Szymski2 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Sugerował bym tak jak gdzieś wspomniałem wyżej - wyważenie na samochodzie. Jednak jest to tylko wyeliminowanie objawów, ale nie przyczyny Być może źle szukam, ale nie potrafię znaleźć takiego zakładu w okolicach Katowic, lub generalnie na śląsku...
s3marek Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Ja wymieniłem całe zawieszenie z przodu na LIFT i dopiero temat rozwiązałem.
krupskim Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Szukaj przez Google. Ja znalazłem pod Chełmem
Szymski2 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Chryste Panie. W końcu Były dwa problemy. Po pierwsze tuleje, a po drugie krzywa felga. Nie wiedzieć czemu, ale tylko jeden wulkanizator to zauważył, wyprostował i w końcu spokój.
dawid195a Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Również jestem po wymianie tulei na poliuretan w audi a5 sportback , efekt zadowalający , wszystko ok , polecam zabieg. Wszystko było w miarę ok (minimalne drgania) do momentu montażu 20 calowych kół, bicie kierownicy od 110 do 140 nie do przyjęcia... na 18 ori wszystko było nawet ok... wcześniej walczyłem z : -koła wyważane 3 razy, w tym raz na hunterze z doważaniem na aucie, -zbieżność robiona i sprawdzana w 2 niezależnych zakładach - zmiana kół na inne dalej to samo - wymiana , rezygnacja i kupno nowych dystansów , bez skutków Dopiero wymiana tulei wyeliminowała problem. Dzięki za temat , dzięki niemu nie szukałem dalej i nie traciłem więcej kasy a i tak sporo straciłem.
sikszak Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 ja wymieniłem na poliuretan i problem jest nadal. Wibracja nadwozia bo nawet nie kierownicy przy prędkości 80 km i potem 120. Wkurzające to jest. Zaznaczam że na zimówkach nie mam tego problemu. Jakieś sugestie?
krupskim Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 ja wymieniłem na poliuretan i problem jest nadal. Wibracja nadwozia bo nawet nie kierownicy przy prędkości 80 km i potem 120. Wkurzające to jest. Zaznaczam że na zimówkach nie mam tego problemu. Jakieś sugestie? Twój przypadek ewidentnie wskazuje że winę ponoszą koła. Chociaż ja walczę z problemem minimalnych wibracji nadwozia przy prędkości 65-75km . Wymieniłem tuleje i problem z wibracja 130km + zniknął . Ten w zakresie mniejszych prędkości pozostał - mimo zmiany 3 kpl kół i nawet doważania na samochodzie.
muunv Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Nie wiedzialem, ze to napisze.. Ale u mnie drgania byly od zle wywazonych felg... Felgi wywazalem, z reka na sercu kilkanascie razy. W dwoch roznych wulkanizacjach. Az wczoraj moj mechanik zawiozl felgi do swojego kolegi, zaplacil 30zl i drgania ustaly... Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Szymski2 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Nie wiedzialem, ze to napisze.. Ale u mnie drgania byly od zle wywazonych felg... Felgi wywazalem, z reka na sercu kilkanascie razy. W dwoch roznych wulkanizacjach. Az wczoraj moj mechanik zawiozl felgi do swojego kolegi, zaplacil 30zl i drgania ustaly... Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka U mnie praktycznie to samo ...
koob Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Dobrze zrozumiałem z pierwszego postu, że w moim przypadku (rok produkcji 2010) tuleje już są 75mm ? I na poliuretany nie zamienie ?
Skruszo Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Tuleje poliuretanowe na pokładzie i nastała cisza Przed wymianą przy 120km/h to mało fajery z ręki nie wyrwało a teraz spokój Polecam bo koszt niewielki, 190 za tuleje i 100 za robotę a satysfakcja gwarantowana, Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez Skruszo
Rav333 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 U mnie niestety jakiś ciężki przypadek. Opony (nowe Continental) wyważane z testem drogowym na Hunterze + geometria. Tuleje wymienione na poliuretanowe + sworznie w dolnym wachaczu + 2 małe tulejki w dolnym przednim wachaczu. I dalej bije przy 75 i 130. Po wymianie na poliuretan nawet jakby się rozszerzył zakres prędkości w których bije. Dwumas i sprzęgło ok, bo sprawdzałem niedawno przy wymianie łożysk. Nie wiem już co robić. Półosie, przeguby wewnętrzne? Przebieg 152k.
krupskim Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Sprawdź czy dobrze nasmarowali tuleje - czy samochód nie stał się bardziej sztywny / zobaczysz to dobrze na "leżącym policjancie " - taka hopka/ U mnie wsadzili tuleje na dostarczony z nimi smar i było kiepsko. Sprawdź flansze wychodzącą ze skrzyni do której jest zamocowany przegub - zwłaszcza ta z prawej strony / krótka / Poruszaj nia góra dół - pionowo
Rav333 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Tuleje raczej ok. Jest minimalnie twardszy ale tak chyba powinno być po wymianie na poliuretan.Sprawdziłem flansze. ma lekki luz, ale sporo mniejszy niż wcześniej kiedy to wstawiałem tuleję w skrzyni i nowe łożysko (znany przypadek z innego tematu w tym dziale). W sumie od tamtego czasu mniej więcej zaczęły się te wibracje. Podejrzewam jeszcze tą kapę dociskającą bo zmieniłem tylko łożysko i dołożyłem tuleję w skrzyni, a kapa została stara. Czy sama kapa dociskająca wyeliminowała by te wibracje?
krupskim Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Luz masz na lewej / długiej / czy prawej / krótkiej / flanszy?
Rav333 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Jest bardzo lekki luz na lewej długiej flanszy. Kapę też sprawdzałem ale siedzi ok. Wczoraj sprawdzałem też z mechanikiem przeguby wewnętrzne i półosie. Na podnośniku (samochód stoi na kołach) jak się ciąga za półoś jest wyczuwalny luz w lewym wewnętrznym łożysku i troszkę mniejszy w prawym. Chyba od tego mogą być te wibracje. Zastanawiam się teraz jak to wymienić. Całe półosie czy da się same te wewnętrzne przeguby?
kobuzzz Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Witam! Niestety borykam się z tym samym problemem co większość posiadaczy b8. Chciałbym skierować pytanie do tych osób co wymieniły tuleje na poliuretan. W naszym przypadku chodzi o te tuleje http://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-tylnego-AUDI-SKODA-SEAT-VW-1szt./23110345??? Miły Pan stwierdził że te nie pasują do naszych perełek a jak zapytałem o wymiary to spławił mnie twierdząc że nie może mi podać bo to tajemnica handlowa.
waldih1979 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Ja dostałem taką odpowiedź (Powinny pasować, wysyłaliśmy już klientowi, u nas fi 64,7/12x80) takie zamówiłem wymieniłem i po problemie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się