Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Analiza logów słaby dół - 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Auto po programie, jaką masz tam turbinę? Seria k03? Jakieś jeszcze mody?
Turbo zadane doładowanie osiąga przy 2600, wygląda pod tym kątem ok (choć mogłoby wstawać wcześniej), gorzej że górą go nie trzyma, a wysterowanie na full.
Przepływ chyba trochę za mały na to doładowanie.
Temperatura w dolocie jak na dzisiaj robione logi  to wysoka, przy upałach w ogóle masakra będzie.
Cofa zapłon od 3-4 tyś obrotów - świece zmieniane kiedy?

Edytowane przez MichauKR
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Coś mi się wydaje że ktoś to z zadanym doładowaniem za bardzo poszalał :)

 

Opublikowano (edytowane)

Turbo górą nie trzyma, bo jak seryjne k03 to nie daje rady, ale wstaje dobrze. Jak turbo nie napompuje to i przepływu nie będzie.

Wszystkie logi na benzynie?

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za szybki odzew, wszystkie logi na benzynie, dmuchawka seria k03 + dp + wtryski 360cc + dolot seria (wiem że za ciepło)

zapłon możliwe że cofa bo wysterowane pod 98, logi robione na 95, a docelowo jak gaziarz znajdzie czas to będzie jeździć na 100+ (LPG :D)

to że powyżej tych 5k rpm już nie pompuje to się domyśliłem że już ta pierdziawka więcej nie może, chyba się nie da zrobić na serii dolocie więcej niż 150g?

 

i właśnie moje pytanie, co tak późno osiąga pełne doładowanie? powinno od 2,3k rpm chyba?

można brać pod uwagę N75? albo jakąś nieszczelność? czy to można wykluczyć?

Edytowane przez zionx
literówka
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, zionx napisał:

i właśnie moje pytanie, co tak późno osiąga pełne doładowanie?

Coś się usrał tego wstawania turbo? Co ma pompować 1bar przy 2 tys? Przy 2,6 masz pełne zadane 1,2bar i to jest bardzo dobrze.

Zainwestuj przynajmniej w k03s albo korekta softu na bardziej lajtowym doładowaniu.

Nie porównuj serii do auta po chipie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Opanuj emocje - pytam, bo nie mam nastu lat, i już wyrosłem z efektu pierwszych vtec'ow hondy, ze przy 3k rpm mi wyrywa fotel z podłogi (celowe przekolorowanie), bo serio tak to czuć. Liczyłem na równo rozłożenie mocy na całym zakresie obrotów, ale jeśli tak faktycznie jest ok i nie da się tego poprawić (w aktualnej konfiguracji) to tak zostanie. Zmniejszenie doładowania dla wyrównania "wykresu" kosztem obniżenia doładowania (co za tym idzie zmniejszeniem mocy) mija się z celem.

Opublikowano

Mija się z celem takie doładowanie na tym turbo i jego żywotności też to nie sprzyja. Lepiej zdjąć z dołu i żeby trzymało jako tako górę niż ma wyrywać z kapci przy ok. 2800, a powyżej 4 tys nagły spadek i uczucie, że to nie przyspiesza.

O moje emocje się nie martw.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przem8, już mi kiedyś pomogłeś i tu Cię zacytuję

"Turbo mogłoby osiągać pełne doładowanie przy 2,3 tys obr w serii, jest przy 2,5 :P Jest o niebo lepiej niż wcześniej :D"

Dlatego myślałem że po programie, już nie będzie tej sytuacji i będzie od 2,3k rpm. I tam czasem się nie obraź, bo jak mówisz że tak jest i tak być musi, to tak będzie :)

Z górnym zakresem to pewnie tak jak się domyślam - na mojej "pro" konfiguracji, lepiej nie będzie? :)

Opublikowano

Dla mnie wstaje dobrze i bym się tego nie czepiał. A góry lepszej nie zrobisz bo za mała turbinka, też to przerabiałem. Na k03s już można coś powalczyć górą, tym bardziej na hybrydzie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak, hybryda jest w planach, narazie trzeba dojechać to co już jest. Dobra, więc uznaję że logi ok i już nie ruszam tematu, tym bardziej że sprzęglo po programie uczy się łyżwiarstwa więc już jest na co odkładać :)

Dzięki wszystkim za pomoc

Opublikowano
42 minuty temu, zionx napisał:

Przem8, już mi kiedyś pomogłeś i tu Cię zacytuję

W serii osiąga doładowanie tak jak pisałem. Musisz rozróżnić dwie rzeczy takie jak auto w serii i po chipsie. Po programie jakbyś miał to pełne doładowanie 1,2b przy 2,3 to przede wszystkim sprzęgło szybko by powiedziało papa i tak jest bezpieczniej dla silnika itp. :P 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...