Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie - szykuje się na kwietniowa przesiadkę na heble z S4. 

Mam zaciski 

B16FE3CA-767F-4148-8040-7FAF901D98E3.jpeg

mam stalowy oplot HEL’a od @Dev

IMG_0994.JPG

 

Pozostaly osłony tarcz ( pewnie ASO, chyba ze ktoś ma..) płyn i najważniejsze - tarcze i klocki.

Chce perforowane, ze względów estetycznych, tylko pytanie jakie tarcze brać ? Otto Zimmerman ? Rotinger Graphite ? Ferodo ? Textar ?

klocek tez nie wiem jaki. Do tej pory myślałem nad DS2500, ale nie jeżdżę tyle sportowo żeby wykorzystać jego potencjał. Heble muszę mieć dobre bo mieszkam w górach i przy jakimś upalaniu mam więcej hamowań (ostrych) niż nawet w mieście. Wiec coś lepszej klasy, ale nie na tor. 

Doradźcie coś 

Edytowane przez HOLMATRO
  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Osłon jest na ebeyu ile dusza pragnie okolo 100zl dwie, nie wiem ile w aso. 

Opublikowano

Panowie Tarcze i klocki przód audi a4 b6 2.4 170KM

Myślę nad zestawem tarcze zimmerman, klocki ferodo??

Czy to dobry wybór i sprawdzi mi ktoś po vin rozmiar WAUZZZ8EX3A114648

Opublikowano

Tarcze - 8E0 615 301 R

Klocki - 4B0 698 151 J

Nie lepiej od razu robić 320mm ?

Opublikowano
14 godzin temu, Dev napisał:

Tarcze - 8E0 615 301 R

Klocki - 4B0 698 151 J

Nie lepiej od razu robić 320mm ?

To muszę zmieniać zaciski?

Opublikowano

Do 320 tak zaciski i jarzma

Opublikowano
21 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Witam panowie - szykuje się na kwietniowa przesiadkę na heble z S4. 

Mam zaciski 

B16FE3CA-767F-4148-8040-7FAF901D98E3.jpeg

mam stalowy oplot HEL’a od @Dev

IMG_0994.JPG

 

Pozostaly osłony tarcz ( pewnie ASO, chyba ze ktoś ma..) płyn i najważniejsze - tarcze i klocki.

Chce perforowane, ze względów estetycznych, tylko pytanie jakie tarcze brać ? Otto Zimmerman ? Rotinger Graphite ? Ferodo ? Textar ?

klocek tez nie wiem jaki. Do tej pory myślałem nad DS2500, ale nie jeżdżę tyle sportowo żeby wykorzystać jego potencjał. Heble muszę mieć dobre bo mieszkam w górach i przy jakimś upalaniu mam więcej hamowań (ostrych) niż nawet w mieście. Wiec coś lepszej klasy, ale nie na tor. 

Doradźcie coś 

Ferodo DS Performance - klocki mistrz do ostrzejszej codziennej jazdy. Miękkie, nie piszczą, nie trzeba ich grzać, nie tracą nic na skuteczności po nagrzaniu, nie śmierdzą, nie dymią (zwykłe Ferodo  premiery potrafiłem do takiego stanu szybko doprowadzić, DS-ów mi się nie udało nigdy).

Co do tarcz to z Rotingerem ostrożnie - do miasta ok, na autostradzie po 2-3 mocnych hamowaniach ze 180 wibrują, ale jak ostygną to znów jest OK. Miałem podobnie Rotingerach 350x32 na 6-tłoku w S4B5 i mam teraz na 345x30 w S4B6. Na większy set wybrałem teraz Zimmermanna - zobaczymy co to warte ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@pawelosinski83 dzięki za pomoc, tarcze wstępnie wybrane - zimmermanny sport, klocki polecono mi Ferodo Premier, ale po tym co napisałeś chyba sklonie się na Performance

Opublikowano
1 godzinę temu, HOLMATRO napisał:

@pawelosinski83 dzięki za pomoc, tarcze wstępnie wybrane - zimmermanny sport, klocki polecono mi Ferodo Premier, ale po tym co napisałeś chyba sklonie się na Performance

Wierz mi, że warte są każdego dopłaconego do nich grosza...
Śmiem twierdzić, że lepszy byłby set 320 na DS niż 345 na Premierze ?

Opublikowano
56 minut temu, pawelosinski83 napisał:

Wierz mi, że warte są każdego dopłaconego do nich grosza...
Śmiem twierdzić, że lepszy byłby set 320 na DS niż 345 na Premierze ?

No, nie takie grosze bo prawie dwa razy droższe ?

popytalem, kilka osób poleca, wiec będzie Performance 

Opublikowano
2 minuty temu, HOLMATRO napisał:

No, nie takie grosze bo prawie dwa razy droższe ?

popytalem, kilka osób poleca, wiec będzie Performance 

no to niestety fakt, że dużo tych groszy :decayed:
najlepsze, że przejechałem 30tys i chyba już po klockach, bo się zaświeciły na fisie :shock3:

Opublikowano
Godzinę temu, pawelosinski83 napisał:

no to niestety fakt, że dużo tych groszy :decayed:
najlepsze, że przejechałem 30tys i chyba już po klockach, bo się zaświeciły na fisie :shock3:

Jak upalane, a upalane, to dystans przestaje mieć znaczenie. Swoją ilość tarcia przyjęły. Jedni w Awensisie rozłożą to na 150 tysięcy, inni w S4 na 30 tys.. :good:

Opublikowano

Nie bierz OZtów sportów tylko gładkie

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

Nie bierz OZtów sportów tylko gładkie

I to jest moj najwieszy dylemat, bo już z tobą o tym rozmawiałem jakis czas temu przez telefon. Wiem ze masz racje, odradzales. 

Jaka jest wiec szansa dla mnie w innej tarczy dostać dobre hamowanie z perforowaniem ? Bo nie ukrywam ze bardzo mi na tym zalezy, auto głównie ma hamować, ale musi tez wyglądać, taki projekt..

Opublikowano (edytowane)

65190ab240b5b72c5295ba990337.png

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Co to :eusathink: za tarcza? Fajna, coś dla mnie 

Opublikowano
19 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Co to :eusathink: za tarcza? Fajna, coś dla mnie 

EBC ULTIMAX

Opublikowano

Witam jakiej wielkości tarcze do b7 bpw oska przod i tył? Niżej przedstawiam wlepke.

436F0D6F-AC0D-41E1-8AB1-C0736A298F0E.jpeg

Opublikowano


288x25 – oznaczenie 1LB, 1LE

245x10 – oznaczenie 1KD
 

Opublikowano
2 godziny temu, _małyTM_ napisał:


288x25 – oznaczenie 1LB, 1LE

245x10 – oznaczenie 1KD
 

Czy tył może być tez wentylowany czy coś trzeba przerobić, chyba ze jest to nieopłacalne żeby dawać wentylowane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...