Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosba o analize logow B6 1,8t bex po wirusie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o analize ponizszych logow.Logi zrobilem poniewaz wywala mi blad 16683.

Ato jest po wirusie,przed wirusem tego bledu nie mialem.

VAGLOGGER.APPHB.COM
VAGLOGGER.APPHB.COM
LOG.MALONETUNING.COM

 

Opublikowano

Turbo nie trzyma doładowania. Dv sprawne?

Zrób log turbo z odpiętym n75.

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Turbo nie trzyma doładowania. Dv sprawne?

Zrób log turbo z odpiętym n75.

 

Sprawdze to DV bo tego nie sprawdzalem.W sumie nie moglem znalezc ale jest podobno przy prawym IC.

Rozumiem ze przed zrobieniem logu turbo ( blok 011) mam sciagnac zasilanie cewki zaworka n75

Opublikowano
6 minut temu, adam1974 napisał:

sciagnac zasilanie cewki zaworka n75

Tak

Opublikowano (edytowane)

log na turbo 115+118 a nie 011  z odpieta wtyczka ale mysle ze to duzo nam nie da . 

1. Program jest dziwnie napisay, zadane obciazenie spada do 6000rpm a potem nagle... rosnie ? ... 

2. rozjazd zadanego a osiagnietego do 6000rpm moze wynikac z nie do konca dobrze wystrojonego PID w sofcie (wysterowanie n75 zapewnie dobija do I-limit) .

Ogolnie, program do poprawy ... moim zdaniem. 

Edytowane przez soul87
Opublikowano

Błąd zaczął pojawiać się zaraz po programie? jeśli tak to tak jak koledzy wyżej pisali, ktoś przesadził z zadanym doładowaniem w sofcie.

Opublikowano

A kto robił program ;)?

Opublikowano

Auto u gregora było strojone 

Opublikowano (edytowane)

Wczesniej  tj przed programem tego bledu nie bylo.Po programie  dopiero ten blad sie pojawil. Dokladnie auto u Gregora bylo robione.Nie mialem kiedy zajrzec do dv i zrobic logi ale na dniach mysle sie uda.

dla porownania logi wykonane jeszcze przed wirusem.

VAGLOGGER.APPHB.COM
 
 
a to mapka po zawirusowaniu

chip wykres.jpg

Edytowane przez adam1974
Opublikowano
W dniu 22.10.2019 o 19:21, przem8 napisał:

Turbo nie trzyma doładowania. Dv sprawne?

Zrób log turbo z odpiętym n75.

DV sprawdzone-sprawne.

W dniu 23.10.2019 o 08:30, soul87 napisał:

log na turbo 115+118 a nie 011  z odpieta wtyczka ale mysle ze to duzo nam nie da . 

1. Program jest dziwnie napisay, zadane obciazenie spada do 6000rpm a potem nagle... rosnie ? ... 

2. rozjazd zadanego a osiagnietego do 6000rpm moze wynikac z nie do konca dobrze wystrojonego PID w sofcie (wysterowanie n75 zapewnie dobija do I-limit) .

Ogolnie, program do poprawy ... moim zdaniem. 

Logi zrobione pierwszy log z odpieta wtyczka z n75

drugi log zrobilem zaraz po pierwszym juz po podpieciu N75

 

 

http://vaglogger.apphb.com/log/5db5bae97c777c458ca79a11

 

 

http://vaglogger.apphb.com/log/5db5bbd87c777c458ca79a12

Opublikowano

Sztanga WG do podciągnięcia. 

Opublikowano
Godzinę temu, soul87 napisał:

Sztanga WG do podciągnięcia. 

Czyli musze skrocic ciegno tak?Ma zaczac sie otwierac przy 0,55bara i zamykac przy 0,7? czy w silniku po wirusie naezy inne cisnienie pracy klapki ustawic?

Łukasz13 Napisano 

Regulacja sztangi moze sie udac bez odkrecania czegokolwiek, potrzebujesz nasadke 10 przedluzke i sprawne rece, musisz wymacac nakretke nalozyc nasadke jak uda sie odkrecic nakretke z jednej strony to ta druga nakretka powinna ruszyc sie palcami .

 

Szukam i czytam jak to wyregulowac,i podobno da sie to wyregulowac nie wyciagajac turbiny z samochodu.Mam Dp zamiast kata.Tylko jak pozniej sprawdze czy klapka jest zaknieta.czy plynnie chodzi,czy niema luzow na nicie.

 


 

Opublikowano

Ma być wyregulowana tak zeby przy logu n75 z odpieta wtyczka ma ładować. Lekko powyżej 0.3 bara 

Opublikowano
5 minut temu, soul87 napisał:

Ma być wyregulowana tak zeby przy logu n75 z odpieta wtyczka ma ładować. Lekko powyżej 0.3 bara 

Ciezki temat.Moja praca z turbina to byla tylko w silniku AJM i tam czyscilem lopatki,i wymienilem gruszke bo byla zardzewiala i sie zacinala.

Rozumiem ze powinienem skrocic ciegno po to by wczesniej klapke otwieralo tym samym wczesniej zacznie  ladowac.

Tylko co kolejno:skrocic ciegno o np 3 obroty nakretki- trasa zrobic logi 115 i 118 z odpieta wtyczka od zaworu N75wkleic tutaj do oceny.Ewentualnie kolejna powtorka z regulacji. i tak do skutku?Czy np wyciagnac turbo,podac cisnienie z kompresora i przy 0,3 czy 0,55 ma zaczac dzwigac sie klapka?

Pierwszy sposob czasochlony,drugi uciazliwy z uwagi na demontaz dp,kolektora,turbo.Bo bez sciagania wszystkiego ciezko okreslic czy klapka sie dzwiga.Chyba ze to bedzei wyczuwalne ze ciegno dzwiga klapke po podaniu cisnienia z kompresora 0,3 czy 0,55bar.

Opublikowano

Nie trzeba turbo demontować. 

Wyżej zacytowałeś Łukasza który napisał jak można wyregulować WG bez wyciagania czegokolwiek, da sie to zrobic, ja ustawiam to w taki sam sposób.

Na początek sprobuj skrócic o 2-3 obroty.

Co do uchylania to to nie jest takie oczywiste, wstępne uchylenie klapki WG przy 0.3 bara to juz za mocno naciągnieta... 

Opublikowano

Rozumiem.Skroce o 3 obroty,przejade sie.Nastepnie jak tylko kogos znajde na miejsce pasarzera to zrobie logi  z wieta wtyczka od N75  zobaczymy co wyjdzie.

A tak na marginesie ta roznica po prawidlowym wyregulowaniui sztangi bedzie odczuwalna? Dziwne ze czasem mimo ze depne to tego bledu niema,a czasem sie pojawia.Moze to sie pojawia przy odpowiedniej predkosci obrotowej w danym czasie lub predkosci samochodu.Tak czy tak silnik powinien chodzic jak zegarek bez wyskakujacych bledow.

Opublikowano

Miałem kiedyś taką informację z serwisu, że przy 1cm uchylenia sztangi powinno być 0.34 bar.

Opublikowano

Dzis z uwagi ze na aucie cos marnie bylo widac gdziecte ciegno sie znajduje podoatrzylem na net. Pozniej w aucie. Dojscie to jakas masakra.zaluje ze sprawdzilem tego przy okazji wywalenia kata.Tyle ze wtedy zadnego bledu nie mialem.Jeszcze jak mozna zrobic regulacje mierzac dlugosc wysuwu jak tam nic nie widac. Praca chyba na lusterko.. Dzis  silnik nie ostygnie wiec robote przeloze.

Opublikowano

no jest ciasno trzeba miec zwinne rączki :D i zimny silnik, pare razy pokręcisz i w 5 minut bedziesz ogarniać :D

Opublikowano (edytowane)

Silnik ostygl,odkrecilem tylko blache aluminiowa i dojscie idealne(na jeden palec;)) Odrdzewiacz,kilka minut przerwy i kluczem nasadowym 10 na przedluzkach popuscilem lekko nakretke po czym o dziwo druga nakretka poszla leciutko.Palcem ją obracalem po 1/6 obrotu tak by mniej wiecej wyszly 3 obroty.Nastepnie dokrecilem 1 nakretke do konca czyli o ok 3 obroty.Teraz tylko czas na logi.Wieczorem mam pare kilometrow do przejechania to zobacze czy jest jakas roznica w pracy silnika.A wkrotce logi.Musze tez nagrac dzwiek jaki wydaje silnik podczas przyspieszania cos pomiedzy ok 2850-3000obr/min. Brzmi to jakby auto zasysalo dodatkowe powietrze lub jakby pasek klinowy sie slizgal.Akurat ten dzwiek jest bardzo przyjemny  i mysle ze nie jest to jakies lewe powietrze zasysane bo szczelnosc dolotu sprawdzalem dwa razy.

Edytowane przez adam1974

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...