Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy- dziwne logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, przemek1207 napisał:

Tak, mieszkam w Łodzi, ale gazownika mam z Opoczna, bo stamtąd pochodzę. Mechanik też z tamtych okolic ? On także twierdzi, że to auto nie może nie mieć serii, tylko ta hamownia jakoś dziwnie mierzy... Polecasz może kogoś właśnie z Łodzi, z dobrą hamownią i terminami jeszcze na ten rok? ?

Nie wiem po co ci ta hamownia.

Jak chcesz mniej więcej poznać moc i przy okazji ogarnąć sensownie program to polecam ci @Łukasz13 z okolic Radomska.
Tylko jak ci zależy na dokładych wynikach to zważ auto najlepiej w dniu kiedy pojedziesz - waga z dowodu nierzadko różnic się o rzeczywistości.

Edytowane przez Emejcz
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przem8, ale kpower to tylko na serii pokaże przybliżoną moc no nie? Przy modach już nie jest wiarygodny? 

Opublikowano

Dokładnie,do Łukasz13 nie masz daleko z Łodzi.Ja również polecam.Ogarnie Ci temat.Godzina jazdy.

Opublikowano

U mnie po programie różnica była 5 koni i około 10 niuta między kpower, a hamownią drogową. Serii nie mierzyłem. 

Wiadomo, że nie jest to profesjonalny pomiar ale jakiś pogląd daje.

Opublikowano
15 godzin temu, przem8 napisał:

U mnie po programie różnica była 5 koni i około 10 niuta między kpower, a hamownią drogową. Serii nie mierzyłem. 

Wiadomo, że nie jest to profesjonalny pomiar ale jakiś pogląd daje.

Wiem bo robiłem na stage 1. Czytałem, że przy zmienionych gratach już nie jest wiarygodny. Z ciekawości zrobię ?

Opublikowano

Już wstępnie rozmawiałem z @Łukasz13, zobaczymy czy faktycznie jest seria. Chociaż dalej sądzę, że coś go boli. Dzisiaj czuję, że znów brak powera, podepne kompa i sprawdzę błędy, bo najczęściej tak się działo przy tym nieszczęsnym 16804 

Opublikowano

A więc mały Update. Od dwóch dni czułem brak mocy, podpiąłem kompa, ale błędów brak... Jechałem z podpiętym kompem na kanale 115 i 118. Co zaobserwowałem na samym początku to brak doładowania, doslownie nic. Zrobiłem parę kilometrów poza miasto, pogonilem trochę chociaż czułem muła. Z czasem turbo zaczęło wstawać, pomopujac powoli coraz więcej, aż po około 30km ładowało około 0,5-0,6 bara. 

Ktoś ma jakiś pomysł? 

Opublikowano
5 minut temu, przemek1207 napisał:

Ktoś ma jakiś pomysł?  

Sprawdziłeś cokolwiek czy tylko jeździsz z podpiętym kompem? Co z dv? Może się okazać, że turbo się kończy ale bez konkretnego sprawdzenia to można powróżyć..

 

Opublikowano
20 minut temu, przem8 napisał:

Sprawdziłeś cokolwiek czy tylko jeździsz z podpiętym kompem? Co z dv? Może się okazać, że turbo się kończy ale bez konkretnego sprawdzenia to można powróżyć..

Podpięcie kompa to jedyna rzecz na jaką miałem czas w ostatnim czasie niestety. Mieszkając w mieście, bez narzędzi, nawet nie bardzo miałem jak to sprawdzić. 

Turbo było regenerowane, sprawdzona też jego wydajność na maszynie, więc odpada. 

DV też kilka razy był sprawdzany i nawet nie przejawia żadnych objawów uszkodzenia. Ale sprawdzę go może jeszcze jutro. 

Myślałem, że takie objawy mogą się z czymś jeszcze skojarzyć, dlatego zapytałem 

Opublikowano (edytowane)

Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 i zrób nowego loga 115+118 i 2+33 na pb i lpg po kasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma.

Poza tym to, że było regenerowane turbo i inne pierdoły co to z nią nie robili w zakładzie nie oznacza, że jest to dobrze zrobione :P

Edytowane przez przem8
Opublikowano
11 minut temu, przem8 napisał:

Poza tym to, że było regenerowane turbo i inne pierdoły co to z nią nie robili w zakładzie nie oznacza, że jest to dobrze zrobione :P

OK, logi jutro ogarnę. 

Kontynuuj myśl z tą turbiną. Co mogło puść nie tak w tak prostej turbinie bez geometrii? 

Opublikowano

Bardzo często jest źle wyregulowana sztanga po regeneracji i turbo późno wstaje albo ma problem z osiągnięciem max doładowania. To taki typowy przykład.

 

Opublikowano (edytowane)

Odświeżę nieco temat, bo mnie nie było. Oddałem auto w ręce mechanika oraz osoby, która zajmuje się chipowaniem. Najpierw byłem u tunera celem usunięcia drugiej sondy, której błąd się ciągle pojawiał. Wywaliliśmy ją programowo, tuner obadał sprawę i stwierdził, że problem leży jedynie w tym, że cofa zapłon o jakieś 7 stopni. Przy okazji auto wpadło też na hamownie i wygenerowało 132KM i 213Nm. Moc ucinało na wysokich obrotach, wykres wyglądał ładnie do 4,5-5tys rpm. Więc postanowiłem wywalić wnętrze kata oraz sprawdzić pompę paliwa co zasugerował tuner. 

I tak, pompa daje odpowiednie ciśnienie bez żadnych problemów, a po wycięciu kata... No jest spora różnica

Zlogowałem grupy 20, 115 i 118, dla porównania. Wydaje mi się, że wywalenie kata pomogło na to cofanie zapłonu. Trochę jeszcze to doładowanie jest "dzikie", ale jeszcze raz jadę sprawdzić dokładnie ten wydech, bo coś czuje, że niedokładnie pospawany, bo sam mechanik przyznał, że robione na szybko

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez przemek1207
Opublikowano

Było zrobić nowy komplet logów parami. Daj wkońcu tego 118 z odpiętym n75.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...