cysiek18 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 34 minuty temu, KapelanLP napisał: Witam! Chciałbym kupić tarcze sportowe Zimmermann przód i tył do B6 1.8T 2004 BEX 190km + mod około 220km. I pytanie mam takie, jakie wymiary tarcz wybrać ktoś wie? Z góry dzięki z pomoc. Takie jak masz aktualnie w aucie No chyba że robisz swap.
Wandej Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 2 godziny temu, KapelanLP napisał: Witam! Chciałbym kupić tarcze sportowe Zimmermann przód i tył do B6 1.8T 2004 BEX 190km + mod około 220km. I pytanie mam takie, jakie wymiary tarcz wybrać ktoś wie? Z góry dzięki z pomoc. Masz rozmiar 312/255mm p/t. Czego byś tam nie założyl to hamować nie będzie. Montuj swap 320mm przód 288mm tyl i będzie coś czuć
albert224 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Do tej mocy lepiej 345/300 . Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Dobry komplet dobrany na 320/288 też robi robotę, to już całkiem inne zaciski i tarcze niż 312/255. 345/300 to już poezja, ale nie każdy sobie na nie pozwoli no i zestawik nie kończy szybko zawieszenie? Przód troszkę waży...
Adam-Lewian Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Dnia 20.05.2017 o 21:26, albert224 napisał: Serio najpierw tylna jedna poszła a teraz musze sprawdzić przednią bo jest lekkie bicie. Klocki DS i ulkadalem je dość delikatnie i przez jakieś 1,5 kk km . Nie wiem co się stało ale na pewno się nie wygięły jak wspomniałeś
Wandej Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Dnia 5/22/2017 o 00:35, RumJanek napisał: Dobry komplet dobrany na 320/288 też robi robotę, to już całkiem inne zaciski i tarcze niż 312/255. 345/300 to już poezja, ale nie każdy sobie na nie pozwoli no i zestawik nie kończy szybko zawieszenie? Przód troszkę waży... E tam poniżej 10kg różnicy na oba koła
RumJanek Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Wiesz, niby 10kg na samochód różnicy nie robi, ale amortyzator tak.Masz 312mm to kopiesz piłkę footbolową, zmienisz na 320mm to już kopiesz do kosza, a 345mm to poziom podstawowy yzej i już masz małą piłkę lekarską, da się ale gdzie się szybciej zmeczysz?Z zawieszeniem nie podobnie? Gumy, łączniki, stabilizatory, amory itp.? Nie mówię o gładkich grobach, ale nie równych i jak w dziurę wpadniesz, uwierz mi, zawieszenie dostaje za swoje, na się przekonałem, hamowanie pierwsza klasa ale wszystko zaczęło lecieć szybciej... Mówię o standardowych i kiepskich drogach!
Enduro Grybów Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Nie ma się co czepiac tych kilku kg. Równie dobrze kierowca może być przypakowany itp...... Nie każdy też robi na tyle kilometrów żeby to odczuć. Przy większych zestawach to raczej cena dyktuje warunki. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Maja 2017 przez lysy-wr400
Adam-Lewian Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 RumJanek ma racje Robi to ogromną różnice, nawet gdyby był to kilogram. lysy-wr400 - kilogram na tarczy zrobi więcej niż 100 kg różnicy w wadze kierowcy Bierz pod uwagę, że jest to masa nieresorowana. Pamiętasz takie zabawy z dzieciństwa, że łapałeś koło rowerowe za ośkę i ktoś je rozkręcał ? Ciężko było skręcić czyli wybić z płaszczyzny obrotu no nie ? O to się właśnie w tym wszystkim rozchodzi
Enduro Grybów Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 No racja. [emoji5]Czyli nie tylko ceną trzeba się sugerować. Osobiście uważam ze jeśli ktoś jeździ energicznie to większe hamulce to podstawa.Trzeba się liczyć z tymi faktami i założyć większe. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Chodzi mi o to, że seryjne amory i inne podzespoły dostają w d*** jak mocno odbije kołem w górę, wtedy czuć tą rozpędzoną masę jak dobija, jeśli amory i sprężyny są mocniejsze, wtedy nie ma problemu, m.in. w S4 bo inaczej by tego nie zakładali.Nie ma takiego problemu jeśli drogi są równe i po dziurach się nie jeździ mocno.Ja kiedyś latalem kilka tygodni w Austrii z reklamami, żeby trochę nogi poćwiczyć, zakładałem na nogi woreczki, pół kg każdy, uwierzcie że po kilometrze je zdejmowalem, ten kilogram robił takie obciazenie i zmęczenie nóg, jak bym maraton robił Nie myślcie że odradzam zestaw 345/300, w żadnym wypadku, dzielę się spostrzeżeniem na co dodatkowo zwrócić uwagę bo sam na takim jeździłem i skuteczność była zajefajna, moja jak jechała na serii a później nie wiedząc o zmianie depnela tak samo, prawie miała nos na kierownicy
koscielny Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Koledzy, a co byście polecili do mojej B6? dogorywają mi przednie hamulce i muszę wymienić cały komplet; problem u mnie jest, że autko stoi od czasu do czasu nie ruszane i troche rzdzewialy - widziałem gdzieś wyżej polecane Ferodo z powłoką antykorozyjną? zda to egzamin?
Wandej Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 4 godziny temu, koscielny napisał: Koledzy, a co byście polecili do mojej B6? dogorywają mi przednie hamulce i muszę wymienić cały komplet; problem u mnie jest, że autko stoi od czasu do czasu nie ruszane i troche rzdzewialy - widziałem gdzieś wyżej polecane Ferodo z powłoką antykorozyjną? zda to egzamin? 312mm jeszcze nie ma z powłoką w inter carsie. Bo taki rozmiaz za pewne masz
koscielny Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 tak mi to wygląda... mierzyłem obwód (~989mm) i po przeliczeniu najbliżej do 312mm srednicy strasznie mi zebralo wewnętrzną strone tarczy, chyba wczesniej ktos o tym pisal, musze przesledzic jeszcze raz watek Wandej, to ostatecznie co mi polecisz w takim wypadku?
rutkap Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Koledzy jakie tarcze Zimmerman i klocki Ferodo do A4 B6 Avant 1.9 tdi silnik BKE 85kW rok prod 2004 VIN WAUZZZ8E45A090897. styl jazdy normalny gdzie najlepiej na alledrogo czy jakiś iny sklep??
mateusztbg Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Pisz do forumowego wandeja, najlepsze ceny ma a i doradzi dobrze
rutkap Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 już poszedł prov - thx za info wszelkie inne sugestie mile widziane
misha1982 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Dnia 1.06.2017 o 10:57, mateusztbg napisał: Pisz do forumowego wandeja, najlepsze ceny ma a i doradzi dobrze Potwierdzam
baarszczu Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Witam Panów, chciałbym zapytać o poradę w sprawie tarcz i klocków na przód do mojej B6 (1.9TDI AVF, bez chipa). Raczej do normalnej jazdy, ale czasem wyskoczy się na autostradę (jeżdżę 160 z rodzinką) plus jeżdżę na co dzień po Warszawie, czyli szybciej i dynamiczniej niż w małej mieścinie - stąd przydałby się lepsze heble. Na 90% nie rozważam swapa (czyli szukam tarcz 288/25), nie chce mi się bawić w wymianę dodatkowych części, za to pomyślałem o lepszych tarczach i klockach. Zdążyłem zorientować się, że dość mocno polecanym i chwalonym zestawem są tarcze Zimmermann i klocki Ferodo. I na taki zestaw budżet pewnie się znajdzie. Moje pytanie, czy opłaca się dopłacać do tarcz perforowanych ZIMMERMANN - Sport Coat Z? Cenowo wychodzi ok 280 zł / szt co jest 2x więcej niż zwykłe tarcze. Czy faktycznie skuteczność jest lepsza i człowiek nie żałuje wydanych PLNów? Drugie pytanie to jakie klocki do tego? Standard Ferodo czy jest jeszcze coś lepszego? I trzecie: do końca roku będę zmieniać także i tył, czy tu także warto inwestować w tarcze perforowane?
Wandej Opublikowano 12 Czerwca 2017 Opublikowano 12 Czerwca 2017 2 godziny temu, baarszczu napisał: Witam Panów, chciałbym zapytać o poradę w sprawie tarcz i klocków na przód do mojej B6 (1.9TDI AVF, bez chipa). Raczej do normalnej jazdy, ale czasem wyskoczy się na autostradę (jeżdżę 160 z rodzinką) plus jeżdżę na co dzień po Warszawie, czyli szybciej i dynamiczniej niż w małej mieścinie - stąd przydałby się lepsze heble. Na 90% nie rozważam swapa (czyli szukam tarcz 288/25), nie chce mi się bawić w wymianę dodatkowych części, za to pomyślałem o lepszych tarczach i klockach. Zdążyłem zorientować się, że dość mocno polecanym i chwalonym zestawem są tarcze Zimmermann i klocki Ferodo. I na taki zestaw budżet pewnie się znajdzie. Moje pytanie, czy opłaca się dopłacać do tarcz perforowanych ZIMMERMANN - Sport Coat Z? Cenowo wychodzi ok 280 zł / szt co jest 2x więcej niż zwykłe tarcze. Czy faktycznie skuteczność jest lepsza i człowiek nie żałuje wydanych PLNów? Drugie pytanie to jakie klocki do tego? Standard Ferodo czy jest jeszcze coś lepszego? I trzecie: do końca roku będę zmieniać także i tył, czy tu także warto inwestować w tarcze perforowane? W tym rozmiarze nie ma sensu inwestować w tarcze perforowane. Założ zestaw zwykłych zimmermann + klocki ferodo lub tarcze i klocki ferodo. Będziesz zadowolony a i po kieszeni też nie dostaniesz mocno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się