mateusztbg Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Wiem, ze tak by bylo najlepiej, ale nie planuje szalenstw z moca, moze program na te 200km zrobie i na tym koniec.Dlatego wolalbym kupic cos dobrego pod ten zestaw co mam w oryginale (312)Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
wyzyk83 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 obojętnie przy jakim rozmiarze zostaniesz to tarcze zimmermann klocki ferrodo ewentualnie zestaw tarcze klocki textar lub pagid w/w tarcze i klocki są klasy produktów stosownych na 1 montaż
mateusztbg Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Ok ale rozumiem, że zimmerman lub ferrodo mają też różne modele pasujące do mojego auta prawda? Czy obojętnie który kupię pasujący do mojej audi będzie ok?
Enduro Grybów Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Napisz do Wandeja. On Ci doradzi i sprzeda w najlepszej cenie w Polsce. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 22 godziny temu, mateusztbg napisał: Wiem, ze tak by bylo najlepiej, ale nie planuje szalenstw z moca, moze program na te 200km zrobie i na tym koniec. Dlatego wolalbym kupic cos dobrego pod ten zestaw co mam w oryginale (312) Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Nie rozumiesz różnicy 312 vs. 320mm
mateusztbg Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Niestety Dev, posiadam bardzo skromną wiedzę na ten temat i tego nie kryję, dlatego prosiłbym by ktoś mi mądrze doradził w mojej sytuacji. Póki co wygląda to tak, że wczoraj zapaliła mi się kontrolka od klocków, po przyglądnięciu się tarczom z przodu (TRW) są jeszcze dość ok choć już mały rancik jest. Z tyłu jest ten rant trochę już większy na tarczach oraz 3 rowki jakby coś wpadło pod klocek), więc od razu myślałem wymienić i komplet z tyłu (też jest TRW) Nie chcę wydać fortuny bo w tym miesiącu planuję też zrobić kompletny rozrząd + parę innych pierdółek. Jakie więc mam wyjścia Twoim zdaniem? Zaczynam rozważać jakiś używany kompletny zestaw na swap 320mm na przód (oczywiście tarcze i klocki nowe) Ale to wychodzi 3x więcej niż standardowe tarcze ferrodo lub zimmermann + klocki ferrodo. ---------------- Opcje mam takie: 1) Zakup standardowych tarcz zimmermana + klocków ferrodo przód i tył. koszt 620zł całość 2) Zakup Zimmermann Sport + klocki Ferrodo DS na przód pod standardowy 312mm, na tył standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt 910zł + 220zł czyli całość 1130zł 3) Zakup używanego zestawu do swapa kompletnego 320mm na przód (nowe tarcze zimmermann + nowe klocki ferrodo) tył zostawić standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt 780zł + 220zł czyli całość 1000zł Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez mateusztbg
Karasik2 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 mam ten sam dylemat nie martw sie ...jeszcze myślę co tu wybrać z tym ze u mnie tarcze na zero juz a klocki jeszcze da na ponad polowe. no i podobno zimmermanny jak zachwalają tutaj sie wykrzywiają (nie wiem jak sporty nawiercane)i może by pomyśleć o bosch-u w necie na przód kpl tarcz 380.
Wandej Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 6 minut temu, Karasik2 napisał: mam ten sam dylemat nie martw sie ...jeszcze myślę co tu wybrać z tym ze u mnie tarcze na zero juz a klocki jeszcze da na ponad polowe. no i podobno zimmermanny jak zachwalają tutaj sie wykrzywiają (nie wiem jak sporty nawiercane)i może by pomyśleć o bosch-u w necie na przód kpl tarcz 380. A bosch to z tytanu zrobiony i się nie krzywi
mateusztbg Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Ja o boshu nawet nie mysle, tylko te 3 opcje ktore wypisalem wyzej, chyba, ze ktos ma jeszcze lepszy pomysl Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Adam-Lewian Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 50 minut temu, Karasik2 napisał: mam ten sam dylemat nie martw sie ...jeszcze myślę co tu wybrać z tym ze u mnie tarcze na zero juz a klocki jeszcze da na ponad polowe. no i podobno zimmermanny jak zachwalają tutaj sie wykrzywiają (nie wiem jak sporty nawiercane)i może by pomyśleć o bosch-u w necie na przód kpl tarcz 380. Jak sobie wyobrażasz, że się tarcze wykrzywiają ? To jest żeliwo...
mateusztbg Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Panowie prosze o rady, post nr 2166 Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
pajda Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Panowie prosze o rady, post nr 2166 [emoji4]Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu TapatalkaMoim skromnym zdaniem textary [emoji6]A większych hebl bym nie wykładał, szkoda zachodu
Adam-Lewian Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Godzinę temu, mateusztbg napisał: Panowie prosze o rady, post nr 2166 Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Textar wystarczy ale jak chcesz czegoś więcej no to Zimmermann + Ferodo. Zimmermann jest stosowany na 1szy montaż w Audi, BMW, Porsche czy Mercedesie a Textar ? No właśnie Klocki Ferodo pokrywają jakieś 60% rynku jeżeli chodzi o 1szy montaż...
mateusztbg Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Pany, przeczytajcie te 3 podpunkty moje dokladnie Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Karasik2 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 2 ale nie wiem skąd masz te ceny od chłopaków nam po 265 sztuka za zimmermana sporta tylko na przód chyba na nie sie skusze.
Onyks Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) 6 godzin temu, mateusztbg napisał: Opcje mam takie: 1) Zakup standardowych tarcz zimmermana + klocków ferrodo przód i tył. koszt 620zł całość 2) Zakup Zimmermann Sport + klocki Ferrodo DS na przód pod standardowy 312mm, na tył standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt 910zł + 220zł czyli całość 1130zł 3) Zakup używanego zestawu do swapa kompletnego 320mm na przód (nowe tarcze zimmermann + nowe klocki ferrodo) tył zostawić standardowy (tarcze zimmermann klocki ferrodo) koszt 780zł + 220zł czyli całość 1000zł Całkiem niedawno miałem podobną rozkminę jak Ty.. . Chcialem poprawic moc hamowania bo niestety ori spowalniacze nie do konca spelnialy swoje zadanie. Przekonałem się o tym podczas awaryjnego hamowania z 160km/h, niewiele braklo, a siedziałbym na d*pie calkiem nowego mercedesa ☺ Wiedziałem o możliwości swapu na 320/288 ale czytając ten temat spotkałem sporo opinii osób, które twierdziły, że nie widzą różnicy w sile hamowania po zmianie hamulcow dlatego też się wahałem. .. Na szczęście posłuchałem rad Deva i Wandeja i zdecydowalem sie na swap. Póki co upgrade przeszły hamulce przedniej osi ale to wystarczyło by poczuć mega roznice w sile i jakości hamowania. Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na ten mod. Wydaje mi się, że wiekszosc osob, które twierdza, że nie widza różnicy w sile hamowania po swapie musza mieć zle odpowietrzony układ albo zajechane zaciski. Tej różnicy nie da się nie zauważyć. Dlatego nie masz się nad czym zastanawiać, zakładaj 320 i gwarantuje Ci ze będziesz zadowolony. Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Onyks
mateusztbg Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 2 godziny temu, pajda napisał: 1 Napisz dlaczego 1 godzinę temu, Karasik2 napisał: 2 ale nie wiem skąd masz te ceny od chłopaków nam po 265 sztuka za zimmermana sporta tylko na przód chyba na nie sie skusze. Ja mam je za 220zł sztuka pod zestaw standardowy 312mm 220*2 = 440zł dodaj cenę ferrodo DS czyli ok 470zł i wychodzi suma o której pisałem 910zł za przód 312mm Godzinę temu, Onyks napisał: Całkiem niedawno miałem podobną rozkminę jak Ty.. . Chcialem poprawic moc hamowania bo niestety ori spowalniacze nie do konca spelnialy swoje zadanie. Przekonałem się o tym podczas awaryjnego hamowania z 160km/h, niewiele braklo, a siedziałbym na d*pie calkiem nowego mercedesa ☺ Wiedziałem o możliwości swapu na 320/288 ale czytając ten temat spotkałem sporo opinii osób, które twierdziły, że nie widzą różnicy w sile hamowania po zmianie hamulcow dlatego też się wahałem. .. Na szczęście posłuchałem rad Deva i Wandeja i zdecydowalem sie na swap. Póki co upgrade przeszły hamulce przedniej osi ale to wystarczyło by poczuć mega roznice w sile i jakości hamowania. Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na ten mod. Wydaje mi się, że wiekszosc osob, które twierdza, że nie widza różnicy w sile hamowania po swapie musza mieć zle odpowietrzony układ albo zajechane zaciski. Tej różnicy nie da się nie zauważyć. Dlatego nie masz się nad czym zastanawiać, zakładaj 320 i gwarantuje Ci ze będziesz zadowolony. Dzięki bardzo za opinię +1 dla zestawu nr 3. Jakie przewody dawałeś do swapa? 2 godziny temu, Dev napisał: 3 Dev, po Tobie to spodziałem się dość obszerniejszej wypowiedzi Że jakoś tak bardziej mi to wyjaśnisz dlaczego akurat zestaw nr 3 powinienem wybrać.
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 6 godzin temu, mateusztbg napisał: Napisz dlaczego Ja mam je za 220zł sztuka pod zestaw standardowy 312mm 220*2 = 440zł dodaj cenę ferrodo DS czyli ok 470zł i wychodzi suma o której pisałem 910zł za przód 312mm Dzięki bardzo za opinię +1 dla zestawu nr 3. Jakie przewody dawałeś do swapa? Dev, po Tobie to spodziałem się dość obszerniejszej wypowiedzi Że jakoś tak bardziej mi to wyjaśnisz dlaczego akurat zestaw nr 3 powinienem wybrać. Ja uważam że wystarczy tego co napisałem. Z hamulcem jest tak ze robisz raz a porzadnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się