Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Witam, W aucie (A4 B7 2.0 ALT bez quarto) nie miałem sygnalizacji zapięcia pasów więc przestawiłem przedostatni bit z 0 na 1, ale okazało się że włącznik w zapięciu pasa jest zepsuty i aby zniknął komunikat o zapięciu pasa należy mocniej "wdusić" pas do "zapięcia", więc chciałem przywrócić poprzednie kodowanie które wyglądało tak: 0006101. Niestety przy próbie powrotu do poprzedniego kodowania wyskakuje mi informacja, że niby kodowanie przebiegło poprawnie, po czym po ponownym sprawdzeniu kodowania jego wartość wynosi 0006143. Co z tym zrobić??? Inną sprawą jest, że wg mojego "wyliczenia" prawidłowe kodowanie powinno wyglądać tak: 0002101, ale tego kodowania w ogóle nie przyjmuje. Natomiast przyjmuje kodowanie 0007101, ale że w aucie nie ma quarto to jest problem z kontrolką rezerwy i wskaźnikiem poziomu paliwa Edytowane 27 Listopada 2019 przez Lukasz_mk2
MaTeo85 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Sprawdź czy przyjmie Ci 0000101. Edytowane 27 Listopada 2019 przez MaTeo85 Błąd
lewiatan1989 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 A ja zapytam inaczej: kabel ori czy klon? Klon czasem lubią taką zabawę - po n próbach jest szansa, że się uda. Pozdrawiam, Darek
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 kabel klon, ale prób było chyba z 10, prosił bym jeszcze o potwierdzenie mojego myślenia i podania prawidłowej wartości kodowania
golden87 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Na elektrodzie piszą że za taki stan rzeczy może byc odpoweidzialne użycie wersji x32 w systemie x64 bez użycia praw admina. Cytat Trochę offtop, ale do rzeczy: 1. Ryż jest całkiem zdrowy, a wszelkie problemy nie są związane tylko z nim. 2. Problem dotyczy zarówno klona jak i oryginału. 3. Rozwiązaniem w moim przypadku było użycie wersji 32 bitowej VCDS'a na 32 bitowym systemie Vista (ten sam laptop D630 z Win 8.1 x64 z takim samym problemem) 4. Rozwiązanie przetestowałem na Jetta 2006 r. w module komfortu i elektrycznym na wersji VCDS'a 15.7
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 6 minut temu, golden87 napisał: Na elektrodzie piszą że za taki stan rzeczy może byc odpoweidzialne użycie wersji x32 w systemie x64 bez użycia praw admina. widzisz o tym nie wiedziałem, będę musiał spróbować użyć vcds z prawami admina, dzięki za odpowiedź
golden87 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 1 minutę temu, Lukasz_mk2 napisał: widzisz o tym nie wiedziałem, będę musiał spróbować użyć vcds z prawami admina, dzięki za odpowiedź i dobierz wersje VCDSa do wersji posiadanej systemu, a jesli masz tylko x64 to warto by sprobowac na innym laptopie z x32. Niestety takie uroki klonów ze trzeba tak kombinować.
kamil-vag Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Ja mam licznik z B7 i też za cholerę nie mogę zmienić tego Rental Cars (samochody do wynajęcia). 00??xxx: Options I +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World) +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive) +02 = Side Marker Lights Indicator Lamp inactive +04 = 3. K-Number (Rental Cars) +08 = 2. K-Number (Australia) +16 = Clutch Pedal Switch Operation in FIS Display Też chciałem przestawić na 00 czyli Europe i d*pa, zarówno testowane na KKL i Klonie... możliwe, że ta zmiana tylko z palca we wsadzie licznika, albo przy przebiegu poniżej 100km...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się