Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przyzwoicie:wink:

Wiadomo, zawsze będzie szybsze auto ale i tak niejeden się ździwi.

Ostatnia korekta i temat mocy w tym aucie zakończony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie tam z Moto East Event:whistling:

P1030856.jpgP1030859.jpgP1030862.jpgP1030902.jpgP1030911.jpg

P1030909.jpgP1030912.jpgP1030913.jpgP1040019.jpgP1030916.jpgP1030997.jpg

Najbliższe modyfikacje to

- nowa opona:decayed:

- przyciemnienie szyb

- lampy usa przód

- spojler w stylu m3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co na to słupek:whistling: przy ciąglym butowaniu

Nie ma butowania, mamy drugie auto:wink:

Słupek był wymieniony przed strojeniem, min. dlatego tak długo się zeszło:wink:

Ten po przebiegu 350k km, długo by nie pociągnął. Chociaz 50k km na 170/355 zrobil.

---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ----------

Kolego jakie tam masz ET w tym czarnym alusie :decayed::wink:

17 calowa dojazdówka:gicior:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego względu, że miał juz 350k km wiec dlugo by nie pociągnął. Zresztą czuć było, że wkrótce wymagałby remontu tzn na setupie 170KM jeszcze by pojezdzil ale mod by go szybciutko wykonczyl. W sumie to nawet myslalem o remoncie ale, ze trafil sie anglik z symbolicznym przebiegiem to kupiłem, nie pamietam juz dokladnie przebiegu ale jedynka z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie butowanie:facepalm:

Nie wiem dlaczego ale wiekszosc osob nie wierzy, ze mozna "mocnym" autem jezdzic spokojnie.

Moc mi sie przydaje przy wprzedzaniu, zreszta nawet nie mam gdzie szybko pojezdzic na takiej glebie:whistling:

Malo kto decyduje sie robic powazne modyfikacje - bedace praktycznie maksimum dla tego silnika. Ale jesli ktos juz sie decyduje to wypadaloby to robic na tip top.

Nie pojechalbym z silnikiem, ktory nie jest w bardzo dobrym stanie na strojenie, nawet nie ze z powodu slabego przyrostu mocy ale ze wzgledu na pewnosc, ze predzej czy pozniej silnik kleknie. Strach gdziekolwiek pojechac. Nie jestem chlopaczkiem, ktory sie napala na moc nie myslac o tym co bedzie za chwile:wink:

Sporo juz bylo takich przypadkow, ze przyjechal klient niesprawnym autem i upieral się na program a pozniej placz na forach, ze cos sie wysrało i jeszcze pretensje do tunera... Albo szybki powrot do serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie butowanie:facepalm:

Nie wiem dlaczego ale wiekszosc osob nie wierzy, ze mozna "mocnym" autem jezdzic spokojnie.

Moc mi sie przydaje przy wprzedzaniu, zreszta nawet nie mam gdzie szybko pojezdzic na takiej glebie:whistling:

Malo kto decyduje sie robic powazne modyfikacje - bedace praktycznie maksimum dla tego silnika. Ale jesli ktos juz sie decyduje to wypadaloby to robic na tip top.

Nie pojechalbym z silnikiem, ktory nie jest w bardzo dobrym stanie na strojenie, nawet nie ze z powodu slabego przyrostu mocy ale ze wzgledu na pewnosc, ze predzej czy pozniej silnik kleknie. Strach gdziekolwiek pojechac. Nie jestem chlopaczkiem, ktory sie napala na moc nie myslac o tym co bedzie za chwile:wink:

Sporo juz bylo takich przypadkow, ze przyjechal klient niesprawnym autem i upieral się na program a pozniej placz na forach, ze cos sie wysrało i jeszcze pretensje do tunera... Albo szybki powrot do serii.

Popieram w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie butowanie:facepalm:

Nie wiem dlaczego ale wiekszosc osob nie wierzy, ze mozna "mocnym" autem jezdzic spokojnie.

Moc mi sie przydaje przy wprzedzaniu, zreszta nawet nie mam gdzie szybko pojezdzic na takiej glebie:whistling:

Malo kto decyduje sie robic powazne modyfikacje - bedace praktycznie maksimum dla tego silnika. Ale jesli ktos juz sie decyduje to wypadaloby to robic na tip top.

Nie pojechalbym z silnikiem, ktory nie jest w bardzo dobrym stanie na strojenie, nawet nie ze z powodu slabego przyrostu mocy ale ze wzgledu na pewnosc, ze predzej czy pozniej silnik kleknie. Strach gdziekolwiek pojechac. Nie jestem chlopaczkiem, ktory sie napala na moc nie myslac o tym co bedzie za chwile:wink:

Sporo juz bylo takich przypadkow, ze przyjechal klient niesprawnym autem i upieral się na program a pozniej placz na forach, ze cos sie wysrało i jeszcze pretensje do tunera... Albo szybki powrot do serii.

racja z tego wzgledu swoj wymienialem przelot 345 000 plus grzebana glowica i uszczelka wymieniana pod nia , dlugo by nie pociagnely,a i tak przed wizyta w TUNE UP uszczelka sie wysrala po raz 2...teraz mam swiezynke po 150kk tez z angola i zero wyciekow itd....smiga az milo......i czekam na finalne strojenie mam nadzieje ze osiagne podobny wynik co u ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie butowanie:facepalm:

Nie wiem dlaczego ale wiekszosc osob nie wierzy, ze mozna "mocnym" autem jezdzic spokojnie.

Moc mi sie przydaje przy wprzedzaniu, zreszta nawet nie mam gdzie szybko pojezdzic na takiej glebie:whistling:

Malo kto decyduje sie robic powazne modyfikacje - bedace praktycznie maksimum dla tego silnika. Ale jesli ktos juz sie decyduje to wypadaloby to robic na tip top.

Nie pojechalbym z silnikiem, ktory nie jest w bardzo dobrym stanie na strojenie, nawet nie ze z powodu slabego przyrostu mocy ale ze wzgledu na pewnosc, ze predzej czy pozniej silnik kleknie. Strach gdziekolwiek pojechac. Nie jestem chlopaczkiem, ktory sie napala na moc nie myslac o tym co bedzie za chwile:wink:

Sporo juz bylo takich przypadkow, ze przyjechal klient niesprawnym autem i upieral się na program a pozniej placz na forach, ze cos sie wysrało i jeszcze pretensje do tunera... Albo szybki powrot do serii.

Dokładnie :thumbup1: każdy myśli że jak się robi moc w aucie to tylko po to żeby non stop zapierd@lać... :whistling: he... a dla mnie autko po modach jest zwyczajnie przyjemniejsze w prowadzeniu - elastyczniejsze bez kręcenia do oporu... Tak jak Adam mówi o wyprzedzaniu, zamiast skakać po jednym aucie na trasie, wyprzedzasz kolumnę aut i po temacie, a to też ekonomia :wink:

A pobawić się też czasami można :wink: ale nie non stop :facepalm: jakbym chciał się tylko bawić autem to bym sobie kupił coś do upalania (2,7 BiT) a nie diesla... :facepalm:

Co do strojenia aut bez przygotowania... potem słychać opinie - "Panie ja tego nie chcę jak to po programie - to się będzie psuło, to zajechane..." :decayed:

Albo: "Mam auto po programie, zapierd@la jak głupie, ale non stop się coś psuje..." A ile ma mocy, momentu, pokaż wykres... "Nie mam... miało mieć 150 KM, a momentu nie wiem, bo Heniu robił..." :facepalm: A Heniu zrobił CTRL+C -> CTRL+V i jazda :grin: A potem płacz...

Adam kiedy robimy kreskie? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnim zdaniem wszystko popsułeś:wink:

Stado prosiąt już w komplecie:naughty: tzn wymieniłem opone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, nie ma sensu zapieprzać jak jakieś małolaty.....:facepalm:

to kiedy i gdzie ta kreska ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musze kupic spoiler:decayed:

a nawet dwa.

Zastanawiam sie, czy jest sens troche przeplacac u mapeta czy tez kupowac z abs-u ale na allegro:eusathink:

Audi A4 B5 - LIP Spoiler klapy bagażnika - z ABS SKLEP TUNING : najlepszy sklep z częściami do tuningu, filtry, halogeny, kierunkowskazy, lampy, rozpórki, produkty najwyższej jakości!

Nie wyglada zle

223562_x800.jpg

DSCN0405s.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...