FiFfson Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Witam Panowie, Chciałbym się dowiedzieć czy przy okazji otwierania silnika 1.8t BFB warto wrzucić do niego kute korby. Po remoncie planuje moc 250-270 km, wyczytałem z wielu tematów, że na hybrydzie i mocy w tych okolicach dół jest kastrowany ze względu na korby właśnie, chciałbym się dowiedzieć jak wielka jest ta kastracja dołu, czy wrzucenie tych korb da mi znaczną poprawę dołu czy jest to gra nie warta świeczki jeżeli nie planuje iść powyżej 300 km. Z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi i przepraszam jeżeli powtarzam temat ale nie byłem wstanie znaleźć konkretnej odpowiedzi wyszukiwarką forumową.
DivaynEays Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 Moim zdaniem bez sensu pchanie się w to pod takie moce.
Kejsi Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Jak masz zbędna kasę to oczywiście że tak, będzie na przyszłość ?
Adamek4119 Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Jak na 270km bez sensu chyba że masz za dużo zielonych:)
Langista Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Nie ma sensu. Z tego co wiem, abc podnoszenia mocy w 1.8 nie przewiduje zakucia czegokolwiek do 300km.
FiFfson Opublikowano 21 Września 2019 Autor Opublikowano 21 Września 2019 Dzięki Panowie za odpowiedź, kasa jest ale wiadomo jak nie warto wrzucać to po co się ładować w koszty. Po prostu się zastanawiałem bo w paru tematach na forum wyczytałem, że dół przy strojeniu na hybrydzie np. od Geremiego jest mocno ścinany ze względu na fabryczne korby nawet przy tych 250-270km. Najwyżej kasa zostanie na lepsze koło na następny sezon albo pobawię się w wydech. ? Zawsze jest w co kasę wrzucić ?
Dev Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) 23 godziny temu, Langista napisał: Nie ma sensu. Z tego co wiem, abc podnoszenia mocy w 1.8 nie przewiduje zakucia czegokolwiek do 300km. uzupełnij swoją wiedzę, 300kM wytrzymywały stare AEB i AJL-e począwszy od AWT-eka do tej mocy trzeba zmieniac korby Edytowane 21 Września 2019 przez Dev
Randor Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) 22 minuty temu, Dev napisał: uzupełnij swoją wiedzę, 300kM wytrzymywały stare AEB i AJL-e począwszy od AWT-eka do tej mocy trzeba zmieniac korby Począwszy od AWT czyli w ANB jeszcze nie trzeba? W sumie też będę stał przed dylematem wrzucenia kutych korb pod hybrydę. ANB bliżej do AEB czy AWT pod względem wytrzymałości? Edytowane 21 Września 2019 przez Randor
Dev Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) APU, ANB i AJL mają te same korby i tłoki Edytowane 21 Września 2019 przez Dev
Randor Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 Dzięki. Dobra wiadomość. Czyli odpuszczam kucizne.
DivaynEays Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 To moment, a nie moc gnie korby. Moje avj jakoś żyje a lata już dłuższy czas powyzej 300 ps. Odpowiednio moment poprowadzony i nic im nie będzie 1
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 10 godzin temu, DivaynEays napisał: To moment, a nie moc gnie korby. Moje avj jakoś żyje a lata już dłuższy czas powyzej 300 ps. Odpowiednio moment poprowadzony i nic im nie będzie Masz wykres jak to wyglada ?
DivaynEays Opublikowano 24 Września 2019 Opublikowano 24 Września 2019 3 godziny temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: Masz wykres jak to wyglada ? Max moment mam bodajże od 3400rpm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się