Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1KW i 1LA

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego mam jeszcze jedno pytanie..lepiej kupić tarcze gładkie czy takie z dziurkami?czy różnica będzie odczuwalna?

Chodzi mi o tarcze Zimmerman Standard/sport coat

Opublikowano

Kup gładkie tarcze a do tego klocki Ferodo DS Performance

Opublikowano

ja na trw mam nalatane ponad 60 tyś (os przednia) teraz na tył też założyłem trw

Opublikowano

dev powiedz mi jeszcze czy jak kupię nowe tarcze to klocki automatycznie też muszę wymienić?

bo generalnie całkiem niedawno je wymieniałem i jest go jeszcze sporo..

Kolego mam jeszcze jedno pytanie..lepiej kupić tarcze gładkie czy takie z dziurkami?czy różnica będzie odczuwalna?

Chodzi mi o tarcze Zimmerman Standard/sport coat

Opublikowano

Jak sa jeszcze dobre to wyrownaj klocki na drobnym papierze i zakladaj

Opublikowano

Kupiłem nowe klocki i tarcze BOSCH i żałuję. Brakowało dziurki do przykręcenia co powodowało odskakiwanie tarczy przy odpuszczaniu hamulca. Ehh szkoda gadać, nie polecam

Opublikowano

Hejka, do autka jak z mojego profilu jakie byłyby najlepsze tarcze ? Mam zakupione nowe klocki TRW (bo tak ;) ) i jest ewentualność że będę potrzebował też tarcz na przód 320mm. W ASO proponują ori z fabryki za 1300PLN para, ale myślę że zaproponujecie tańsze i lepsze jeśli chodzi o możliwości i ciszę, praawda? :)

Opublikowano

Otto Zimmermann

Opublikowano

OKi doki, to skumałem czytając ten temat, dzięki :)

Pytanie jest, którą wersję, tą 'dziurkowaną' czy jakaś inną ?

Jest szansa, że jak zaniósłbym je do ASO to powiedzieliby że jeśli nei ori to nie założą ?

Opublikowano

Bierz gladkie

A w ASO w d... moga Cie pocalowac

Opublikowano

Też mam taki dylemat zamówiłem Zimmermann Sport, ale potem zacząłem czytać opinie że pękają etc. Dev wiesz może coś na ten temat ? bo nie wiem czy nie zmienić na gładkie ;/ czy duża różnica jest w hamowaniu między sport a gładkimi ?

Opublikowano

Po co dublujesz tekst w roznych postach ???

Tarcza sport musi dostac dobry klocek a otwory w tarczy muszą byc regularnie czyszczone. Cała tajemnica.

Opublikowano

Czyli ori klocek z S4 jaki jest przy zaciskach jest dobry do tarcz sport ? czy lepiej go wymienić ? regularne czyszczenie tzn co ile mniej więcej ? pytam bo teraz czytam i czytam i sporo tych negatywnych opinii. Powiedz mi jeszcze jak możesz bo pewnie jeździłeś i na tych i na tych czy różnica jest spora w hamowaniu ?

Opublikowano

Klocek ori jest tutaj jak najbardziej na miejscu.

Jak otwory sa zanieczyszczone to bierzesz dobre wiertło fi 4.2mm i jedziesz z każdą dziurą :grin: po kolei.

Opublikowano

Myślę że w sezonie letnim wystarczy karcher ? :grin:

Opublikowano

Chyba na głowę upadłeś.

Czasami jest tak ze siadają dwa wiertła na jednej tarczy.

Opublikowano

Witam.Zamierzam wymienić u siebie tarcze i klocki,przód i tył.Proszę o pomoc w doborze zestawu.Autko lata głównie po autostradach.Zmieszczę się w kosztach do 1500zł?Wklejam zdjęcie wklejki z mojego auta.Kolega devastation widzę że zna się na temacie więc może pomoże mi i wyczyta dokładnie jakie tarcze potrzebuję i może ma jakiś ciekawy zestawik dla mnie.Planuję wymianę za miesiąc.

2013_04_06_22_04_40.jpg

Opublikowano

Masz serię 288/245 mm

Jezeli masz odpowiednie koła to warto pomyslec o swapie na 320mm a na pewno minimum 312mm.

To na przód a o tyle tez trzeba pomyśleć jak ganiasz po autostradach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...