Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Masło na bagnecie i korku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy podczas remontu założyłeś pod miską ochronę fali ? nr org .06B103623P

Opublikowano
6 minut temu, Mechanikkosmita napisał:

czy podczas remontu założyłeś pod miską ochronę fali ? nr org .06B103623P

Wiesz co remont robił mechanik i taki jeden z najlepszych w moim regionie.. nie mam pojęcia czy to było założone ale jeśli było w orginalne to raczej na pewno. Ja pierwszy raz o takim czymś słyszę nawet nie wiem do czego to jest ;)

Opublikowano

Jak sama nazwa wskazuje ochrona fali :) zapobiega ubijania się oleju i robienia masła, podczas zdejmowania miski olejowej często ta część się łamie, w hurtowniach rzadko ją mają więc zostaje tylko aso, pytanie czy niedaleko Ciebie jest taki serwis jeżeli nie ma to masz prawdopodobnie odpowiedź

Opublikowano

Aj jutro podjadę do mechanika i się go o to zapytam. A gdyby nie było tej ochrony fali to masło by się robiło tylko zimą czy przez cały rok? Bo u mnie występuje tylko przy niskich temperaturach.

Opublikowano

Może mieć to znaczenie, jest niższa temperatura to ubitemu oleju ciężej wrócić do miski olejowej i zostaje w większej ilości na bagnecie.

Nie szukaj przyczyny u tego samego mechanika, pojedź do innego warsztatu może uda się sprawdzić stetoskopem przez korek miski olejowej.

Opublikowano

Auto umówienie do mechanika na 14 lutego ( może ten dzień zakochanych okaże się szczęśliwy dla mojej audi). Mechanik wprowadzi sąde przez bagnet i sprawdzi czy jest ta ochrona fali. Do tego czasu uszczelnie górę bagnetu i zobaczymy. O wszystkim będę informował na bieżąco, dziękuję bardzo za ten trop :)

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie, u mnie teraz przyszła wiosna i były temperatury przez parę dni 10/13stopni więc dość ciepło. A masło nadal nie zniknęło ( raz jest go więcej raz mniej) dodatkowo zapomniałem wcześniej napisać o problemie z czujnikiem oleju/temperatury. Dzisiaj wziąłem sobie vcds na przejażdżkę i auto złapało temperature cieczy chłodzącej po 1.5km do temperatury 90stopni. W tym samym czasie olej rzekomo osiągnął temperaturę 155stopni. Do tego na fisie wyskakuje błąd "sensor oil" czyli wiadomo, że szlag go trafił to oczywiste. Ale moje pytanie brzmi czy np przez te złe odczyty temperatury oleju może robić się to bagno w jakiś sposób? Dodatkowo zastanawiam się nad wymianą ezektora bo mechanik mówił, że dziwnie działa i było w nim trochę syfu. Więc drugie pytanie brzmi czy zapchany ezektor może powodować to masło? Pozdrawiam

Opublikowano

Czujnik oleju nic nie ma do tego masła, eżektor może mieć i ktoś miał taki przypadek. Kupuj tylko oryginalny.

Opublikowano

Zamówiłem orginał 143zl dojdzie w środę/ czwartek. Wymienię go i ile mi się uda przeczyszczę odmę. Dam znać co i jak do usłyszenia :)

Opublikowano

Witam wszystkich, po wymianie ezektora na bagnecie na drugi dzień zostały minimalne śladowe ilości masła praktycznie go nie ma w porównaniu do tego co było (cały aż do samej góry uwalony ) podejrzewam, że jeszcze jakaś mała trasa i zniknie całkiem ;) Więcej na mój problem pomogła wymiana ezektora. Do tego auto odzyskało moc.  Dziękuję wszystkim za pomoc pozdrawiam ;) i jeszcze raz dziękuję. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Trzeba sobie pomagać....takie jest założenie forum.

Super,że udało ci się usunąć usterkę.

Zmieniaj regularnie olej, dobry jakościowo i zminimalizujesz tą dolegliwość do minimum.

Wiedz,że zapchanie ezektora jak też całego ustrojstwa odpowietrzania silnika w głównej mierze ma miejsce w przypadku zaniedbywania regularnych wymian oleju lub zalewania "byle czego".

Opublikowano

Odświeżam temat :)

Czy myślicie, że odma mogła się zapchać po roku od czyszczenia? Dziennie trasy ok 2x37km krajówką. W tamtym roku na wakacjach czyściłem odme, wszystkie rurki, sprawdziłem zaworki i wszystko było ok. W tym roku przed jesienią jeszcze wyciągałem ezektor, był suchy i działał tak jak na rysunku gdzieś na forum. Olej zmiana co 9k km, motul 8100 5w40. A wczoraj sprawdzam poziom oleju, a tam masło na bagnecie natomiast sam korek czysty. Żadnych błędów na vagu. Czy odma mogła się zapchać po troche ponad rok przy takich przebiegach? :eusathink:

Opublikowano
W dniu 24.12.2021 o 18:24, franc321 napisał:

Odświeżam temat :)

Czy myślicie, że odma mogła się zapchać po roku od czyszczenia? Dziennie trasy ok 2x37km krajówką. W tamtym roku na wakacjach czyściłem odme, wszystkie rurki, sprawdziłem zaworki i wszystko było ok. W tym roku przed jesienią jeszcze wyciągałem ezektor, był suchy i działał tak jak na rysunku gdzieś na forum. Olej zmiana co 9k km, motul 8100 5w40. A wczoraj sprawdzam poziom oleju, a tam masło na bagnecie natomiast sam korek czysty. Żadnych błędów na vagu. Czy odma mogła się zapchać po troche ponad rok przy takich przebiegach? :eusathink:

Jak zachowuje się odkręcony korek oleju na jałowych?

Opublikowano
19 godzin temu, pelonek1 napisał:

Jak zachowuje się odkręcony korek oleju na jałowych?

Luźno podskakuje, więc odma chyba działa prawidłowo.

Opublikowano
17 minut temu, franc321 napisał:

Luźno podskakuje, więc odma chyba działa prawidłowo.

Dokładnie.

Masłem się nie przejmuj. Osobiście dużo jeżdżę, często trasy i też mi się zdarza masło na bagnecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...