kami050 Opublikowano 28 Września 2019 Opublikowano 28 Września 2019 Hej, Od kupna auta mam problem z dźwiękiem trrrr podczas rozruchu. Wiem , że temat był poruszany wielokrotnie ale u mnie wygląda to trochę inaczej, dźwięk trrr występuje co prawda 2-3sek. ,czesem 1-sek. ale tylko gdy autem przejadę min. 10km (silnik w pełni nagrzany) i ponownie go odpalę ale po upływie 40-60min. Dodam , że jest przy tym coś takiego jakby silnik chciał wkręcić się na obroty, tzn jakby na siłę próbował się uruchomić,ale czegoś mu brakowało (prądu rozruchu?), jeśli odpalam go rano wydaje mi się , ze tego trrr nie ma (napewno nie ma ciezkiego wchodzenia w rozruch) chyba, ze zagłuszany jest przez prace silnika na ssaniu ten trrr. Jak odpalam go po upływie ponad godziny to tego nie ma jak również przy odpalaniu do pół godz. . W silniku zalałem olej 5w40 Synthoil High Tech , wymieniłem napinacz z łańcuchem oraz sprawdziłem ciśnienie na rozgrzanym i dochodziło do 5 bar.
kami050 Opublikowano 30 Września 2019 Autor Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) Dzisiaj myślałem, że rozwali silnik przy opalaniu, bardzo ciężko wstał i to dokladnie po przejechaniu 15km i odpaleniu po 1 godz, jakby mu mocy brakowało tzn akumulatora, to nie może być napinacz, napinacz tylko by zadrgal wtedy coś jest nie tak. Mam jeszcze błąd 17700 map controlled cooling termostat oraz p1292-004 no sięgnął communication.. Edytowane 30 Września 2019 przez kami050
kami050 Opublikowano 3 Października 2019 Autor Opublikowano 3 Października 2019 Panowie mierzylem właśnie ciśnienie i na mocno rozgrzanym silniku na jałowym mam 1.5bara, przy 2 tys obr 3.6bara i przy 3.5tys obr 4 bary, maksymalnie dochodziło do 4,3bara na najwyższych obrotach, więc jest ok?
Randor Opublikowano 3 Października 2019 Opublikowano 3 Października 2019 (edytowane) Powinno być chyba więcej przy wysokich obrotach. Ja bym zwalał miskę dla świętego spokoju. U mnie przy mocno rozgrzanym mam ok 1,2 bar na wolnych ale już od 3tys rpm mam 5 bar. Edytowane 3 Października 2019 przez Randor
przem8 Opublikowano 3 Października 2019 Opublikowano 3 Października 2019 Pomiaru nie robi się powyżej 4 tys, a przy 6tys. ma być niby 4-5 bar więc się mieści. Kolega tyle tematów pozakładał i myśli, że szybciej odp. dostanie... Jak smok nie był czyszczony to od tego trzeba zacząć, a potem wywal ponad 2tys na ori napinacz i ciesz się do pierwszego trrr z rana
kami050 Opublikowano 4 Października 2019 Autor Opublikowano 4 Października 2019 A co Panowie myślicie o napinacz z tej aukcji : Napinacz nowe ślizgi! 1.8T Audi VW Seat 8097671292 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 300 zł - Napinacz nowe ślizgi! 1.8T Audi... Koleś w emailu zarzeka się, że ma jakiś tajemniczy sposób jak je sprawdzać czy są sprawne, jeśli mam wydać na napinacz i łańcuch 3 tys zł w ASO to już wolę pozbyć sie tego auta.
Langista Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 To pozbądź się auta i nie dziaduj. Nie musisz z ASO brać, wystarczy dobra firma. Tak niestety wygląda utrzymanie auta. Chcesz mniej wydawać to kup opla.
kami050 Opublikowano 4 Października 2019 Autor Opublikowano 4 Października 2019 Febi będzie ok? Czy lepiej swaga brać? Te 1200 już odzaluje...
przem8 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 Jest tańsza opcja kupić febiego bez wtyczki i wyłączyć napinacz w sofcie. Jeśli już to bierz febiego.
Randor Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 Tak jak wyżej albo regeneracja w firmie Mehenker.
Langista Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Ta, kupi febi, a za odłączenie wtyczki w sofcie zapłaci 200, które może dołożyć do lepszego zestawu.. i przyszły kierownik jak kupi porządny zestaw będzie miał znów wydatek (o ile się połapie, że w sofcie ktoś to wywalił). Jeżeli na prawdę nie masz hajsu, to kup sam napinacz z lepszej firmy, a resztę dobierz z febi. To i tak części, których nie wymieniasz co 30 czy 60k km, a co 100-120 lub co 5 lat. Oszczędzanie na takich podzespołach się mści, wierz mi. Edytowane 4 Października 2019 przez Langista
soul87 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Febi/SWAG to to samo, A nie jest tak ze jest wieksza szansa na dostanie markowego napinacza bez wtyczki niz tego Z? 3 minuty temu, Langista napisał: Ta, kupi febi, a za odłączenie wtyczki w sofcie zapłaci 200, które może dołożyć do lepszego zestawu.. i przyszły kierownik jak kupi porządny zestaw będzie miał znów wydatek (o ile się połapie, że w sofcie ktoś to wywalił). Problem w tym ze z tych napinaczy w zamienniku juz chyba nie ma nic lepszego niz FEBI ... Edytowane 4 Października 2019 przez soul87
Langista Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 22 minuty temu, soul87 napisał: Febi/SWAG to to samo, A nie jest tak ze jest wieksza szansa na dostanie markowego napinacza bez wtyczki niz tego Z? Problem w tym ze z tych napinaczy w zamienniku juz chyba nie ma nic lepszego niz FEBI ... Zedytowałem post. Ogólnie teraz można śmiało brać coś takiego jak ślizgi i łańcuchy z tych tańszych firm bo to i tak wszystko jedno, (chyba że chcemy podwoić interwał wymian) ważne aby napinacz był ten lepszy.
przem8 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 2 godziny temu, Langista napisał: Zedytowałem post. Ogólnie teraz można śmiało brać coś takiego jak ślizgi i łańcuchy z tych tańszych firm bo to i tak wszystko jedno, (chyba że chcemy podwoić interwał wymian) ważne aby napinacz był ten lepszy. Konkrety poproszę, masz na to jakieś dowody, przeprowadzałeś badania? Prawda taka, że wszystkie te napinacze z solenoidem do 600 zl są gówno warte i żeby mieć spokój na bardzo długi to jedyne wyjście jest takie jak pisałem wcześniej.
Randor Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Taka prawda. Nawet Febi padają często. Tylko ori. Najlepsza opcja nie wydając kroci to zmiana softu i ori napinacz bez solenoidu za 900zł z aso. Edytowane 4 Października 2019 przez Randor
soul87 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 Tez mi się tak wydaje. Napinacz w AVJ BFB AMB i AWT sluzy tylko dla ekologi..
kami050 Opublikowano 4 Października 2019 Autor Opublikowano 4 Października 2019 Mechanik mówił mi, że często wymieniają na febi i co ok drugi ma zeszlifowany napis Audi, więc kupując febiego można trafić na OE ASO
soul87 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 Chinczyk zrobi szlif znaczka nawet jak go tam nie było
kami050 Opublikowano 4 Października 2019 Autor Opublikowano 4 Października 2019 Ale jakaś firma musi robić go dla ASO, ASO nie ma napewno własnej fabryki do robienia napinaczy
soul87 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) no tak, ale napewno nie robi to dla nich FEBI Febi to pakowacz. Moim zdaniem FEBI to tez chinol tylko taki troche "lepszy" .... To tak samo jak poduszki silnika do Audi VAG itp. Często dla Audi/ASO robi je firma "AVON" i tylko te poduszki działają dobrze , wszelkie zamienniki nawet lemfordera daja efekt gorszy jak uzywane Avony, i Avon nigdzie nie kupisz poza ASO... Edytowane 4 Października 2019 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się