przemek214 Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 (edytowane) Witam . Chciałem zmienić dawkę paliwa przy odpalaniu gdyż samochód ciężko odpala na ciepłym silniku ,czytałem że można tak mu pomóc, lub zmienić w mapach obroty silnika od których ma być podane paliwo. Z tym iż nie mam tam prawie nic . Tylko opcje, jedna do adaptacji EGR ,druga coś z pompą paliwa , i jeszcze jedna ale nie pamiętam , a robiłem to oczywiście w silniku czyli pozycja 1 ,a pozniej wpisałem kod 12233 , akceptacja była , później wszedłem w adaptacje , tak jak już wcześniej pisałem tam jest tylko immobiliser, nic więcej jak staram się wpisać to jest błąd . Czy możliwe że mam zły kod dostępu ? Czy tym silniku nie można nic zmienić ? Nawet adaptacja przepustnicy ? Wydaje mi się to mało prawdopodobne, sam już nie wiem. Dodam że mój silnik to 1.9 TDI BKE . Edytowane 20 Listopada 2019 przez przemek214
kamil-vag Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Takie adaptacje można było robić w silnikach VP a nie PD... w PD trzeba zgrać mapę, edytować co trzeba i wgrać poprawioną do sterownika
przemek214 Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Opublikowano 21 Listopada 2019 Witaj Kamil , znów ty mi pomagasz . Rozumem , a czy wiesz jak to się robi ? Bo ja w takim bądź razie kupię galleto 4 i zgram mapy i może ktoś by mógł by pomóc z tym ? Czy ten galleto będzie dobrym narzędziem?
kamil-vag Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Lepszym jest MPPS. Tylko, że jeśli masz EDC16 to ja bym nie ryzykować... Edc 15 obsługuje bez problemu, a z 16 zdarzają się problemy. Zgrać, zagrasz, ale wgranie to trochę ryzyko w 16.
przemek214 Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Opublikowano 21 Listopada 2019 A jak to sprawdzić jaki mam w swoim aucie ?
kamil-vag Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Wejdz w silnik vcds i tam jest jaki symbol ecu itd... jak się nie mylę to w Advanced ID powinno być nawet jaki sterownik... 1
przemek214 Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Opublikowano 21 Listopada 2019 Tak to wygląda u mnie. A ten Mpps to dokładniej jaki miał by być ?
przemek214 Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Opublikowano 21 Listopada 2019 Jaka wersję kupić ? Wystarczy Mpps V16 czy musi być wersja V18?
kamil-vag Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Tak jak pisalem do edc 15 wystarcza bez problemu V16, poczytaj moze o tej v18
przemek214 Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Opublikowano 21 Listopada 2019 Nie wiem czy dobrze się domyślam ,ale patrzy się po tym 116 FE? Czyli moje auto ma komputer edc 16 ? Tak ? Bo nie jestem pewien ! A z czym się wiąże ten problem z wgraniem ? Jakie może mieć to skutki ?
kamil-vag Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Masz EDC16U31 Wgranie może uwalić ECU, tym samym uziemiając Ci auto
pila24 Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Można kablem kkl zgrać flasha tutaj instrukcja Read Write ECU WWW.KLUBTT.PL Na prośbę jednego z kolegów zamieszczam krótki opis odczytu i zapisu zawartości flash ECU. Będziemy potrzebować: 1. zwykły kabel VAG (u mnie sprawdza się najtańszy niebieski za 25zł) 2. program Nefmoto ME7 ECU... Radzę zgrany Flash zachować bo może być różnie po wgraniu nowej mapy
przemek214 Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Opublikowano 21 Listopada 2019 No to teraz mnie zmartwiłeś , to masz może jakiś pomysł jak można to naprawić ( odpalanie ) prócz naprawy rozrusznika , bo akumulator chyba sprawny . Ma jakieś 1.5 roku .
kamil-vag Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Odepnij czujnik G62 na próbę i zobacz czy wtedy lepiej Ci odpala. Błąd czujnika wymusza podanie większej dawki startowej.
szalonyharry Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 sprawdz stan rozrusznika i akumlatora . Jak sąłbo pali na ciepłym a na zimnym od szczała to rozrusznik juz nie kreci tak jak powinien
przemek214 Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Opublikowano 22 Listopada 2019 Zobaczę w wolnej chwili zaraz, najprawdopodobniej jutro ,ale z tego co pamiętam tak już sprawdzałem i wtedy już odpalił lepiej ,ale też chwilę stał ,a to musiał bym zrobić na gorącym silniku
przemek214 Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 Ok ,sprawdziłem wczoraj , zeczywiscie odpala o wiele łatwiej niż z podłączonym czujnikiem temperatury płynu chłodzącego. Myślę że do regeneracji rozrusznik. I od tego zacznę . Na zimnym o wiele słabiej kręci , a na ciepłym lepiej . Więc myślę że to rozrusznik .
KINIAM Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 21.11.2019 o 14:19, przemek214 napisał: Ma jakieś 1.5 roku . To nie musi o niczym świadczyć, przemierz parametry Aku. Godzinę temu, przemek214 napisał: Myślę że do regeneracji rozrusznik. I od tego zacznę . Akumulator w porządku ?. Mało kto z użytkowników potrafi zadbać o prawidłową eksploatację akumulatorów. Przypominamy sobie o AKU tuż potem jak był bardzo potrzebny a zawiódł.
przemek214 Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 11 godzin temu, KINIAM napisał: Mało kto z użytkowników potrafi zadbać o prawidłową eksploatację akumulatorów. Otóż to nie wiem jak to sprawdzić , myślę tak bo to kółko jest zielone w akumulatorze które mówi o naładowaniu , ale rozumiem że nie jest to miara współmierna . 11 godzin temu, KINIAM napisał:
przemek214 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Oczywiście okazało się że rozrusznik już był do regeneracji. Kupiłem nowy i jak ręką odjął teraz pali czy zimny czy ciepły . Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się