Maniek0102 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 Audi a4 B7 1.8t Swap z tip tronic na manual 6 biegów Swap z ośki na quattro Mapa zrobiona z 163 km 220 nm na 210 km 320 nm u gregor10 I teraz problem: Auto dosyć długo schodzi z obrotów, gdy go przygazuje np do 5 tys obrotów na biegu jałowym obroty zbyt długo spadają. A teraz najgorsze, przy dynamicznej jeździe przy zmianie biegu np. z 2 na 3 lub z 3 na 4 itp. przy 4 tys. obr. obroty podskakują do 5 tysięcy i dopiero wtedy spadają, im wyższe obroty przy zmianie biegu tym bardziej podskakują. Nie da się normalnie zmienić biegu na wyższy przy dużych obrotach. Zawór DV sprawdzony jest ok. Czujnik położenia pedału sprzęgła wymieniony. Poprawy brak
Kejsi Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 Nie masz przypadkiem overboosta? Komplet logów i od siebie powiem że na serii miałem tak samo, ale jak poszły spore mody problem sam znikł ?
Maniek0102 Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 Powiem szczerze że nie mam pojęcia. Takiego go już kupiłem. Najlepiej by było jak by ktoś mi polecił jakiegoś dobrego mechanika, który by mi pomógł to ogarnąć z okolicy Częstochowy a nawet Śląska ( mogę podjechać i zostawić auto byle by było warto) jest to strasznie denerwujące a paproki z mojej okolicy rozkładają ręce
Maniek0102 Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 Zawór n75 może mieć z tym coś wspólnego? Szukam, czytam i na niego natrafiłem. Ale tym sposobem można pół auta wymienić i nie znalesc przyczyny.
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) A czujnik sprzęgła działa prawidłowo? Podglądałeś vagiem? Jak nie czujnik to prędzej jakaś nieszczelność, n75 odpada. Logi też by się przydały, bo można by wykluczyć kilka rzeczy, a tak to nic sam nie zrobisz więc albo weź się za samodzielną diagnostykę lub oddaj to w ręce, które znają 1.8t na wylot. Edytowane 11 Listopada 2019 przez przem8
Maniek0102 Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 Czujnika sprzęgła vagiem nie sprawdzałem, poprostu wymieniłem bo za org zapłaciłem ok 50 zł. Kazde połączenie psikalem plakiem, obroty nic nie wzrosły. Z chęcią bym oddal takim co znają 1.8t na wylot, ale ciężko takich znaleźć, u mnie w okolicy na pewno...
traczu_lca Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 Sprawdź vagiem ten czujnik sprzęgła, tu pokazują co i jak.
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 Kanał 066 na vagu i sprawdzić czy czujnik działa, niestety po swapach nieraz takie tematy nie są ogarniete do końca.
cysiek18 Opublikowano 12 Listopada 2019 Opublikowano 12 Listopada 2019 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Kanał 066 na vagu i sprawdzić czy czujnik działa, niestety po swapach nieraz takie tematy nie są ogarniete do końca. Można też chyba bez vaga, włączyć tempomat i wcisnąć sprzęgło. Tempomat powinien się wyłączyć
Maniek0102 Opublikowano 12 Listopada 2019 Autor Opublikowano 12 Listopada 2019 Nie mam niestety tempomatu to tak nie sprawdzę. Podjadę do znajomego w tym tygodniu, który ma vaga to obczaje i dam znać.
Maniek0102 Opublikowano 13 Listopada 2019 Autor Opublikowano 13 Listopada 2019 Problem rozwiązany :). Podpinalem samochód pod vaga i na kanale 66 przy wciśnięciu sprzęgła było brak reakcji. Kupiłem nowy czujnik, zamontowałem i jak ręką odjął. Widocznie poprzedni czujnik który był wymieniany był uszkodzony, źle zamontowany, lub uszkodzony przy montażu. Wielkie dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się