Armi Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 Dopóki nie odkryłem, że te fotele mają poduszki to chciałem je wymienić. Teraz też chcę ale musiałbym wyrwać w dobrych pieniądzach i oczywiście z poduszkami. Wszystko w swoim czasie, na razie mam pompę wtryskową na głowie i spryski.[br]Dopisany: 09 Maj 2010, 16:42_________________________________________________Audik wrócił do domu :cwaniak1: Zmiany: #pompa 11 #wtryski 0.216 Fratelli Bosio #nowy nastawnik, sprężynki - generalnie pół pompy bo ze starej został właściwie tylko korpus :gwizdanie: I tutaj muszę podkreślić, że Pan Podkowiński z Nadarzyna jest super fachowcem i co najważniejsze uczciwym człowiekiem! Z nowości to jeszcze: #nowe radyjko pioneer 4000deh (plus ramka i adapter) #spryski, które muszę jeszcze zamontować. Foto:
Armi Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Tylko teraz jak samochód ma moc, poczułem że hamulce są za słabe. Trzeba je wymienić :gwizdanie:
rafalekx Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Tylko teraz jak samochód ma moc, poczułem że hamulce są za słabe. Trzeba je wymienić :gwizdanie: Ma moc? A jak zrobisz chipsa to co będzie Nie można mieć zbyt słabych hamulców... trzeba umieć hamować
paput Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 To tak szacujesz że ile kuniuff i momentooff ma teraz?
Armi Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Nie mam pojęcia ale zbiera się super :gwizdanie: Nowa pompa, nowe wtryski, nastawnik, na nowo ustawiony rozrząd, dawki paliwa itd itp. Szybko wchodzi na obroty i czuć moc w całym zakresie obrotów :gwizdanie: Ale hamulce są do wymiany, pojeździłem trochę agresywniej i powiem, że nie jest to fajne jak wciśnięcie hamulca prawie na max nie powoduje, że auto staje dęba. Hamulce to bezpieczeństwo, wole mieć lepsze chociaż wiem, że moje są dobre. Tak samo było z amortyzatorami.
Kowi87 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 No teraz juz jakos lata i prawie nie kopci
Armi Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Tak to mniej więcej w nocy wygląda: Chyba pasuje
rafalekx Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Tak to mniej więcej w nocy wygląda: Chyba pasuje Zegary z polifta z białym podświetleniem + FISem i będzie pasować
Armi Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Nowe graty: Jadę zmienić olej Według niektórych "mechaników" rozszczelni mi się silnik No cóż, zaryzykuję
Maniusiek28 Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Nowe graty: Jadę zmienić olej Według niektórych "mechaników" rozszczelni mi się silnik No cóż, zaryzykuję gówno się znają jeździłem na takim w AFN i było super.....teraz też mam taki.silniki turbo doładowane muszą mieć w miarę rzadki olej , ten syntetyk jest oki
soolek Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Sam olej w sobie jest OK - też na takim jeżdżę. Ale ... jeśli jeździł wcześnie na np. Castrolu, to teraz faktycznie może zacząć brać olej. Niektore firmy mają w olejach jakieś dodatki uszczelniające, które jakby uzależniają silnik od tego oleju. Po zmianie na rzadszy są one wypłukiwane i faktycznie może ubywać. Przetestowane na kolegi Pasku. Jeździł długo na Castrolu. Namówiłem go na Motula i niestety zaczął troszeczkę dolewać. Przy następnej zmianie wrócił do Castrola i brak dolewek. Ja u siebie pomiędzy wymianami dolewam niecałego literka, ale do tego poci mi się uszczelka pod michą, więc trudno powiedzieć, czy silnik biere olej czy nie. Zresztą: Turbo Pije. Turbo Żyje
Armi Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Na półsyntetyku i nie był to Castrol. Coś tam mechanik zalał a później tylko dolewałem tego samego. Już wiem, to był Mobil 1.
SoMeS Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 a mnie tylkio zastanawia jedno... jak już wsadziłeś pompkę 11mm to dlaczego ją tak bezlitośnie ograniczyłeś tymi wtryskami? przecież jak jest super za***ista pompka dziewica to można podejść pod górną granicę ich wydolności na seryjnej
Kowi87 Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 a mnie tylkio zastanawia jedno... jak już wsadziłeś pompkę 11mm to dlaczego ją tak bezlitośnie ograniczyłeś tymi wtryskami? przecież jak jest super za***ista pompka dziewica to można podejść pod górną granicę ich wydolności na seryjnej Somes to ma jeżdzić bezpiecznie nasadzisz koxu który pociagnie za sobą wydatki, a narazie Adama blokuje turbo, jak je zmieni ma pewne okolice 180koni, myśle ze wiecej nie trzeba
Armi Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Opublikowano 29 Maja 2010 0.230 leją jak z wiadra Chciałbym tylko wymienić turbo, kolektor, dać fmica i jechać na program. Na moc mam zamiar wydać 3k zł. Więcej mi nie trzeba bo zaraz trzeba wymieniać a to sprzęgło a to hamulce a to coś innego się posypie.
Kowi87 Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 0.230 leją jak z wiadra Chciałbym tylko wymienić turbo, kolektor, dać fmica i jechać na program. Na moc mam zamiar wydać 3k zł. Więcej mi nie trzeba bo zaraz trzeba wymieniać a to sprzęgło a to hamulce a to coś innego się posypie. Hehhe Adam ja Ci mówie że świadomie wydasz wiecej cena turbo to juz połowa tej sumy, FMIC też jest drogi obecnie ok tysiaka trzeba dać program od zera to z 1200 a w między czasie pierdoły, przepływki i inne badziewia Ale nie poddajesz sie rezać trzeba
Armi Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Opublikowano 29 Maja 2010 Liczę, że moją sprzedam tym bardziej że jest super stanie. Mam nadzieję, że ta od AWX też będzie tak pogwizdywać. Fmic spróbuje załatwić w sposób niskobudżetowy. A na program chcę się załapać ze zniżką (u Rogala), ewentualnie GoodHope bo tam kolejne korekty softu są za free ( o ile dobrze zrozumiałem). Ale teraz i tak najbardziej chce 18'
okidoki81 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 kolago widzialem ze chcesz zamienic felgi mam na zamianke 18 wzor rs w tym roku odmalowane opony po 6 mm
Rekomendowane odpowiedzi