Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z zestrojeniem kluczyka z sensorem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich:)

Jestem szczesliwym nabywca A4 2000r.

Niestety przy kupnie auta splukalem sie z ostatniej kasy-tak bywa czasami.

Mam dwa kluczyki do auta. Jak kupilem to jeden dzialal drugi nie. wymienilem baterie na nowe ale nie pomoglo. od kolegi dowiedzialem sie ze trzeba jakos zaprogramowac te kluczyki. na tym forum w innym poscie

(http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=31072)

znalazlem jak mozna to zrobic. podczas proby zaprogramowania przestal dzialac ow pierwszy kluczyk i pozostalo zamykanie/otwieranie reczne. Typ kluczyka to (Akrm1 AUDI A2/A3/A4/A6/A83 PRZYCISKI Programowanie: DM-100) Znalazlem w katalogu.

Bardzo prosze o pomoc gdyz czekaja mnie jeszcze oplaty i rejestracja i mam problem z gotowka a naprawa u ludzi ktorzy tym sie zajmuja wyniescie pewnie nie malo. Nie wiem czy moje auto posiada mozliwosc domykania szyb i szyberdachu z kluczyka. moze ktos mi rozjasni sprawa. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam wszystkich szczesliwych uzytkownikow A4!!!!!!!!

1.jpg

[ Komentarz dodany przez: zdeniu: 24-03-2007, 19:42 ]

witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane

[ Dodano: 25-03-2007, 21:24 ]

Witam ponownie. Udało mi się już zrobić to samemu:) Znalazlem po angielsku instrukcje jak zestroić piloty z autem w A4. Jeżeli ktoś będzie miał podobny kłopot proszę się odezwać chętnie pomoge.

Opublikowano

Nie ma sprawy ale zrobie to jutro bo zmieniałem olej do późna w moim cacku:)

Przy okazji podczas odkęcania pokrywy filtra olej brat złamał mi tą plastikową rurkę w która wchodzi bagnet. Myślałem że go zabije! Do tego mówi że była stara i zbutwiała.

Opublikowano

Na allegro 1,20 PLN a w normalnym motoryzacyjnym cos około 2 zł.

Są 2 rodzaje różnią się przede wszystkim kolorem.

Żadna strata :lol:

Opublikowano

Ok. Więc po tym jak przestały mi działać oba kluczyki brat załatwił od kolegi wydruk z programu Auto Data nt. tego jak zaprogramować te kluczyki. Niestety po angielsku ale mi się udało. Ja mam dwa kluczyki do mojego autka więc opisze jak zaprogramować tylko dwa. Zresztą nie ma problemu zaprogramować trzech lub czterech. Chyba max. to cztery.

Cały proces jest taki sam jak w przypadku opisu jednego z klubowiczów

(http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=31072) tylko ja tego do końca nie zrozumiałem a poza tym kilka ważnych rzeczy zapomniał dodać.

Więc wkładamy do stacyjki obojętnie który kluczyk właczamy zapłon(nie zapalamy silnika)

a drugim kluczykiem zamykamy drzwi kierowcy i wyciągamy szybko z zamka i naciskamy jeden raz przycisk Unlock(otwieranie) aby zapamiętać kluczyk na pozycji pierwszej. Naciśnięcie powinno być potwierdzone zaświeceniem świateł awaryjnych i jeżeli ktoś posiada syrene to też sygnałem dźwiękowym. Po naciśnięciu należy odliczyć 5 sekund i jeszcze raz nacisnąć przycisk Unlock w celu zakończenia programowania. Jeżeli wszystko poszło ok auto powinno się samo otworzyć a pilot został zapamiętany.

Aby zaprogramować drugi kluczyk należy postępować tak samo tylko że po zamknięciu zamka trzeba nacisnąc przycisk Unlock dwa razy aby zapamiętać go na pozycji drugiej.

To samo Zrobić dla kluczyka trzeciego i czwartego. Należy zwrócić uwagę aby naciskanie przycisku Unlock nie odbywało się częściej niż co sekunde i łączny czas programowania musi być zakończony przed upływem 30 sek. od momentu w którym przekręcamy kluczyk.

Uwaga! Jeżeli posiadamy kilka kluczyków to po zaprogramowaniu któregoś nie działającego może przestać działać inny dziłający, gdyż może być zapamiętany przez sensor na jego pozycji. Bez podpięcia pod komp. nie mamy mozliwości sprawdzenia na której pozycji jest dany kluczyk. Trzeba wówczas zaprogramować go na pozycji następnej.

Mi udało się to bez problemu:) W wolnym czasie wrzuce skany Tych wydruków z programu Auto Data. Łącznie z programowaniem Immobilizera.(chyba dobrze napisałem:))

pozdro

Opublikowano

To ja juz ci nie poradze;/ Nawet nie znlalazłem takiego kluczyka w katalogu http://www.immobilizer.pl/download/piloty.pdf

Chyba został ci fachowiec który dorobi ci drugi kluczyk bo z tego co wiem to trzeba mieć dwa żeby je zaprogramować ze względów bezpieczeństwa chyba.

[ Dodano: 27-03-2007, 22:20 ]

Oto i te screeny z Auto Daty.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3ef7f7533ce2193.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fc31001aee97c2b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef85c81080e26f8f.html

Opublikowano
Mi to dalej nie działa!

Próbowałem kilka razy i nie chce sie zestroić nie ma zadnej odpowiedzi ze strony samochodu

Poniżej załączam zdjecie mojego kluczyka (pilota)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28a4cdbe43ff6c35.html

Prosze o pomoc

Nie wiem co to masz ale to nie fabryczne.

Więc procedura dopasowania pilotów nie działa, no chyba że masz procedurę od producenta twojego alarmu.

Opublikowano

Przecież napisałem że to z programu Auto Data. Nie fabryczne ale sprawdzone. U mnie zadziałało bez najmniejszego problemu. Próbowałem znaleźć gdzieś zdjęcie twojego pilota ale mi sie nie udało.

Opublikowano
Przecież napisałem że to z programu Auto Data. Nie fabryczne ale sprawdzone. U mnie zadziałało bez najmniejszego problemu. Próbowałem znaleźć gdzieś zdjęcie twojego pilota ale mi sie nie udało.

Spokojnie, spokojnie, moje słowa były skierowane do osoby cytowanej.

A co do Autodaty to ona zawiera procedury fabryczne.

Opublikowano

Chyba mi nie pozostaje nic innego jak tylko udać sie do specjalisty

Byłem u specjalisty poweidział mi że ten kluczyk byl montowany w salonie i jest dołożony i żeby on działał to też musze miec instrukcje jak to zrobić.

Jeżeli ktoś ma taki kluczyk i ma instrukcje jak go zestroić to bardzo porsze o podanie jej bede bardzo wdzięczny :a4fan:

Pozdro

Opublikowano

Sławek mam ten sam problem i mamy ten sam alarm tyle ze mój to model 7727 a twój to chyba 7777, znalazłem coś na ten temat na niemiecki forum jest tam instrukcja tylko nie moge sobie z nią poradzić o to link do instrukcji

http://s000.wyslijto.pl/index.php?file_id=95132242947292471150&act=&down=&gk=leasing

(do otworzenia potrzebny jest adobe reader)

najbardziej nie rozumie tematu "use of the switches", wie ktoś może jak uruchomić podane opcje? Prosił bym także kogoś kto dobrze zna angielski o opisanie tej całej procedury. będę bardzo Wdzięczny :)

Opublikowano
Sławek mam ten sam problem i mamy ten sam alarm tyle ze mój to model 7727 a twój to chyba 7777, znalazłem coś na ten temat na niemiecki forum jest tam instrukcja tylko nie moge sobie z nią poradzić o to link do instrukcji

http://s000.wyslijto.pl/index.php?file_id=95132242947292471150&act=&down=&gk=leasing

(do otworzenia potrzebny jest adobe reader)

najbardziej nie rozumie tematu "use of the switches", wie ktoś może jak uruchomić podane opcje? Prosił bym także kogoś kto dobrze zna angielski o opisanie tej całej procedury. będę bardzo Wdzięczny :)

Też przydało by mi sie to tłumaczenie

Może ktoś bedzie tak miły i to przetłumaczy bede bardzo wdzięczny

Opublikowano
Użycie przełączników 
1)	Do samochodów z elektrycznymi zamkami (komendy zamknięcie i otwarcie trwają 1 sek). Ustaw przełącznik 1 na pozycję ON, żeby komenda trwała 0.2 sek. Brązowe/białe wyjście jest aktywowane i powinno być podłączone do oryginalnego przewodu systemu komfortu w aucie. Wyjście jest aktywne dopóki nie zostanie zwolniony przycisk
2)	Aktywacja auto-nauczania 
3)	Dla samochodów z modułem komfortu, które pracują na zasadzie wydłużania pracy komendy zamykania (zamykanie i otwieranie trwa tak długo jak jest naciśniety przycisk)
4)	Dla samochodów z zamkami typu pneumatycznego (trwanie komendy około 4 sekund)

Opublikowano

miałem taki sam problem z pilotem Votex 7777

należy dostac się centralki alarmu (bagażnik nad pompką centralnego)

ustawic przełącznik 2 w dół

wcisnąc jednoczesnie dwa przyciski na pilocie aż dioda przestanie mrugac

dioda zapali się wówczas ciągle

dwa razy wciskamy przycisk na pilocie zamykania (ten duży)

przełącznik nr 2 do góry

pilot zaprogramowany

jak ktoś ma moduł komfortu to właczamy przycisk 3 w dół, wówczas działa np. opyszczanie i podnoszenie szyb elektrycznych z pilota

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

Ja terz mam ten sam problem z zestrojeniem kluczyka z centralką firmy Votex

Morze ktoś wie jak to zrobić bo ja walcze z tym już 4 dni i nic.Byłbym bym bardzo wdzięczny.

Opublikowano

ale jaki kluczyk?? origanly z audi??

Opublikowano

Tak kluczyk jest orginalny ale do centralnego jest pilot,który jest seryjnie montowany w Audi firmy Votex.Próbowałem różnych kombinacji nawet takiej jak u Irka i nic.

Opublikowano

mam taki sam pilot votex 7777 i tez mi nie dziala od dzis po zmianie baterii, pomocy. co mam zrobic??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...