Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

juz nie chodzi o wstawanie,bo nacisniesz gaz od 1200 i dotleni sie ,ale chodzi o reakcje na gaz opozniona zdeka jest

nie przesadzajmy. Takie różnice maja znaczenie jak upalasz na torze i liczy sie kazda setna sekundy. Do cywilnej jazdy to juz tylko wydumane ale :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

juz nie chodzi o wstawanie,bo nacisniesz gaz od 1200 i dotleni sie ,ale chodzi o reakcje na gaz opozniona zdeka jest

nie przesadzajmy. Takie różnice maja znaczenie jak upalasz na torze i liczy sie kazda setna sekundy. Do cywilnej jazdy to juz tylko wydumane ale :disgust:

Pastaldo mylisz sie bo mnie osobiscie irytowało by wstawanie turbo przy 2,2-2,3tys obrotów :gwizdanie: a tak sie też zdarzało z BRD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz nie chodzi o wstawanie,bo nacisniesz gaz od 1200 i dotleni sie ,ale chodzi o reakcje na gaz opozniona zdeka jest

nie przesadzajmy. Takie różnice maja znaczenie jak upalasz na torze i liczy sie kazda setna sekundy. Do cywilnej jazdy to juz tylko wydumane ale :disgust:

Pastaldo mylisz sie bo mnie osobiscie irytowało by wstawanie turbo przy 2,2-2,3tys obrotów :gwizdanie: a tak sie też zdarzało z BRD

przeciez jak nie bedziecie wciskac mocno gazu to doladowania nie ma praktycznie. dla wprawionego, mozna jezdzic tak,ze nic nie dmucha.

mowie tu o zmianie map sensora. bedzie walil wiecej o jakies 0,3bara.

co do wstawania brd. tak mi wstaje. wciskam tutaj od 1700 obrotow na 3 biegu. momentalnie wstaje. wiec jakiejs mega dziury nie ma, a nwet jak troche pozniej wstaje to i lepiej dla sprzegla, i korbów.

Wiec jakie 2300? Jakby miało wstawać przy 1300 tez by mnie irytowało ale widze jedni pisza tak a inni inaczej :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem 4autami z brd i w kazdym reakcja na gaz jest opozniona,nikt mi nie powie,ze nie ma roznicy w stosunku do awx...kiedys jak magik nie mial wystrojonego brd liczylismy ile sekund trwalo,az zacznie cos jechac na 4biegu od 60km/h wyszlo okolo 8s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz nie chodzi o wstawanie,bo nacisniesz gaz od 1200 i dotleni sie ,ale chodzi o reakcje na gaz opozniona zdeka jest

nie przesadzajmy. Takie różnice maja znaczenie jak upalasz na torze i liczy sie kazda setna sekundy. Do cywilnej jazdy to juz tylko wydumane ale :disgust:

Pastaldo mylisz sie bo mnie osobiscie irytowało by wstawanie turbo przy 2,2-2,3tys obrotów :gwizdanie: a tak sie też zdarzało z BRD

przeciez jak nie bedziecie wciskac mocno gazu to doladowania nie ma praktycznie. dla wprawionego, mozna jezdzic tak,ze nic nie dmucha.

mowie tu o zmianie map sensora. bedzie walil wiecej o jakies 0,3bara.

co do wstawania brd. tak mi wstaje. wciskam tutaj od 1700 obrotow na 3 biegu. momentalnie wstaje. wiec jakiejs mega dziury nie ma, a nwet jak troche pozniej wstaje to i lepiej dla sprzegla, i korbów.

Wiec jakie 2300? Jakby miało wstawać przy 1300 tez by mnie irytowało ale widze jedni pisza tak a inni inaczej :embarrassed:

Pastaldo wróc do tematu o ledach :facepalm:

Jak wcisniesz pedał w podłoge jak byś robił logi na 3 biegu to przy ilu obrotach czujesz wyraźne ozywienie auta :chytry: to jest to własnie wstawanie turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy gdzies 2100obr-2200obr mam juz doladowanie kolo 1,4 bara i to wystarczy, nie ma jakiegos mega laga. inna sprawa po co wam to szybkie wstawanie? w trasie wbijasz 4 bieg, masz obroty 2-2,5k i masz ogien momentalnie, wiec ja nie rozumiem czegos? wciskacie na miescie 3bieg do oporu i czekacie co sie dzieje?

jeszcze pytanie, co to znaczy wstaje? ma juz doladowanie pelne czy zaczyna rosnąć, bo nie rozumiemy sie chyba.

Swoja droga, tak dmuchajcie sobie w stare kible typu afn,ahu,1z itd. po 1,6-7bara przy waszych 1800,a nawet 2200obrotach. napewno dlugo posłużą. sprzęglo szczególnie.

co do wypowiedzi Piotrka Igo, wiadomo,ze pozniej wstaje i nie ma co do tego zadnych wątpliwosci .tylko kto mądry wciska od 60km na 4 biegu do oporu? przeciez na trzecim biegu mozna do 110 rozpedzic auto.a wstalo byl tyrbo w sekunde, takze nie kumam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz nie chodzi o wstawanie,bo nacisniesz gaz od 1200 i dotleni sie ,ale chodzi o reakcje na gaz opozniona zdeka jest

nie przesadzajmy. Takie różnice maja znaczenie jak upalasz na torze i liczy sie kazda setna sekundy. Do cywilnej jazdy to juz tylko wydumane ale :disgust:

Pastaldo mylisz sie bo mnie osobiscie irytowało by wstawanie turbo przy 2,2-2,3tys obrotów :gwizdanie: a tak sie też zdarzało z BRD

przeciez jak nie bedziecie wciskac mocno gazu to doladowania nie ma praktycznie. dla wprawionego, mozna jezdzic tak,ze nic nie dmucha.

mowie tu o zmianie map sensora. bedzie walil wiecej o jakies 0,3bara.

co do wstawania brd. tak mi wstaje. wciskam tutaj od 1700 obrotow na 3 biegu. momentalnie wstaje. wiec jakiejs mega dziury nie ma, a nwet jak troche pozniej wstaje to i lepiej dla sprzegla, i korbów.

Wiec jakie 2300? Jakby miało wstawać przy 1300 tez by mnie irytowało ale widze jedni pisza tak a inni inaczej :embarrassed:

Pastaldo wróc do tematu o ledach :facepalm:

Jak wcisniesz pedał w podłoge jak byś robił logi na 3 biegu to przy ilu obrotach czujesz wyraźne ozywienie auta :chytry: to jest to własnie wstawanie turbo

nie ucz ojca dzieci robić. :decayed:

wiem co to wstawanie. Ale zauaz że to nie jest tak że do 2300 nic a później nagle burza. Przynajmniej w żadnym samochodzie tego nie zauważyłem ani na wykresach niema czegoś takiego. Wciskasz pedał w podłoge a moc i moment rośnie stopniowo do momentu kiedy osiąga wartość max.

A ode mnie i ledów się odpie... bo widze masz sie za eksperta we wszystkim a nie koniecznie Ci zawsze wychodzi :doh1:

przy gdzies 2100obr-2200obr mam juz doladowanie kolo 1,4 bara i to wystarczy, nie ma jakiegos mega laga. inna sprawa po co wam to szybkie wstawanie? w trasie wbijasz 4 bieg, masz obroty 2-2,5k i masz ogien momentalnie, wiec ja nie rozumiem czegos? wciskacie na miescie 3bieg do oporu i czekacie co sie dzieje?

jeszcze pytanie, co to znaczy wstaje? ma juz doladowanie pelne czy zaczyna rosnąć, bo nie rozumiemy sie chyba.

Swoja droga, tak dmuchajcie sobie w stare kible typu afn,ahu,1z itd. po 1,6-7bara przy waszych 1800,a nawet 2200obrotach. napewno dlugo posłużą. sprzęglo szczególnie.

co do wypowiedzi Piotrka Igo, wiadomo,ze pozniej wstaje i nie ma co do tego zadnych wątpliwosci .tylko kto mądry wciska od 60km na 4 biegu do oporu? przeciez na trzecim biegu mozna do 110 rozpedzic auto.a wstalo byl tyrbo w sekunde, takze nie kumam ?

jestem tego samego zdania :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o odczucie bo pastaldo nie rozumiałtego wstawania turbo, a najlepiej zrozumieć to pojęcie robiac logi :wink4: wiadomo ze tak sie nie jeżdzi

zacznijmy od tego

turbo ładuje ciagle, ale pełną moc pod obciażeniem dostaje przy pewnym zakresie obrotów dopiero co widac na tych logach, akurat pojecie tunnigu vp znam doskonale, przeszedłem wszelkie mozłiwe awarie chyba juz z tym zwiazane :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to byl tylko taki test z nudow.mozecie tez zauwazyc lag przy wyzszych obrotach np redukujecie z 5 na 4 i gaz,czuc wtedy,ze potrzebuje z ~1s na ruszenie taka chwila zawachania,az zacznie ciagnac,ale po prostu trzeba sie nauczyc z tym zyc i jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o odczucie bo pastaldo nie rozumiałtego wstawania turbo, a najlepiej zrozumieć to pojęcie robiac logi :wink4: wiadomo ze tak sie nie jeżdzi

zacznijmy od tego

turbo ładuje ciagle, ale pełną moc pod obciażeniem dostaje przy pewnym zakresie obrotów dopiero co widac na tych logach, akurat pojecie tunnigu vp znam doskonale, przeszedłem wszelkie mozłiwe awarie chyba juz z tym zwiazane :wink4:

co do pastaldo to już Ci wyżej napisałem co myslę o Twoim wstawaniu turbo :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o odczucie bo pastaldo nie rozumiałtego wstawania turbo, a najlepiej zrozumieć to pojęcie robiac logi :wink4: wiadomo ze tak sie nie jeżdzi

zacznijmy od tego

turbo ładuje ciagle, ale pełną moc pod obciażeniem dostaje przy pewnym zakresie obrotów dopiero co widac na tych logach, akurat pojecie tunnigu vp znam doskonale, przeszedłem wszelkie mozłiwe awarie chyba juz z tym zwiazane :wink4:

co do pastaldo to już Ci wyżej napisałem co myslę o Twoim wstawaniu turbo :disgust:

to dobrze że zrozumiałes :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o odczucie bo pastaldo nie rozumiałtego wstawania turbo, a najlepiej zrozumieć to pojęcie robiac logi :wink4: wiadomo ze tak sie nie jeżdzi

zacznijmy od tego

turbo ładuje ciagle, ale pełną moc pod obciażeniem dostaje przy pewnym zakresie obrotów dopiero co widac na tych logach, akurat pojecie tunnigu vp znam doskonale, przeszedłem wszelkie mozłiwe awarie chyba juz z tym zwiazane :wink4:

co do pastaldo to już Ci wyżej napisałem co myslę o Twoim wstawaniu turbo :disgust:

to dobrze że zrozumiałes :decayed:

rozumiałem dobrze zanim mi ten wywód walnąłes. z mojej strony EOT :offtopic:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie fizyki nie oszukacie, zawsze będzie opóźnienie. Ja nie narzekam na moje BRD, robi straszliwy przeciąg. Jak na starego rumpla z takim małym silnikiem odpycha się całkiem ładnie. Jak przestanie padać, może zrobię filmik jak to wstaje u mnie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys jak magik nie mial wystrojonego brd liczylismy ile sekund trwalo,az zacznie cos jechac na 4biegu od 60km/h wyszlo okolo 8s

daj spokoj to była tragedia. myslałem ze kupiłem najwiekszy badziew(BRD), ale jak sie pozniej okazało wstaje nie duzo gorzej niz AWX :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na autach z pompowtryskami ale rozumiem, że bez korekty nie ma sposobu żeby podlać paliwem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, jak będzie BRD wstawać po podlaniu paliwem :mysli:

Tak w ogóle to się tym nie martwię, moją zmorą jest FIS.

NIE MA NA FORUM DOKŁADNEJ ROZPISKI DO ZROBIENIA PRZEJŚCIÓWKI Z 1995/6 NA 2000 :wallbash:

od tygodnia siedzę w tym bagnie a końca nie widać :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, jak będzie BRD wstawać po podlaniu paliwem :mysli:

Tak w ogóle to się tym nie martwię, moją zmorą jest FIS.

NIE MA NA FORUM DOKŁADNEJ ROZPISKI DO ZROBIENIA PRZEJŚCIÓWKI Z 1995/6 NA 2000 :wallbash:

od tygodnia siedzę w tym bagnie a końca nie widać :sick3:

Armi mam propozycję, sprzedam Ci fisa za 20.500 całe auto dorzucam gratis. Nie będziesz już musiał wrzucać BRD, ani robić korekt :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, pamietasz moze jakie ET mialy te felgi piecioramienne? te co miales na początku? na nie wchodzilo chyba kolo 225/45/17. bo mam wlasnie taki balon na takiej feldze i jak kupie gwint to mysle,czy nie bedzie mi kolo obcierać.

zrobilbym sobie odrazu jakies dystanse,zeby auto lepiej wygladalo. jakie w takim wypadku zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...