Adam-Lewian Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 1 minutę temu, snajper92 napisał: Pokazywał 0.04 No to w normie, szukaj gdzie indziej przyczyny. Może zacisk nie cofa ?
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 35 minut temu, Adam-Lewian napisał: No to w normie, szukaj gdzie indziej przyczyny. Może zacisk nie cofa ? Adam, Max bicie na piascie to 0.01mm wszystko to co powyżej to już lipa
Adam-Lewian Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Rozmawiamy o biciu na tarczy, nie na piaście
snajper92 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Tak tylko że po przejechaniu około 7tys km Tarcza Pokazuję 0,15 Czyli jest do wyrzucenia. Po zamontowaniu było 0,04 Edytowane 10 Grudnia 2017 przez snajper92
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 49 minut temu, Adam-Lewian napisał: Rozmawiamy o biciu na tarczy, nie na piaście sorry nie doczytałem Ale jak widać to i tak spowodowało bicie tarcz
snajper92 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś.
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) 21 minut temu, snajper92 napisał: A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś. od ponad 20 lat robią to go...no ze starych nocnikòw i kaloryferòw nie biorę tego syfu nawet do ręki, a jak ktoś przyjeżdża żeby mu wymienić to od razu gonię go z placu montuj OZty albo Ferodo Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Dev
Adam-Lewian Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 44 minuty temu, snajper92 napisał: A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś. ATE nie robiło i nie robi
snajper92 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 26 minut temu, Dev napisał: od ponad 20 lat robią to go...no ze starych nocnikòw i kaloryferòw nie biorę tego syfu nawet do ręki, a jak ktoś przyjeżdża żeby mu wymienić to od razu gonię go z placu montuj OZty albo Ferodo Ok Dzięki za Odpowiedź.
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 8 minut temu, Adam-Lewian napisał: ATE nie robiło i nie robi Brembo klepie te tarcze
Adam-Lewian Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Brembo samo dla siebie nie klepie większości a co dopiero dla ATE ;P ATE ma dostawców we Włoszech, w Hiszpanii i w Chinach niestety coraz więcej jest właśnie z Chin. Kilka lat temu jakieś 30-35% robił dla nich Zimmermann ale niestety 2 lata temu się nie dogadali, ATE wybrało tańszych dostawców i obecnie z Zimmermanna biorą tylko to czego Zimmermann jest wyłącznym producentem czyli większość Porschaków, kilka Audi, kilka BMW.
tom5151 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Cześć Zakupiłem zestaw zacisków, jarzm i osłon pod 320/288 i mam kilka pytań: 1. czy śruby mocujące jarzma przód i tył są takie same w 312/255 i 320/288 2. czy elastyczne przewody hamulcowe są takie same (też planuje zmienić na nowe) 3. czy tarcze w 320/288 mocuje się na śrubę? Bo w moich 255 z tego co pamiętam nie ma tej małej śruby trzymającej tarcze 4. jakie są kody tarcz Zimmermann gładkich i klocków Ferodo odpowiednio na przód i tył - myślę o tych które tak wszyscy tutaj polecają. Ewentualnie czy ktoś złożyłby mi taki zestaw i sprzedał? 5. albo tak ogólnie, co dodatkowo potrzebuje do swapa oprócz tarcz i klocków? Edytowane 20 Grudnia 2017 przez tom5151
greg2505 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Śruby takie same , chociaż z tyłu lepiej założyć na sześciokąt (ori jest na imbus i lubi omknąć) ,przewody takie same,co do tarcz i klocków pisz do kolegi wandej dobierze Ci odpowiedni zestaw w dobrej cenie
tom5151 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) 1. widziałem film gdzie gość w b7 odkręcał dolną śrubę amortyzatora aby wyjąć zacisk - czy to konieczne? 2. B7 ma w piastach otwór na małą śrubę typu torx, którą przykręca się tarcze. W b6 tego nie ma czy to nie będzie problem że tarcza będzie siedzieć "luźno"? 3. czy potrzebne są te blaszki które są na jarzmach? W Etce ich nie widać. Edytowane 25 Grudnia 2017 przez tom5151
Dev Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) 1. ułatwi życie 2. możesz sobie zrobić, lepiej jak jest 3. możesz dać z zestawu TRW GDB1328 Edytowane 25 Grudnia 2017 przez Dev
tom5151 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 W dniu 25.12.2017 o 10:02, Dev napisał: 1. ułatwi życie 2. możesz sobie zrobić, lepiej jak jest 3. możesz dać z zestawu TRW GDB1328 A po co wgl są te blaszki i czy one występują tylko z tylu?
Waldek100581 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 A co sądzicie o tarczach i klockach do a4 b6 orginalnych z napisem Audi?Zakupiłem takie będę montował na auto.
wyzyk83 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) 3 minuty temu, Waldek100581 napisał: A co sądzicie o tarczach i klockach do a4 b6 orginalnych z napisem Audi?Zakupiłem takie będę montował na auto. myślę że kupiłeś tarcze zimmermann a klocek ferodo Edytowane 30 Grudnia 2017 przez wyzyk83
Waldek100581 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 10 minut temu, wyzyk83 napisał: myślę że kupiłeś tarcze zimmermann a klocek ferodo czyli dobry zestaw,,oby mi nie piszczalo przy hamowaniu. dziękuję
wyzyk83 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 jak dobrze zamontujesz nic nie będzie piszczeć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się