedopisania. Do swapa przygotowywałem się od października. Zbierałem skrupulatnie wszystkie graty, całkowita regeneracja tylnych sanek, wymiana oleju i uszczelniaczy w dyfrze i skrzyni, wymiana smaru we wszystkich przegubach tylnych, przednich, wymiana zestawu regeneracyjnego cięgien wybieraka, wywalenie tłumika środkowego, spawanie i malowanie.

9. Wpadły również nowe hamulce 288 na tył. Zaciski wypiaskowanie, malowanie proszkowe, wymiana wszystkich uszczelnień, do tego klocki ferrodo premier.

Całość ogarnialem sam. Do pomocy wolałem kumpla do podmiany skrzyni i kolejnego do spawania tłumika. Małe foto story

 

IMG20210429135650.jpg

IMG20210429135720.jpg

IMG20210429144922.jpg

IMG20210429144947.jpg

IMG20210429160020.jpg

IMG20210429160027.jpg

IMG20210430101500.jpg

IMG20210430142624.jpg

IMG20210430142758.jpg

IMG20210501100651.jpg

IMG20210501100658.jpg

IMG20210501181935.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, jaras99 napisał:

2. Przy ruszaniu na max skręconych kołach jest takie dziwne drżenie budy, jakby koła szurały. Dzieje się tylko tak przy ruszaniu. Nie wiem czy to normalne przy Q czy coś niedomaga? 

No właśnie u mnie w quattro to samo i nie wiem czy to normalne :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2021 o 14:22, Sabereqq napisał:

No właśnie u mnie w quattro to samo i nie wiem czy to normalne :eusathink:

Również tak mam w Quattro i to normalne :P 

BTW fajny kolorek zacisków - > czyżby K2 niebieski spray?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ivanek napisał:

Również tak mam w Quattro i to normalne :P 

BTW fajny kolorek zacisków - > czyżby K2 niebieski spray?

Nie nie:kox: To malowanie proszkowe RAL 5005. Przód tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...