Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie bierz klocków OZ, słabiutkie

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

juz tu Pan Tomek podrzucił

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dev u Ciebie taki zestaw - jaka cena ?

Opublikowano

Jaki zestaw ?

Opublikowano

mam oz w b5 i b6 .i wielu moich kolegów jezdzi na pełnych zestawach zimmermana . nikt złego słowa nie powiedział . wedlug mnie lux.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy na te prowadnice dajemy smar bo nawet w etce audi jest podany

hamtar4.jpg

403a05f68a3f8971.png


Jaki zestaw ?

Tarcze takie jak poniżej i klocki które podałeś

c08f58e8d99a42d3.jpg

Opublikowano

Tak podaję się smar.

O ceny części pytaj Dzika Toma lub Wandeja

Opublikowano

Tak podaję się smar.

O ceny części pytaj Dzika Toma lub Wandeja

Dzięki kolego :hi:

Opublikowano

Dev, czy rozkminiłeś już powód piszczenia moich klocków ?

Opublikowano

Nie wiem o czym mowisz

Opublikowano

Na poprzedniej stronie była gadka o tym. prosiłeś o zdjęcie tarczy. jak wrzuciłem to się uśmiałeś i kazałeś patrzeć dokładnie na zdjęcie. Pisałem że nic tam niepokojącego nie widzę i żebyś powiedział co ty tam widzisz i cisza

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy na te prowadnice dajemy smar bo nawet w etce audi jest podany

hamtar4.jpg

403a05f68a3f8971.png

Jaki zestaw ?

Tarcze takie jak poniżej i klocki które podałeś

c08f58e8d99a42d3.jpg

Tylko tutaj pierwsze foto to całkiem inna prowadnica niż w przednim zacisku. W przednim się nie daje. Z przodu prowadnica chodzi w "tulei" gumowej a w tylnym(trw 288mm) w jarzmie żeliwnym bez gumek

Opublikowano

Sorki że nie odp wcześniej ale nie mogłem. Powiem tak : po założeniu zestawu 320/288 OZ+ds na początku jakoś nie czułem różnicy ale to tylko dlatego że muskalem pedal hamulca. Po 3 dniach wyjazd na Niemcy . 1050 km . Czyli jakieś 1300 km zrobione od założenia . Starałem się obchodzić z nimi najdelikatniej jak moglem .Teraz już 2tys km zrobione i powiem wam że koledzy zapinaja pasy z tyłu :) bardzo dobre czucie i lekkie naciśnięcie pedalu powoduje bardzo szybki spadek prędkości . Super sprawa :) spodobało mi się to hamowanie :) nie miałem niestety jeszcze takiego momentu by do oporu wcisnąć i sprawdzić i poczuć . Polecam. Do tego bardzo fajnie to wygląda na Alu 17 .Nawet 2osoby mnie już spytaly co to za hamulce :) oczywiście opłot i płyn ate typ 200. Zestawik złożyłem u kolegów z forum . Dzięki chlopaki.

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy na te prowadnice dajemy smar bo nawet w etce audi jest podany

hamtar4.jpg

403a05f68a3f8971.png

Jaki zestaw ?

Tarcze takie jak poniżej i klocki które podałeś

c08f58e8d99a42d3.jpg

Tylko tutaj pierwsze foto to całkiem inna prowadnica niż w przednim zacisku. W przednim się nie daje. Z przodu prowadnica chodzi w "tulei" gumowej a w tylnym(trw 288mm) w jarzmie żeliwnym bez gumek

to tylko zdjęcie poglądowe .

Opublikowano

Dev, czy rozkminiłeś już powód piszczenia moich klocków ?

Może się mylę ale wygląda jak byś spalił tarcze a co za tym idzie na klocku zrobiło się szkliwo i możliwe że piszczą dlatego...

Opublikowano

Też się nad tym zastanawiam. Muszę je wyjąć i obejrzeć. A jak szkliwo to trzeba będzie szlifnąć klocki

Opublikowano

Cześć,

Powoli kończą mi się klocki hamulcowe z przodu (nie wiem czy tarcze też, bo opinie tzw. fachowców są różne) i chociaż FIS mi jeszcze tego nie zgłasza, to chcę je wymienić przed dłuższym wyjazdem wakacyjnym. Do tej pory nie miałem wymienianych ani klocków ani tarcz (przebieg: 67tyś. km) i jeżdżę na oryginalnych.

W związku z powyższym chciałbym was prosić o radę i udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:

1) Czy lepiej kupić sobie samemu klocki (i ewentualnie tarcze) wybranego producenta, czy może zaufać tym co sprzedają montują w ASO pod marką Audi? Ja osobiście myślałem o sprzęcie ATE. Podobno kiedyś pod marką Audi klocki i tarcze produkowało ATE, a teraz jest kilku dostawców i zależy na jaką partię się trafi w ASO.

Zaletą niezależnego kupna jest to, że sam mogę wybrać producenta i jest trochę taniej. Zaletą części kupionych w ASO jest to, że nie mam problemu zastanawiania się czy dobrą firmę wybrałem, tylko opieram się na opinii Audi, chociaż więcej płacę.

2) Montaż. Czy montując klocki (+ ewentualnie tarcze) można coś spieprzyć? Osobiście wolę zapłacić 180zł za wymianę w ASO, niż 80zł u innego mechanika, jeśli będę miał większe prawdopodobieństwo, że będzie zrobione dobrze i ABS będzie działał też powyżej 130 km/h itp. :) Nie mogę sobie pozwolić na ewentualne problemy po wymianie. Jaka jest Wasza opinia w tej kwestii? Chciałbym jednak zaznaczyć, że najważniejsza jest dla mnie jakość sprzętu i wykonania, koszt też jest ważny ale drugorzędny.

3) Zobaczcie proszę czy dobrze wybrałem części dla mojego auta:

Tarcze

Nr Audi: 8E0 615 301 Q; Nr ATE: 24.0125-0105.1

Koszt w ASO we Wrocławiu: ok 490zł za parę. Koszt w sklepie: ok 350zł za parę.

Klocki

Nr Audi: 4B0 698 151 J; Nr ATE: 13.0460-7110.2

Koszt w ASO we Wrocławiu: ok 350 za komplet. Koszt w sklepie: ok 230zł za komplet.

A może polecacie zupełnie inną markę lub inny, pasujący model ATE?

Pozdrawiam

-

Wiktor

Witaj,

1. Proszę uzupełnij profil

2. ASO we Wrocku montuje tarcze na miedziany smar !!! To jest niedopuszczalne.

3. Jak będziesz szukał kogoś kto to ogranie to odezwij się na pw. Dam Ci namiary.

Opublikowano
Napisano dziś, 14:54

wiktor1979, dnia 07 Sie 2008 - 17:33, napisał:

Chyba komuś majówka zaszkodziła. :decayed:

Opublikowano

a bo mnie się zamieniło .....sry ;)

Opublikowano

Na poprzedniej stronie była gadka o tym. prosiłeś o zdjęcie tarczy. jak wrzuciłem to się uśmiałeś i kazałeś patrzeć dokładnie na zdjęcie. Pisałem że nic tam niepokojącego nie widzę i żebyś powiedział co ty tam widzisz i cisza

Z tego co widzę, to nie odkleiłeś taśmy, więc pewnie klocek nie trzyma się zacisku, tylko jest przyciśnięty do tarczy, ponadto mogłeś pozamieniać kierunki montażu klocków. Na klockach są strzałki które pokazują, w którym kierunku powinno się kręcić koło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...