HOLMATRO Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 (edytowane) Witam panowie - szykuje się na kwietniowa przesiadkę na heble z S4. Mam zaciski mam stalowy oplot HEL’a od @Dev Pozostaly osłony tarcz ( pewnie ASO, chyba ze ktoś ma..) płyn i najważniejsze - tarcze i klocki. Chce perforowane, ze względów estetycznych, tylko pytanie jakie tarcze brać ? Otto Zimmerman ? Rotinger Graphite ? Ferodo ? Textar ? klocek tez nie wiem jaki. Do tej pory myślałem nad DS2500, ale nie jeżdżę tyle sportowo żeby wykorzystać jego potencjał. Heble muszę mieć dobre bo mieszkam w górach i przy jakimś upalaniu mam więcej hamowań (ostrych) niż nawet w mieście. Wiec coś lepszej klasy, ale nie na tor. Doradźcie coś Edytowane 20 Marca 2019 przez HOLMATRO
Patryk94 Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Osłon jest na ebeyu ile dusza pragnie okolo 100zl dwie, nie wiem ile w aso.
wybaczmi Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Panowie Tarcze i klocki przód audi a4 b6 2.4 170KM Myślę nad zestawem tarcze zimmerman, klocki ferodo?? Czy to dobry wybór i sprawdzi mi ktoś po vin rozmiar WAUZZZ8EX3A114648
Dev Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Tarcze - 8E0 615 301 R Klocki - 4B0 698 151 J Nie lepiej od razu robić 320mm ?
wybaczmi Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 14 godzin temu, Dev napisał: Tarcze - 8E0 615 301 R Klocki - 4B0 698 151 J Nie lepiej od razu robić 320mm ? To muszę zmieniać zaciski?
pawelosinski83 Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 21 godzin temu, HOLMATRO napisał: Witam panowie - szykuje się na kwietniowa przesiadkę na heble z S4. Mam zaciski mam stalowy oplot HEL’a od @Dev Pozostaly osłony tarcz ( pewnie ASO, chyba ze ktoś ma..) płyn i najważniejsze - tarcze i klocki. Chce perforowane, ze względów estetycznych, tylko pytanie jakie tarcze brać ? Otto Zimmerman ? Rotinger Graphite ? Ferodo ? Textar ? klocek tez nie wiem jaki. Do tej pory myślałem nad DS2500, ale nie jeżdżę tyle sportowo żeby wykorzystać jego potencjał. Heble muszę mieć dobre bo mieszkam w górach i przy jakimś upalaniu mam więcej hamowań (ostrych) niż nawet w mieście. Wiec coś lepszej klasy, ale nie na tor. Doradźcie coś Ferodo DS Performance - klocki mistrz do ostrzejszej codziennej jazdy. Miękkie, nie piszczą, nie trzeba ich grzać, nie tracą nic na skuteczności po nagrzaniu, nie śmierdzą, nie dymią (zwykłe Ferodo premiery potrafiłem do takiego stanu szybko doprowadzić, DS-ów mi się nie udało nigdy). Co do tarcz to z Rotingerem ostrożnie - do miasta ok, na autostradzie po 2-3 mocnych hamowaniach ze 180 wibrują, ale jak ostygną to znów jest OK. Miałem podobnie Rotingerach 350x32 na 6-tłoku w S4B5 i mam teraz na 345x30 w S4B6. Na większy set wybrałem teraz Zimmermanna - zobaczymy co to warte ? 1
HOLMATRO Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 @pawelosinski83 dzięki za pomoc, tarcze wstępnie wybrane - zimmermanny sport, klocki polecono mi Ferodo Premier, ale po tym co napisałeś chyba sklonie się na Performance
pawelosinski83 Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 1 godzinę temu, HOLMATRO napisał: @pawelosinski83 dzięki za pomoc, tarcze wstępnie wybrane - zimmermanny sport, klocki polecono mi Ferodo Premier, ale po tym co napisałeś chyba sklonie się na Performance Wierz mi, że warte są każdego dopłaconego do nich grosza... Śmiem twierdzić, że lepszy byłby set 320 na DS niż 345 na Premierze ?
HOLMATRO Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 56 minut temu, pawelosinski83 napisał: Wierz mi, że warte są każdego dopłaconego do nich grosza... Śmiem twierdzić, że lepszy byłby set 320 na DS niż 345 na Premierze ? No, nie takie grosze bo prawie dwa razy droższe ? popytalem, kilka osób poleca, wiec będzie Performance
pawelosinski83 Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 2 minuty temu, HOLMATRO napisał: No, nie takie grosze bo prawie dwa razy droższe ? popytalem, kilka osób poleca, wiec będzie Performance no to niestety fakt, że dużo tych groszy najlepsze, że przejechałem 30tys i chyba już po klockach, bo się zaświeciły na fisie
HOLMATRO Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 Godzinę temu, pawelosinski83 napisał: no to niestety fakt, że dużo tych groszy najlepsze, że przejechałem 30tys i chyba już po klockach, bo się zaświeciły na fisie Jak upalane, a upalane, to dystans przestaje mieć znaczenie. Swoją ilość tarcia przyjęły. Jedni w Awensisie rozłożą to na 150 tysięcy, inni w S4 na 30 tys..
HOLMATRO Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 3 minuty temu, Dev napisał: Nie bierz OZtów sportów tylko gładkie I to jest moj najwieszy dylemat, bo już z tobą o tym rozmawiałem jakis czas temu przez telefon. Wiem ze masz racje, odradzales. Jaka jest wiec szansa dla mnie w innej tarczy dostać dobre hamowanie z perforowaniem ? Bo nie ukrywam ze bardzo mi na tym zalezy, auto głównie ma hamować, ale musi tez wyglądać, taki projekt..
Dev Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 (edytowane) Edytowane 21 Marca 2019 przez Dev 1
pawelosinski83 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 19 godzin temu, HOLMATRO napisał: Co to za tarcza? Fajna, coś dla mnie EBC ULTIMAX
Czary Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Witam jakiej wielkości tarcze do b7 bpw oska przod i tył? Niżej przedstawiam wlepke.
_małyTM_ Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 288x25 – oznaczenie 1LB, 1LE245x10 – oznaczenie 1KD
Czary Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 2 godziny temu, _małyTM_ napisał: 288x25 – oznaczenie 1LB, 1LE245x10 – oznaczenie 1KD Czy tył może być tez wentylowany czy coś trzeba przerobić, chyba ze jest to nieopłacalne żeby dawać wentylowane?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się