Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, snajper92 napisał:

Pokazywał 0.04

 

No to w normie, szukaj gdzie indziej przyczyny. Może zacisk nie cofa ?

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
35 minut temu, Adam-Lewian napisał:

 

No to w normie, szukaj gdzie indziej przyczyny. Może zacisk nie cofa ?

Adam, Max bicie na piascie to 0.01mm

wszystko to co powyżej to już lipa

Opublikowano

Rozmawiamy o biciu na tarczy, nie na piaście ;)

Opublikowano (edytowane)

Tak tylko że po przejechaniu około 7tys km Tarcza Pokazuję 0,15 Czyli jest do wyrzucenia. Po zamontowaniu było 0,04

Edytowane przez snajper92
Opublikowano
49 minut temu, Adam-Lewian napisał:

Rozmawiamy o biciu na tarczy, nie na piaście ;)

sorry nie doczytałem

Ale jak widać to i tak spowodowało bicie tarcz

Opublikowano

A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś.

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, snajper92 napisał:

A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś.

od ponad 20 lat robią to go...no ze starych nocnikòw i kaloryferòw

nie biorę tego syfu nawet do ręki,  a jak ktoś przyjeżdża żeby mu wymienić to od razu gonię go z placu

montuj OZty albo Ferodo

Edytowane przez Dev
Opublikowano
44 minuty temu, snajper92 napisał:

A Co może być spowodowane Biciem Słabszy materiał czy słabsza partię trafiłem ? Bo i mój Kolega miał te tarcze tylko że w Audi a3 i też mu się pokrzywiły . Więc mam wrażenie że ATE robi na Ilość nie na jakość jak kiedyś.

ATE nie robiło i nie robi ;)

Opublikowano
26 minut temu, Dev napisał:

od ponad 20 lat robią to go...no ze starych nocnikòw i kaloryferòw

nie biorę tego syfu nawet do ręki,  a jak ktoś przyjeżdża żeby mu wymienić to od razu gonię go z placu

montuj OZty albo Ferodo

Ok Dzięki za Odpowiedź.

Opublikowano
8 minut temu, Adam-Lewian napisał:

ATE nie robiło i nie robi ;)

Brembo klepie te tarcze

Opublikowano

Brembo samo dla siebie nie klepie większości a co dopiero dla ATE ;P

 

ATE ma dostawców we Włoszech, w Hiszpanii i w Chinach niestety coraz więcej jest właśnie z Chin.

Kilka lat temu jakieś 30-35% robił dla nich Zimmermann ale niestety 2 lata temu się nie dogadali, ATE wybrało tańszych dostawców i obecnie z Zimmermanna biorą tylko to czego Zimmermann jest wyłącznym producentem czyli większość Porschaków, kilka Audi, kilka BMW.

Opublikowano (edytowane)

Cześć :)

Zakupiłem zestaw zacisków, jarzm i osłon pod 320/288 i mam kilka pytań:

1. czy śruby mocujące jarzma przód i tył są takie same w 312/255 i 320/288

2. czy elastyczne przewody hamulcowe są takie same (też planuje zmienić na nowe)

3. czy tarcze w 320/288 mocuje się na śrubę? Bo w moich 255 z tego co pamiętam nie ma tej małej śruby trzymającej tarcze 

4. jakie są kody tarcz Zimmermann gładkich i klocków Ferodo odpowiednio na przód i tył - myślę o tych które tak wszyscy tutaj polecają. Ewentualnie czy ktoś złożyłby mi taki zestaw i sprzedał? 

5. albo tak ogólnie, co dodatkowo potrzebuje do swapa oprócz tarcz i klocków?

Edytowane przez tom5151
Opublikowano

Śruby takie same , chociaż z tyłu lepiej założyć na sześciokąt (ori jest na imbus i lubi omknąć) ,przewody takie same,co do tarcz i klocków pisz do kolegi wandej dobierze Ci odpowiedni zestaw w dobrej cenie 

Opublikowano (edytowane)

1. widziałem film gdzie gość w b7 odkręcał dolną śrubę amortyzatora aby wyjąć zacisk - czy to konieczne?

2. B7 ma w piastach otwór na małą śrubę typu torx, którą przykręca się tarcze. W b6 tego nie ma czy to nie będzie problem że tarcza będzie siedzieć "luźno"? 

3. czy potrzebne są te blaszki które są na jarzmach? W Etce ich nie widać.

Edytowane przez tom5151
Opublikowano (edytowane)

1. ułatwi życie

2. możesz sobie zrobić, lepiej jak jest

3. możesz dać z zestawu TRW GDB1328

Edytowane przez Dev
Opublikowano
W dniu 25.12.2017 o 10:02, Dev napisał:

1. ułatwi życie

2. możesz sobie zrobić, lepiej jak jest

3. możesz dać z zestawu TRW GDB1328

A po co wgl są te blaszki i czy one występują tylko z tylu? 

Opublikowano

A co sądzicie o tarczach i klockach do a4 b6  orginalnych z napisem Audi?Zakupiłem takie będę montował na auto.

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Waldek100581 napisał:

A co sądzicie o tarczach i klockach do a4 b6  orginalnych z napisem Audi?Zakupiłem takie będę montował na auto.

myślę że kupiłeś tarcze zimmermann a klocek ferodo

 

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano
10 minut temu, wyzyk83 napisał:

myślę że kupiłeś tarcze zimmermann a klocek ferodo

 

czyli dobry zestaw,,oby mi nie piszczalo przy hamowaniu.

 

dziękuję

Opublikowano

jak dobrze zamontujesz nic nie będzie piszczeć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...