Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokladnie od tego bym zaczynal

Wysłane z mojego myPhone Cube

Poszło PW, mmam nadzieje że to wystarczy, tylko obawiam się że u mnie to cos innego może być

Opublikowano

Jak kolega wrzuca na luz i nie trzęsie to raczej nie problem z tulejami. Bo ja czy na luzie czy na biegu to i tak są wibracje.

Opublikowano

sprawdz poduchy od silnika - bądź półośka

Opublikowano (edytowane)

sprawdz poduchy od silnika - bądź półośka

No też na to stawiam, we wtorek mam podstawić auto do VW, jak coś wyjdzie to dam znać

Witam, tak dla informacji, okazałosię że padł przegub wewnętrzny-pękła guma i powoli dokonało się dzieło zniszczenia.

Dodatkowo powiem, że jast akcja fabryczna aktualzacji sterownika poduszek - nie wiem czy wszystkie B8 ale lifty napewno

Edytowane przez Śmierć z nieba
Opublikowano

ja dzisiaj wymieniłem na poliuretany ale drgania pozostały sa łagodniejsze i wystepują przy większej prędkości niż przedtem, no ale niestety nie zniknęły całkiem.

No i u mnie też niestety przy większej prędkości wibracje pozostały i są delikatniejsze jak u kolegi wyżej. Zobaczymy co będzie na zimowych oponach.

Kamil zmieniłeś koła na zimowe? Czy drgania nadal u Ciebie wystepują? Daj znać. Pzdr

Opublikowano

Tuleje wymieniłem na poliuretany - bez efektu , może minimalna poprawa. Zamontowałem kpl kół z B8 2013 rok / po 14 tys przebiegu / - drgania sa nadal. Przeguby , półosie, poduszki sprawdzone - juz nie wiadomo czego się czepić


Tuleje wymieniłem na poliuretany - bez efektu , może minimalna poprawa. Zamontowałem kpl kół z B8 2013 rok / po 14 tys przebiegu / - drgania sa nadal. Przeguby , półosie, poduszki sprawdzone - juz nie wiadomo czego się czepić

Opublikowano

Tuleje wymieniłem na poliuretany - bez efektu , może minimalna poprawa. Zamontowałem kpl kół z B8 2013 rok / po 14 tys przebiegu / - drgania sa nadal. Przeguby , półosie, poduszki sprawdzone - juz nie wiadomo czego się czepić

Tuleje wymieniłem na poliuretany - bez efektu , może minimalna poprawa. Zamontowałem kpl kół z B8 2013 rok / po 14 tys przebiegu / - drgania sa nadal. Przeguby , półosie, poduszki sprawdzone - juz nie wiadomo czego się czepić

A sprawdzałeś inne tuleję na wahaczu?

Opublikowano

Tuleje wymieniłem na poliuretany - bez efektu , może minimalna poprawa. Zamontowałem kpl kół z B8 2013 rok / po 14 tys przebiegu / - drgania sa nadal. Przeguby , półosie, poduszki sprawdzone - juz nie wiadomo czego się czepić

Tuleje wymieniłem na poliuretany - bez efektu , może minimalna poprawa. Zamontowałem kpl kół z B8 2013 rok / po 14 tys przebiegu / - drgania sa nadal. Przeguby , półosie, poduszki sprawdzone - juz nie wiadomo czego się czepić

A sprawdzałeś inne tuleję na wahaczu?

Oczywiście że sprawdzone . poszukiwania przyczyny zaczęte były od kół, potem elementów zawieszenia, półoski , przeguby ,

Opublikowano

Kumpel gdzieś wyczytał na forum a5 że w różnych przypadkach pomagało albo wymiana wahaczy za 75mm albo, i tu droższa sprawa wymiana maglownicy.

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Posiadam auto audi a4 2.7 tdi. multitronic.

Sledze ten post, ponieważ borykam się z taki samymi problemami jak wy.

Auto drgało mi w zakresie prędkości 100-160 km/h

W pierwszej kolejności kupiłem nowe opony dunlop sp1 sport- drgania nadal występowały.

Wyważanie nie pomogło.

Kupiłem nowe stalowe felgi oraz opony dunlop z homologacja audi OA.

nie pomogło.

Zwiększanie ciśnienia w kołach tez nie.

Złożyłem nowe wahacze tuleje 65mm nadal miałem drgania.

Założyłem tuleje poliuretanowe kolor czerwony, drgania przeniosły się na większe predkosci auto zaczyna mi drgać od 130 km do max czyli 230km/h

W dalszej kolejności rozważam wymianę półosi oraz wymianę na inne tuleje w zakładzie gdzie regenerują zawieszenia w poznaniu .

Dam znać czy wymiana półosi pomoże.


Uzupełniając mój wpis , to przednie dolne wahacze oraz końcówki drążków kierowniczych również wymieniłem ( wszystkie wahacze oryginalne).Zastanawiam się jeszcze nad kwestią zamontowania używanych oryginalnych wahaczy z tuleja 75mm.

Ogólnie mam tego auta pomału dosyć. Miałem wcześniej model B7 2.0tdi i również nie byłem z niego zadowolony

.

Edytowane przez kamilsmok
Opublikowano

Szukaj przyczyny w kołach lub kołach i tarczach hamulcowych bo to takie typowe objawy krzywej felgi pęknięcie kortu opony lub krzywych tarcz .

Opublikowano

dołącze sie do tematy mam podobne objawy tylko wygladaja tak ?podczas jazdy jakieś 10 km lub 7 zapala się ESP i zaczyna szarpać i drgać szczególnie przy zwiększaniu prędkośći ?

Opublikowano

Zrobiłem wczoraj doważanie kół na samochodzie. Faktycznie drgania nadwozia przy 130-150 znikły . Ale lekka telepawka przy przechodzeniu przez przedział 65-75 km?h pozostała

Opublikowano

Witam moze mi ktos powiedziec jasniej jakie tuleje to sa i od czego bYm w sklepie mogl powiedziec

Opublikowano (edytowane)
ic jakie masz

Witam moze mi ktos powiedziec jasniej jakie tuleje to sa i od czego bYm w sklepie mogl powiedziec

Pierwsza strona sie klania,ale najpierw musisz sprawdzic jakie masz

Edytowane przez skrab
Opublikowano

A jesli mam samochod 2010 '10 to nowsze zawieszenie bo tak w aso powiedzieli to ktore sa te tuleje nr.

Opublikowano

75mm

Opublikowano (edytowane)

75mm

Witam ponownie na forum.

Otóż miałem napisać o moich dalszych poczynaniach w sprawie drgań na kierownicy przy większych prędkościach.

Otóż nie przystąpiłem do wymiany tulei poliuretanowych i wyważania drogowego . Kilka dni temu moja żona dostała nowe firmowe auto. Audi a4 silnik 2.0 tdi 190 KM. Koła 19 " opony 255/35/19” Pireli Sportzero.

Moja pierwsza myśl to podmiana kół na próbę , wsiadam do auta z przebiegiem 49 km robię jazdę próbną i przy około 120 km/h nowe audi zaczyna drgać . Na nowej obwodnicy Poznania nowe Audi drga. Dla porównania wsiadam w VOLVO S60 silni D3 koła 17 ‘’ jadę ta samą droga i cisza auto jedzie idealnie .Mój kolega z którym testowaliśmy auta nie mógł w to uwierzyć. Dlatego nie będę wymieniał więcej części w moim audi A4 2.7 tdi gdyż uważam że nie ma to sensu. Dragania w nowym audi występują w przedziale 120-180km/h. Ciekawe co zrobi serwis?

Poprostu szkoda słów nowe auto za 200 tys zł drga.

Pozdrawiam

Edytowane przez kamilsmok
Opublikowano

75mm

Witam ponownie na forum.

Otóż miałem napisać o moich dalszych poczynaniach w sprawie drgań na kierownicy przy większych prędkościach.

Otóż nie przystąpiłem do wymiany tulei poliuretanowych i wyważania drogowego . Kilka dni temu moja żona dostała nowe firmowe auto. Audi a4 silnik 2.0 tdi 190 KM. Koła 19 " opony 255/35/19” Pireli Sportzero.

Moja pierwsza myśl to podmiana kół na próbę , wsiadam do auta z przebiegiem 49 km robię jazdę próbną i przy około 120 km/h nowe audi zaczyna drgać . Na nowej obwodnicy Poznania nowe Audi drga. Dla porównania wsiadam w VOLVO S60 silni D3 koła 17 ‘’ jadę ta samą droga i cisza auto jedzie idealnie .Mój kolega z którym testowaliśmy auta nie mógł w to uwierzyć. Dlatego nie będę wymieniał więcej części w moim audi A4 2.7 tdi gdyż uważam że nie ma to sensu. Dragania w nowym audi występują w przedziale 120-180km/h. Ciekawe co zrobi serwis?

Poprostu szkoda słów nowe auto za 200 tys zł drga.

Pozdrawiam

Ja drgania w tym zakresie prędkości wyeliminowałem przez doważenie kół na samochodzie . Tylko moje audi ma 111tys przebiegu a w twoim przypadku to faktycznie musi dziwić. Zamienił bym koła ze swojego samochodu / tego 2,7 / na ten nowy i zobaczył efekty.

Opublikowano

To jest ciekawe że jednym drga a drugim nie ..?.......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...