Enduro Grybów Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 juz tu Pan Tomek podrzucił Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Enduro Grybów Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 mam oz w b5 i b6 .i wielu moich kolegów jezdzi na pełnych zestawach zimmermana . nikt złego słowa nie powiedział . wedlug mnie lux. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
marcinch001 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Jeszcze jedno pytanie czy na te prowadnice dajemy smar bo nawet w etce audi jest podany Jaki zestaw ? Tarcze takie jak poniżej i klocki które podałeś
Dev Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Tak podaję się smar. O ceny części pytaj Dzika Toma lub Wandeja
marcinch001 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Tak podaję się smar. O ceny części pytaj Dzika Toma lub Wandeja Dzięki kolego
kinki Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Dev, czy rozkminiłeś już powód piszczenia moich klocków ?
kinki Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Na poprzedniej stronie była gadka o tym. prosiłeś o zdjęcie tarczy. jak wrzuciłem to się uśmiałeś i kazałeś patrzeć dokładnie na zdjęcie. Pisałem że nic tam niepokojącego nie widzę i żebyś powiedział co ty tam widzisz i cisza
Wandej Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Jeszcze jedno pytanie czy na te prowadnice dajemy smar bo nawet w etce audi jest podany Jaki zestaw ? Tarcze takie jak poniżej i klocki które podałeś Tylko tutaj pierwsze foto to całkiem inna prowadnica niż w przednim zacisku. W przednim się nie daje. Z przodu prowadnica chodzi w "tulei" gumowej a w tylnym(trw 288mm) w jarzmie żeliwnym bez gumek
albert224 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Sorki że nie odp wcześniej ale nie mogłem. Powiem tak : po założeniu zestawu 320/288 OZ+ds na początku jakoś nie czułem różnicy ale to tylko dlatego że muskalem pedal hamulca. Po 3 dniach wyjazd na Niemcy . 1050 km . Czyli jakieś 1300 km zrobione od założenia . Starałem się obchodzić z nimi najdelikatniej jak moglem .Teraz już 2tys km zrobione i powiem wam że koledzy zapinaja pasy z tyłu bardzo dobre czucie i lekkie naciśnięcie pedalu powoduje bardzo szybki spadek prędkości . Super sprawa spodobało mi się to hamowanie nie miałem niestety jeszcze takiego momentu by do oporu wcisnąć i sprawdzić i poczuć . Polecam. Do tego bardzo fajnie to wygląda na Alu 17 .Nawet 2osoby mnie już spytaly co to za hamulce oczywiście opłot i płyn ate typ 200. Zestawik złożyłem u kolegów z forum . Dzięki chlopaki.
marcinch001 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Jeszcze jedno pytanie czy na te prowadnice dajemy smar bo nawet w etce audi jest podany Jaki zestaw ? Tarcze takie jak poniżej i klocki które podałeś Tylko tutaj pierwsze foto to całkiem inna prowadnica niż w przednim zacisku. W przednim się nie daje. Z przodu prowadnica chodzi w "tulei" gumowej a w tylnym(trw 288mm) w jarzmie żeliwnym bez gumek to tylko zdjęcie poglądowe .
Robero321 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Dev, czy rozkminiłeś już powód piszczenia moich klocków ? Może się mylę ale wygląda jak byś spalił tarcze a co za tym idzie na klocku zrobiło się szkliwo i możliwe że piszczą dlatego...
kinki Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Też się nad tym zastanawiam. Muszę je wyjąć i obejrzeć. A jak szkliwo to trzeba będzie szlifnąć klocki
hornet Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Cześć, Powoli kończą mi się klocki hamulcowe z przodu (nie wiem czy tarcze też, bo opinie tzw. fachowców są różne) i chociaż FIS mi jeszcze tego nie zgłasza, to chcę je wymienić przed dłuższym wyjazdem wakacyjnym. Do tej pory nie miałem wymienianych ani klocków ani tarcz (przebieg: 67tyś. km) i jeżdżę na oryginalnych. W związku z powyższym chciałbym was prosić o radę i udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania: 1) Czy lepiej kupić sobie samemu klocki (i ewentualnie tarcze) wybranego producenta, czy może zaufać tym co sprzedają montują w ASO pod marką Audi? Ja osobiście myślałem o sprzęcie ATE. Podobno kiedyś pod marką Audi klocki i tarcze produkowało ATE, a teraz jest kilku dostawców i zależy na jaką partię się trafi w ASO. Zaletą niezależnego kupna jest to, że sam mogę wybrać producenta i jest trochę taniej. Zaletą części kupionych w ASO jest to, że nie mam problemu zastanawiania się czy dobrą firmę wybrałem, tylko opieram się na opinii Audi, chociaż więcej płacę. 2) Montaż. Czy montując klocki (+ ewentualnie tarcze) można coś spieprzyć? Osobiście wolę zapłacić 180zł za wymianę w ASO, niż 80zł u innego mechanika, jeśli będę miał większe prawdopodobieństwo, że będzie zrobione dobrze i ABS będzie działał też powyżej 130 km/h itp. Nie mogę sobie pozwolić na ewentualne problemy po wymianie. Jaka jest Wasza opinia w tej kwestii? Chciałbym jednak zaznaczyć, że najważniejsza jest dla mnie jakość sprzętu i wykonania, koszt też jest ważny ale drugorzędny. 3) Zobaczcie proszę czy dobrze wybrałem części dla mojego auta: Tarcze Nr Audi: 8E0 615 301 Q; Nr ATE: 24.0125-0105.1 Koszt w ASO we Wrocławiu: ok 490zł za parę. Koszt w sklepie: ok 350zł za parę. Klocki Nr Audi: 4B0 698 151 J; Nr ATE: 13.0460-7110.2 Koszt w ASO we Wrocławiu: ok 350 za komplet. Koszt w sklepie: ok 230zł za komplet. A może polecacie zupełnie inną markę lub inny, pasujący model ATE? Pozdrawiam - Wiktor Witaj, 1. Proszę uzupełnij profil 2. ASO we Wrocku montuje tarcze na miedziany smar !!! To jest niedopuszczalne. 3. Jak będziesz szukał kogoś kto to ogranie to odezwij się na pw. Dam Ci namiary.
afroo. Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Napisano dziś, 14:54wiktor1979, dnia 07 Sie 2008 - 17:33, napisał: Chyba komuś majówka zaszkodziła.
kqba Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Na poprzedniej stronie była gadka o tym. prosiłeś o zdjęcie tarczy. jak wrzuciłem to się uśmiałeś i kazałeś patrzeć dokładnie na zdjęcie. Pisałem że nic tam niepokojącego nie widzę i żebyś powiedział co ty tam widzisz i cisza Z tego co widzę, to nie odkleiłeś taśmy, więc pewnie klocek nie trzyma się zacisku, tylko jest przyciśnięty do tarczy, ponadto mogłeś pozamieniać kierunki montażu klocków. Na klockach są strzałki które pokazują, w którym kierunku powinno się kręcić koło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się