lewmichal Opublikowano 17 Marca 2022 Autor Opublikowano 17 Marca 2022 Z blacharki, to jeszcze tylna klapa zaczyna o sobie dawać znać naokoło tej listwy z zamkiem. Widzę, że to standardowy temat w A4. Może w tym sezonie to zrobię, chociaż teraz skupiam siły na nowym nabytku - S8 D2 1
lewmichal Opublikowano 21 Marca 2022 Autor Opublikowano 21 Marca 2022 (edytowane) Jak na złość w sobotę przytrafiła się pierwsza awaria. Chłodnica puściła płyn. Najlepsze jest to, że była kupiona w lipcu i przejechała niecałe 10000 km. Nie ma nawet roku. Nissens ma u mnie dużego minusa. Teraz zamówiłem chłodnice z pierwszego montażu (Behr-Hella). Czekam aż przyślą. W międzyczasie będzie sporo czyszczenia, bo płyn był zwiewany na wentylator, który rozbryzgał go wszędzie pod maską i pod samochodem. Edytowane 21 Marca 2022 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 28 Marca 2022 Autor Opublikowano 28 Marca 2022 (edytowane) A4 znowu jeździ. W ramach wymiany chłodnicy dostał nowy wężyk chłodzenia turbo, pasek klinowy wspomaganie-woda, czujnik temp./włącznik wentylatorów wkręcany w chłodnicę oraz oczywiście nową chłodnicę. Poprzednia zostanie odesłana do reklamacji. Dodatkowo odbyło się czyszczenie pod maską z wszędzie zalegającego G12. Edytowane 28 Marca 2022 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Koniec z przekładaniem opon 2 razy w roku. Znalazłem felgi w idealnym stanie. Będą na lato.
longer_xd Opublikowano 1 Maja 2022 Opublikowano 1 Maja 2022 No to masz dwa identyczne komplety felg Gratulacje zakupu w idealnym stanie, niech służą równie dobrze jak te zimowe.
lewmichal Opublikowano 2 Maja 2022 Autor Opublikowano 2 Maja 2022 Przy okazji zmiany kół i pozimowego płukania podwozia i nadkoli wyszły luzy w dwóch górnych wahaczach z przodu. Zamówiłem od razu komplet na górę Lemfordera. Kupiłem też komplet oryginalnych chlapaczy.
lewmichal Opublikowano 5 Maja 2022 Autor Opublikowano 5 Maja 2022 (edytowane) Nowe wahacze górne już na swoim miejscu z lewej i z prawej strony Z prawej siedziały jeszcze Lemfordery (z logo Audi) z 2005 roku A z lewej były Meyle Po wymianie geometria ustawiona. Trzeba było wprowadzić lekkie poprawki w zbieżności przedniej osi. Edytowane 5 Maja 2022 przez lewmichal
longer_xd Opublikowano 18 Maja 2022 Opublikowano 18 Maja 2022 Trzeba przyznać, że Lemforder daje radę - ja u siebie wymieniałem komplet z przodu 5 lat temu, od tego czasu tłukę kilometry i odpukać nic nie puka
pelonek1 Opublikowano 18 Maja 2022 Opublikowano 18 Maja 2022 Godzinę temu, longer_xd napisał: Trzeba przyznać, że Lemforder daje radę - ja u siebie wymieniałem komplet z przodu 5 lat temu, od tego czasu tłukę kilometry i odpukać nic nie puka Ile przejechałeś km?
staniek Opublikowano 19 Maja 2022 Opublikowano 19 Maja 2022 @pelonek1mam komplet Lemfordera na którym przeskoczyłem już 100k, pewnie jakieś 120/130 będzie zrobione, musiałbym szukać w notatkach
lewmichal Opublikowano 25 Maja 2022 Autor Opublikowano 25 Maja 2022 W dniu 19.05.2022 o 07:31, staniek napisał: @pelonek1mam komplet Lemfordera na którym przeskoczyłem już 100k, pewnie jakieś 120/130 będzie zrobione, musiałbym szukać w notatkach To bardzo dobra informacja. Nareszcie doczekałem się okrągłej sumki.
staniek Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 U mnie wskoczyło wczoraj, nie zwracać uwagi na kontrolkę airbag, brak płynu i syf 1
lewmichal Opublikowano 13 Lipca 2022 Autor Opublikowano 13 Lipca 2022 (edytowane) Osłona przegubu zewnątrznego, przedniego z lewej strony poddała się. Wymiana szybka i przyjemna, chociaż trzeba było znowu ustawić geometrię, co jest bardzo dziwne, bo odpinałem tylko górne wahacze i końcówkę drążka kierowniczego od zwrotnicy. Edytowane 13 Lipca 2022 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 13 Lipca 2022 Autor Opublikowano 13 Lipca 2022 Minęło 50000km w moich rękach. Zrobiłem ponownie wymianę oleju w skrzyni i dyfrze.
lewmichal Opublikowano 22 Lipca 2022 Autor Opublikowano 22 Lipca 2022 (edytowane) Ostatnio z tyłu zaczęły dochodzić stuki przy pokonywaniu nierówności. Pierwsza myśl - to znowu zawieszenie, które było zrobione całkiem niedawno. Okazało się jednak, że to wydech uderza w tylny wahacz dolny, gdy buja się na boki. Winowajcy takiej sytuacji to wieszaki tłumika tylnego. 23 lata zrobiło swoje i zrobiły się luźne, chociaż na pierwszy rzut oka, nie wyglądały źle. Jednak porównując do nowych, widać różnicę. Stare są już mocno wyciągnięte i pozwalają wydechowi na ruchy na boki. Wymieniłem obydwa. Teraz wydech prawie nie rusza się na boki i stukanie ustąpiło. Niestety zrobiłem tylko zdjęcie jednego wieszaka, który ma mniejsze znaczenie przy ruchach na boki. Edytowane 22 Lipca 2022 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Szykuje się trasa do Czarnogóry, więc sprawdzam co mogę. Wyszła jeszcze poduszka skrzyni do wymiany. Najlepiej widać, że jest uszkodzona w momencie rozruchu silnika.
lewmichal Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2022 (edytowane) Oczy były już trochę zamglone, ale papiery ścierne, pasta polerska i pady przywróciły je do pierwotnej przezroczystości. Na koniec zabezpieczyłem ceramiką przed promieniowaniem UV. Edytowane 10 Sierpnia 2022 przez lewmichal
lewmichal Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Może ceramika spowolni ten proces.
przem8 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Najlepiej pomalować bezbarwnym dwuskładnikowym. Jak dobry lakier to nie ma mowy o odpryskach i innych śmiesznych historiach, którymi straszą spece od polerowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się