Piotrek98igo Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 nie odczuwasz roznicy miedzy awx?
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ale czujnik temp chyba nie jest w misce .... jak chcesz mieć FIS w pełni sprawny musisz wymienic miske olejową pod taka z czujnikiem
Armi Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ale czujnik temp chyba nie jest w misce .... Musi być miska z miejsce na czujnik, moja takiego miejsca nie ma. Trzeba by rezać, sprawać etc. Nie chce mi się, wolę kupić nie odczuwasz roznicy miedzy awx? Minimalny lag na minimalnych dawkach. Ale jak już się wkręci, czuć "jebnięcie" Po podlaniu paliwem żadnego laga nie czuć. Ale to moje subiektywne opinie
vauxhall95 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 nie trzeba miski zmieniac,sprawdzone i potwierdzone.Wystarczy przelozyc silniczek od wskaznika temp oleju z wersji takiej(97-99) i czujnik w podstawe i temp gra. Co do temp oleju to kowi faktycznie masz duza,u mnie to widzialem 105 ale to jak jechalem szybciej 160-170 A 120 to widzialem w a6 jak jechalem z kolega afn po chipie.Tyle ze on go testowal ile idzie na max i obroty byly rzedu 4600.Tez obudowany z gory i dolu
A-rek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 nie widziałem jeszcze dystansów 10mm do b5 ja cały sezon 2011 przejeździłem na dystansach 10 mm i się nie chwaliłeś? z centrowaniem? bez, a felga i tak jeszcze opierała się na piaście :> Ja kupiłem FK do audi 10mm z centrowaniem ciekawe czy będą pasować. ale napewno nie z piastą zewnętrzną na 57,1 bo to niemożliwe
krzysiek23 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 miska od AJM-a pasuje do AFN-a ???? chyba inna,ale wolal bym zostac przy ori AFN bo metalowa,te nowsze chyba juz sa z alu i przy wiekszej glebie latwiej je uszkodzic
Armi Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Na strojenie trzeba się wybrać na świeżym rozrządzie. Wymieniałem tydzień temu przy - 20 W tę sobotę miałem robić dolot i przelot, niestety dostawa polerowanych rur się opóźnia - to mnie wstrzymuje. A później już tylko strojenie.
Armi Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Adam, a skąd te rureczki bierzesz? Z tego samego źródła co rury do fmic-a http://panoramafirm.pl/lublin/firma_handlowo_uslugowa_a2_piotr_zegar-oxyzhg_tml.html
MASATO Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 11 tka widzę przerabiana z 10 tki ? czekam na wykresik po strojeniu, 200 powinno pęknąć
Armi Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 11 tka widzę przerabiana z 10 tki ? czekam na wykresik po strojeniu, 200 powinno pęknąć Nie pęknie
Kowi87 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 z polerką na silniku bedzie koxik, jeszcze dorwij plastiki na silnik od VRa i temat pod machą zakończony [br]Dopisany: 19 Luty 2012, 13:42_________________________________________________ 11 tka widzę przerabiana z 10 tki ? czekam na wykresik po strojeniu, 200 powinno pęknąć na 200km to trza 260ki race wsadzić
Armi Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Pod maską być może zagości jeszcze stickerbomb. Groszowe sprawy, jak się nie spodoba to się zerwie
Nelson Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 z polerką na silniku bedzie koxik, jeszcze dorwij plastiki na silnik od VRa i temat pod machą zakończony [br]Dopisany: 19 Luty 2012, 13:42_________________________________________________ 11 tka widzę przerabiana z 10 tki ? czekam na wykresik po strojeniu, 200 powinno pęknąć na 200km to trza 260ki race wsadzić 200 spokojnie pęka na 230, u mnie pękło
Armi Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Samochód ma jeździć bezawaryjnie, tak jak do tej pory :gwizdanie: Żadne bicie rekordów i żyłowania mnie nie interesują, a przynajmniej nie w tym aucie
Kowi87 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Pod maską być może zagości jeszcze stickerbomb. Groszowe sprawy, jak się nie spodoba to się zerwie ja sie zastanwiam własnie czy tam temperatura nie zrobi problemu z okleiną, armi nie masz tam jakis skrawków tej folii to by sie testa zrobiło, bo ja miałem u siebie malowac, ale jak by folia dała rade to czarny połysk bym zrobił z polerką na silniku bedzie koxik, jeszcze dorwij plastiki na silnik od VRa i temat pod machą zakończony [br]Dopisany: 19 Luty 2012, 13:42_________________________________________________ 11 tka widzę przerabiana z 10 tki ? czekam na wykresik po strojeniu, 200 powinno pęknąć na 200km to trza 260ki race wsadzić 200 spokojnie pęka na 230, u mnie pękło ja tam nie spotkałem takiego wyniku, jest passat na forum który ma 200km i ma nieco wiecej niz 230 wtryski z tego co pamietam to twoja furka miał wyniki 19X za czasów poprzedniego własciciela
Armi Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Jakieś skrawki mi zostały, obkleję i sprawdzę
MASATO Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 po strojeniu to chyba oponki długo nie pożyją
Rekomendowane odpowiedzi