Emejcz Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 (edytowane) 26 minut temu, przemek1207 napisał: Tak, mieszkam w Łodzi, ale gazownika mam z Opoczna, bo stamtąd pochodzę. Mechanik też z tamtych okolic ? On także twierdzi, że to auto nie może nie mieć serii, tylko ta hamownia jakoś dziwnie mierzy... Polecasz może kogoś właśnie z Łodzi, z dobrą hamownią i terminami jeszcze na ten rok? ? Nie wiem po co ci ta hamownia. Jak chcesz mniej więcej poznać moc i przy okazji ogarnąć sensownie program to polecam ci @Łukasz13 z okolic Radomska. Tylko jak ci zależy na dokładych wynikach to zważ auto najlepiej w dniu kiedy pojedziesz - waga z dowodu nierzadko różnic się o rzeczywistości. Edytowane 5 Września 2019 przez Emejcz 1
grubcio1980 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Przem8, ale kpower to tylko na serii pokaże przybliżoną moc no nie? Przy modach już nie jest wiarygodny?
Tomi 69 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Dokładnie,do Łukasz13 nie masz daleko z Łodzi.Ja również polecam.Ogarnie Ci temat.Godzina jazdy.
przem8 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 U mnie po programie różnica była 5 koni i około 10 niuta między kpower, a hamownią drogową. Serii nie mierzyłem. Wiadomo, że nie jest to profesjonalny pomiar ale jakiś pogląd daje.
grubcio1980 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 15 godzin temu, przem8 napisał: U mnie po programie różnica była 5 koni i około 10 niuta między kpower, a hamownią drogową. Serii nie mierzyłem. Wiadomo, że nie jest to profesjonalny pomiar ale jakiś pogląd daje. Wiem bo robiłem na stage 1. Czytałem, że przy zmienionych gratach już nie jest wiarygodny. Z ciekawości zrobię ?
przemek1207 Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 Już wstępnie rozmawiałem z @Łukasz13, zobaczymy czy faktycznie jest seria. Chociaż dalej sądzę, że coś go boli. Dzisiaj czuję, że znów brak powera, podepne kompa i sprawdzę błędy, bo najczęściej tak się działo przy tym nieszczęsnym 16804
przemek1207 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 A więc mały Update. Od dwóch dni czułem brak mocy, podpiąłem kompa, ale błędów brak... Jechałem z podpiętym kompem na kanale 115 i 118. Co zaobserwowałem na samym początku to brak doładowania, doslownie nic. Zrobiłem parę kilometrów poza miasto, pogonilem trochę chociaż czułem muła. Z czasem turbo zaczęło wstawać, pomopujac powoli coraz więcej, aż po około 30km ładowało około 0,5-0,6 bara. Ktoś ma jakiś pomysł?
przem8 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 5 minut temu, przemek1207 napisał: Ktoś ma jakiś pomysł? Sprawdziłeś cokolwiek czy tylko jeździsz z podpiętym kompem? Co z dv? Może się okazać, że turbo się kończy ale bez konkretnego sprawdzenia to można powróżyć..
przemek1207 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 20 minut temu, przem8 napisał: Sprawdziłeś cokolwiek czy tylko jeździsz z podpiętym kompem? Co z dv? Może się okazać, że turbo się kończy ale bez konkretnego sprawdzenia to można powróżyć.. Podpięcie kompa to jedyna rzecz na jaką miałem czas w ostatnim czasie niestety. Mieszkając w mieście, bez narzędzi, nawet nie bardzo miałem jak to sprawdzić. Turbo było regenerowane, sprawdzona też jego wydajność na maszynie, więc odpada. DV też kilka razy był sprawdzany i nawet nie przejawia żadnych objawów uszkodzenia. Ale sprawdzę go może jeszcze jutro. Myślałem, że takie objawy mogą się z czymś jeszcze skojarzyć, dlatego zapytałem
przem8 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 i zrób nowego loga 115+118 i 2+33 na pb i lpg po kasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma. Poza tym to, że było regenerowane turbo i inne pierdoły co to z nią nie robili w zakładzie nie oznacza, że jest to dobrze zrobione Edytowane 13 Września 2019 przez przem8
przemek1207 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 11 minut temu, przem8 napisał: Poza tym to, że było regenerowane turbo i inne pierdoły co to z nią nie robili w zakładzie nie oznacza, że jest to dobrze zrobione OK, logi jutro ogarnę. Kontynuuj myśl z tą turbiną. Co mogło puść nie tak w tak prostej turbinie bez geometrii?
przem8 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Bardzo często jest źle wyregulowana sztanga po regeneracji i turbo późno wstaje albo ma problem z osiągnięciem max doładowania. To taki typowy przykład.
przemek1207 Opublikowano 3 Października 2019 Autor Opublikowano 3 Października 2019 (edytowane) Odświeżę nieco temat, bo mnie nie było. Oddałem auto w ręce mechanika oraz osoby, która zajmuje się chipowaniem. Najpierw byłem u tunera celem usunięcia drugiej sondy, której błąd się ciągle pojawiał. Wywaliliśmy ją programowo, tuner obadał sprawę i stwierdził, że problem leży jedynie w tym, że cofa zapłon o jakieś 7 stopni. Przy okazji auto wpadło też na hamownie i wygenerowało 132KM i 213Nm. Moc ucinało na wysokich obrotach, wykres wyglądał ładnie do 4,5-5tys rpm. Więc postanowiłem wywalić wnętrze kata oraz sprawdzić pompę paliwa co zasugerował tuner. I tak, pompa daje odpowiednie ciśnienie bez żadnych problemów, a po wycięciu kata... No jest spora różnica Zlogowałem grupy 20, 115 i 118, dla porównania. Wydaje mi się, że wywalenie kata pomogło na to cofanie zapłonu. Trochę jeszcze to doładowanie jest "dzikie", ale jeszcze raz jadę sprawdzić dokładnie ten wydech, bo coś czuje, że niedokładnie pospawany, bo sam mechanik przyznał, że robione na szybko Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 3 Października 2019 przez przemek1207
przem8 Opublikowano 3 Października 2019 Opublikowano 3 Października 2019 Było zrobić nowy komplet logów parami. Daj wkońcu tego 118 z odpiętym n75.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się